Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [polo 86c2f] Swap 1.9 TDI do polo, da radę?
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
Witam,

Ostatnio zastanawiam się (narazie teoretycznie, zbierając dane) czy da radę przeszczepić 1.9 TDI do Polo 2F. Silnik wielkościowo zdaje się wejść, jednakże pewnie będzie mnóstwo problemów z przeniesieniem napędu, upchnięciem skrzyni biegów, zawieszeniem itd.

Istota 1.9 TDI w Polo ma swoje uzasadnienie. Standardowo możemy grzebać w G40 i wyciągnąć te 150-170 koni. Implementując np. ARL mamy już 150 KM w serii i większy moment obrotowy.

Zna ktoś może jakiś warsztat w Wawie, który mógłby się tym zając (chętnie podjadę obgadać sprawę) a może ktoś słyszał już o takim projekcie.

Będę wdzięczny za każdą opinię i efektywną krytykę.


Ostatnio edytowany przez polityk, Nie 25 Sty, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Teoretycznie wszystko da sie wsadic od polo, jest nawet projekt mkI co ma tysiac koni, 86c z 1.8T ale kupe z tym roboty. najłatwiej (i chyba najtaniej) wsadzic G40 albo uturbić 3f, to juz wystarczy. Ale jesli maszs sporo kasy to Twoj wybor. napisz do GTO albo Evolution oni wiedza sporo na temat takich SWAP'ow
Pozdro


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
polityk powiem tak zacznij zbierać na migomat
za samo zrobienie łap, przespawanie podłużnic itp skasują krocie
kumpel wsadzał 1,8T do 86c i wraz z silnikem wyszło go ponad 8 tyś
robiąc wszystko na używanych częściach
poprostu trzeba powalczyć :)
zawieszenie gwintowane- ale sprężyny trzeba sobie dobrać
hamulce wzmocnić i dodać na tył
układ wydechowy totalnie wywalić i zacząć robić nowy
pas przedni do wywalenia i do przeróbki
grzebanie i przerabianie elektryki
przerobienie pompy układu hamulcowego
przerobienie kasety zmiany biegów

Andy ma zwobione na wózku z Golfa 2 (cała komora ulepiona z golfa)



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Takze masz potwierdzenie, ze duzo taniej Cie wyjdzie G40 a uwierz, ze ten silnik jedzie !


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Wrz, 2007
Posty: 316
Skąd: CNA
Gadu-Gadu: 10575336
Auto: CORDOBA SX
skoro v5 jezdzi w corrado to i tdi do polo 2f wejdzie..pytnie tylko po co :?:
skoro g40 i tak daje rade,no chyba ze chcesz miec jedna w swoim rodzaju poloowke;)

polityk napisał(a):
Istota 1.9 TDI w Polo ma swoje uzasadnienie


zapewne nikt niema takiego silnika w 2f w EU ]:->

polityk napisał(a):
Zna ktoś może jakiś warsztat w Wawie, który mógłby się tym zając


obawiam sie ze jak sie podejmiesz to bedziesz przecierał szlaki...tak czy siak ciekawy pomysł i fajnie byloby zobaczyc 200 konne tdi e w 2f ;)


Offline
 Profil    10575336
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
Goozik mylisz się TDI w 86c i 86c2f jest wiele
nawet w polsce masz jedno 86c2f z TDI :P o którym słyszałem i widziałem fotki



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 25 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Gru, 2006
Posty: 862
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf 5 Avant
Wszystko kwestia $$$ ale osobiscie dla mnie to bez sensu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
kas18 napisał(a):
nawet w polsce masz jedno 86c2f z TDI :P o którym słyszałem i widziałem fotki


Kas, masz jakiś namiar na to Polo? Czy właściciel udziela się gdzieś na forach VW?

Dzięki za info :)



_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
ja widziałem osobiście te polo, jezdzi w okolicach trójmiasta - z Redy bodajze



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
marian dokładnie, cytuje
"Ja wsadziłem TDI (90) i jest pocisk zawias orginał tylko spręzyny dwójka stabilozator przedłużany i trochę rzeźbione podłużnice a koszt przy swojej robociźnie to około 5000 + chip na 130 1000"

[ Dodano: Pon 26 Sty, 2009 ]
namiar do kolesia z forum
KREVERS>>>INTERIA@PL
http://www.vwpolo-squad.pl/forum/profil ... ile&u=2843

fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c47 ... 3e54e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 14146.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cff9b.html



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 27 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
Panowie,

Bardzo dziękuję, punkciki rozdane.

Myślę, że opcja ARL nadal będzie ciekawa.

Zaczynam zatem się rozglądać za silnikiem, nie musi być w dobrej cenie, ale musi być w dobrym stanie.

Jakby ktoś coś słyszał, możecie pisać.

Do usłyszenia.



_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 27 Sty, 2009 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 16 Kwi, 2008
Posty: 92
Skąd: łódź
patrzac na fotki kolega ma fantazje :-) pomysl fajny ale bez sporej $$ nie podchodz...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 27 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
zacznijmy że ARL i zastanów się czy wejdzie w komorę :D
lepiej znajdz auto z tym silnikiem i postaw polo zrób wstępne pomiary i będzie wiadomo



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007
Posty: 733
Skąd: Chorzow
jak dla mnie bez sensu nie z powodow finansowych, ale buda polo nie wytrzymuje momentu g40 a jak mu zasadzisz tdi ktory ma duzo wiekszy moment to jeszcze szybciej ci bude pokiereszuje, do tego silnik ciezki, jestem na nie



_________________
Golf Gti Edition
viewtopic.php?f=98&t=61505&p=646425#p646425
Polo G40
viewtopic.php?f=98&t=36192&start=0
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7372
http://www.youtube.com/watch?v=BJnUS_Gq1mw
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 60
Skąd: K-Kozle
Gadu-Gadu: 9826082
Auto: Seat Leon 1,8t 300+
Kolego nie sluchaj tych wypowiedzi bo az noz w kieszeni sam sie otwiera !! ja tam uwazam ze motor na bank wejdzie i projekt bedzie zajebisty ! we Wroclawiu lata polo na 1,8t i na dzien dzisiajszy ma ok260ps , ZABIJA , auto wyglada nedznie na zewnatrz ,ale polowka wymiata niemozliwie!
Osobiscie uwazam ze pomysl bardzo dobry i ze polo bedzie wymiatalo niemozliwie i napewno znajda sie osoby ktore sie tego podejma !




ps Sam jezdze mk3 1,8t i jestem swierzo po swapie !! Co do oplacalnosci to tuning nigdy nie bylo oplacalny ,ale przeciez nie o to tu chodzi

a tu moje mk3 z 1,8t viewtopic.php?t=35533


Offline
 Profil    9826082
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe