Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 3 [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Witam. Napisz czy przed wymianą filtru paliwa było to samo. Mi się już 2 wadliwe trafiły i były podobne problemy. Napisz jak odpala gdy trochę postoji.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
tak filtr był wymieniany bo było podejżenie ze jest zapchany... ja wogle mam filtr od fergusona , poprzedni właściciel chciał sobie chyba koszt obniżyć.
jak trochę postoi w ciepłym to nawet nawet odpali, przejada kawałek i sie krztusi, spadają obroty, gaśnie, brakuje mu paliwa, zaworki w pompie powymieniałem bo gdy założyłem przezroczyste wężyki z filtra do pompy to widać ze po zgaszeniu silnika paliwo sie cofa z bąbelkami powietrza ale to nie rozwiązało problemu, założyłem dodatkowy zaworek na rurce , bąbelki sie tam zatrzymywały ale to też nic, jutro będzie rozbierana pompa



_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Hej. Jak zaworki są nowe to ciężka sprawa. Może to być pompa. Gorzej jak zrobisz pompę a się okaże że układ paliwowy gdzieś jest nieszczelny. Niby zaworki mają trzymać ale mój brat miał podobny problem i wystarczyło zalać bak do pełna i problem znikał. Niewiem co było bo sprzedał go tak ale podejrzewam że bak jakiś wężyk lub sama rurka w baku miała nieszczelność i ssał powietrze, wtedy niewiem czy zaworek trzyma jak podrodze jest dziura. Diesel musi mieć idealnie szczelny układ paliwa.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
to nie pompa, przedmuchałem układ paliwowy i wylazł jakiś syf, rurki były zatkane, pojeździłem pojeździłem trochę po mieście trochę po osiedlu, wychodziło ze już po problemie a teraz znów coś nie tak, podejrzewam ze może w paliwie jest jakiś syf ( tankowałem na shellu w centrum poznania) lub coś nie tak z bakiem albo tak jak mówisz nie szczelny układ bo skąd brało by sie powietrze...



_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Wiesz co, pomyśle nad tym i wieczorem ci napisze. Odpowietrzałes pompę na wtryskach po wymianie filtra paliwa? Jeśli na wolnych obrotach ciągnie ci powietrze lub jak przegazujesz to możesz latwo sprawdzić. Odłącz zasilanie pompy z filtra paliwa i daj go do butelki z ropą,przez tą chwilę bez filtra może chodzić, odpal i będziesz widział. Jeśli nie będzie powietrza to gdzieś na wężyku zasilania jest dziura no chyba że powrót jest nieszczelny. Będziesz też widział czy po zgaszeniu się cofa. Dużo czasu ci to sprawdzenie nie zajmie. Będę ok 22 godz na forum i może coś innego mi do głowy przyjdzie. Pogadam jeszcze z kimś o tym. Pozdro



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
czyli najprościej pod słońcem podłączyć go na krótko ... jesli będzie dobrze chodził to będzie to wina czegoś poza silnikiem
-paliwa
-przewodów
lub
-baku
bo chyba nic więcej już tam nie ma



_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Dokładnie. Będziesz mógł wykluczyć silnik i osprzęt. Rozmawiałem z kumplem który jest dobrym mechanikiem i też tak powiedział. Nawet gdyby pompa padła to po zgaszeniu auta jeśli pracował na wolnych obrotach zaworki by trzymały i powinien odrazu odpalić nawet jak by odstał. Ja tak sprawdzałem bo 2 razy pod rząd nieszczelny filter paliwa mi sprzedali i były te same objawy.wymieniłem, wsiadłem do auta i przeleciałem 300metrów potem zgasł a jeśli odpalił to na chwilę Pech . Pomoc czasami nawet firmowe filtry mają tą wadę . Ps. Też miałem jette mk1 1.6 d :) jak to sprawdzisz i będziesz miał jakieś pytania to napisz. Możesz zadzwonić lub sms 608624486 chętnie doradze.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
jutro wsadzę inną pompę i zobaczymy:) dzięki łukasz1982



_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Ok. Napisz co z tego wyjdzie. Jestem ciekawy. Powodzenia.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 19 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
puki co mam remont pompy, to będzie raczej to ...

[ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 ]
więc wymieniłem pompę z mk2 i chodzi... przy okazji dałem ją do regulacji i wydaje sie ze auto nawet ma więcej mocy ;p

teraz kolejna zagadka. może ktoś ma jakieś schematy od licznika do 1.6 d z mk1
jak go wymontować z auta ( nie mogę sobie poradzić z linką by ją domontować od licznika, jest przykręcana czy wtykana ?) i jak wygląda "ślimak". Licznik nie podaje prędkości i dowiedziałem się że to właśnie to zawiniło, podobno wyskoczył czy coś takiego, tak podpowiada mi kolega z warsztatu.
Proszę o pomoc

Dla odrębnych problemów proszę zakładaj nowe tematy, nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka, tak jak tutaj, problem z silnikiem i z licznikiem w jednym temacie.
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez matacz Pią 23 Sty, 2009, edytowano w sumie 2 razy


_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Witam. Aby wymontować licznik musisz najpierw powyciągać wszystkie przełączniki z deski rozdz. Potem odkręcić ten cały plastik gdzie były te przełączniki radio itp. To jest jedna całość. Jak to ściągnierz to licznik masz na dwóch śrubach. Linka powinna być wkładana na zatrzask i faktycznie może wyskoczyć. Ja to robiłem inaczej. Jak odkręcisz zabudowe pod kierownicą jeśli coś tam masz oczywiście to ręką tam dojdziesz . Mi się udało. Dużo mniej roboty. Ale mogła linka paść w skrzyni. Jest tam zębatka z tworzywa, albo się urywa albo linka ukręca przy tym. Ale stawiam na to że wyskoczyła z licznika.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
ale linka jest na swoim miejscu trzyma się ze nie mogę jej wyciągnąć... licznik liczy kilometry a nie podaje prędkości



_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
A to inna sprawa. Jak liczy kilometry a nie ma prędkości to licznik padł. Linka będzie na 100% dobra Nie wiem czy da się to zrobić. Lepiej kupić cały "używke" . Ja na giełdzie dałem 60zł. Na allegro spokojnie dostaniesz. Tylko patrz na wtyczke czy jest jedna czy dwie ale w mk1 chyba tylko jedna była. Właśnie sprawdziłem i mam taki ale leżał w gratach i wskazówka się złamała no i jest na wkrecana linke a nie wiem jaką ty masz.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 28
Skąd: Wielkopolska
kurcze nie wiem.
udało mi się zrobić feto telefonem, nie umiem go wymontować możliwe ze jest wykrecany bo ma taki jakby kołnierz z ząbkami,da się to wyczuć palcem( to jakby niebieskie na zdjęciu)
Image



_________________
rost is not a crime
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 11 Sty, 2009
Posty: 21
Skąd: Gliwice
Ciężko wyczuć. Może być wkrecany. Powinno się palcami odkręcić jak się będzie kręcić w miejscu to spokojnie możesz pociągnąć tzn że jest wkładana. Różne końcowni tam dawali a te zamiennili są jeszcze inne. Ale tak jak pisałem, jak ci kilometry liczy to skrzynia biegów kręci linke i to jest ok. Jak by coś z linka było to nic by licznik nie pokazywał. Załatw jakiś licznik i będzie ok.



_________________
Leewyy
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 3 [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 4 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe