Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 424
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 7366199
Auto: Golf mk3 otmar alt
Witam jak w temacie jakie beda problemy przy swapie polosie podejda?? wiem ze lape na skrzynie musze kupic od 5-cio biegowej z gory dzieki



_________________
Otmar alt viewtopic.php?f=98&t=70539
Offline
 Profil    7366199
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 19 Sty, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
glownie chodzi tylko o to czy przeguby z mk2 sa takie same jak w mk1



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 71
Skąd: BIALYSTOK
Gadu-Gadu: 4487409
Auto: MKII VR6, Scirocco MKII GTII
benson napisał(a):
glownie chodzi tylko o to czy przeguby z mk2 sa takie same jak w mk1


to zalezy jaka skrzynia i jakie flansze przy skrzyni 90 czy 100mm


Offline
 Profil    4487409
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Maj, 2007
Posty: 166
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corras
Opis na podstawie Mk.1 1,1 na PF z golfa mk.2 GTI

Co do wymiany :

1)Przespawanie mocowania łapy patrzac z przodu lewa strona podluznicy
2)Nowe 2 łapy przy zamachowym i z drugiej strony od golfa mk.1 gti scirocco diesel
3)Cala elektryka wiadomo razem z silnikiem
4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla
5)Uklad wydechowy (kolektor wydechowy z g60 lub cos podobnego, portki z golfa mk.1 gti ) nic innego sie nie zmiesci
6)Paliwko pompa paliwa z golfa mk.2 gti z tym ze tylko jedna tak z pod podłogi dzial dzieki sile grawitacji tak jak normalnie w mk.1 to chodzi na jednej pompce, zbiornik paliwa z mk.1 gti lub stary ale musisz falowniki zamontowac zeby na zakretach sie nie zapowietrzał uklad noi miejsca na pomke zrobic w przypadku zbiornika z mk.2 przy mk.1 jest miejsce
7a)TYLNE HAMULCE JAK DASZ TARDZOWE MUSISZ ZAMONTOWAC KOREKTOR SIłY HAMOWANIA tez od .... roboty
7)Serwo z mk.2 musisz dospawac nakretke
8)Przy elektryce problem z wiazka do świateł (łaczenie mk.1 z mk.2) szczególnie tylnich
9)Do tego montaż MFA szersze manetki musisz dac szeszy czy wezszy klin jakos tak...

ja robię już pól roku i nadal końca nie widać ;/ drugi raz bym się sam za to nie zabrał


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 424
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 7366199
Auto: Golf mk3 otmar alt
Cytuj:
Opis na podstawie Mk.1 1,1 na PF z golfa mk.2 GTI

Co do wymiany :

1)Przespawanie mocowania łapy patrzac z przodu lewa strona podluznicy
2)Nowe 2 łapy przy zamachowym i z drugiej strony od golfa mk.1 gti scirocco diesel
3)Cala elektryka wiadomo razem z silnikiem
4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla
5)Uklad wydechowy (kolektor wydechowy z g60 lub cos podobnego, portki z golfa mk.1 gti ) nic innego sie nie zmiesci
6)Paliwko pompa paliwa z golfa mk.2 gti z tym ze tylko jedna tak z pod podłogi dzial dzieki sile grawitacji tak jak normalnie w mk.1 to chodzi na jednej pompce, zbiornik paliwa z mk.1 gti lub stary ale musisz falowniki zamontowac zeby na zakretach sie nie zapowietrzał uklad noi miejsca na pomke zrobic w przypadku zbiornika z mk.2 przy mk.1 jest miejsce
7a)TYLNE HAMULCE JAK DASZ TARDZOWE MUSISZ ZAMONTOWAC KOREKTOR SIłY HAMOWANIA tez od .... roboty
7)Serwo z mk.2 musisz dospawac nakretke
8)Przy elektryce problem z wiazka do świateł (łaczenie mk.1 z mk.2) szczególnie tylnich
9)Do tego montaż MFA szersze manetki musisz dac szeszy czy wezszy klin jakos tak...

ja robię już pól roku i nadal końca nie widać ;/ drugi raz bym się sam za to nie zabrał


lape przy zamoachu mam do gory jak w mk2 a ta co do skrzyni przychodzi to kupilem do skrzyni 5-tki od mk1 bo mam 4-ke niewiem jak z reszta, niewiem jak bedzie z kolektorem wydechowym,mozesz podeslac foty tych wodzikow??hamulcy z tylu nic nieruszam tylko przod przeloze od mk2 wentylowane tarcze i serwo a swiatla to bedzie pikus,mfa nie montuje



_________________
Otmar alt viewtopic.php?f=98&t=70539
Offline
 Profil    7366199
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Pią 10 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 424
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 7366199
Auto: Golf mk3 otmar alt
witam odswiezenie tematu silnik wrzucony tylko teraz problem z pompa paliwa musi byc bak z gti/d czy da sie to zrobic z tym co jest?? z gory dzieki



_________________
Otmar alt viewtopic.php?f=98&t=70539
Offline
 Profil    7366199
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Pią 10 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
THOMAS napisał(a):
4)Wodziki do skrzynki biegów mk.1 GTi lub scirocco chyba tez od diesla



Jaka czesc tego wodzika ?? bo sa tylko 4 biegi niema piatki.



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Pią 10 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
THOMAS napisał(a):
witam odswiezenie tematu silnik wrzucony tylko teraz problem z pompa paliwa musi byc bak z gti/d czy da sie to zrobic z tym co jest?? z gory dzieki


jaki ty masz tam silnik PF czy RP

do PF i RP na wtrysku to pomy są 3 barowe ale nie doczytałem tematu i teraz wiem o co chodzi , musiał byś mieć pompe paliwa zatopioną w baku zeby ciągneła paliwo ze zbiornika a nie wiem czy pompa zewnętrzna zaciągnie paliwo z górnego zasilnia.


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Pią 10 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
Musi byc jeszcze jedna w baku tylko ze ta ze zbiornika od mk2 nie pasuje trzeba badzie dac inny bak z dolnym wyjsciem



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Pią 10 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
Swir88 napisał(a):
Musi byc jeszcze jedna w baku tylko ze ta ze zbiornika od mk2 nie pasuje trzeba badzie dac inny bak z dolnym wyjsciem


dokładnie, w mki jest za mała dziura zeby włożyć pompe z koszem , a swoją drogą ciekawe czy ktoś sie odważył i włożył samą pompę paliwa do baku bez kosza :]


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Pon 13 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 424
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 7366199
Auto: Golf mk3 otmar alt
podpalem na krutko pompe ta spos auta,ktora byla w tej dwojce co wyciagalem z niej silnik,i nic zero reakcji jak by wogole paliwa niedostawal iskra jest,paliwo podaje ale niewiem czy ta jedna pompa daje za male cisnienie??



_________________
Otmar alt viewtopic.php?f=98&t=70539
Offline
 Profil    7366199
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Wto 14 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
jezeli są dwie pompy to jedna podaje niskie ciśnienie a druga wysokie , a pompa wydaje wogóle jakieś dźwięki ?
pracuje ? sprawdz na listwie czy paliwko dochodzi.


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Wto 14 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 424
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 7366199
Auto: Golf mk3 otmar alt
pompa chodzi i podaje paliwo



_________________
Otmar alt viewtopic.php?f=98&t=70539
Offline
 Profil    7366199
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Wto 14 Kwi, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Maj, 2007
Posty: 166
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corras
U mnie jest tak bak oryginalny z mk.1 1,1 ze wspawanymi falownikami żeby na zakrętach układ się nie zapowietrzał jeśli masz oryginalny bak z 1,1 1,3 to pompkę mocujesz od mk.2 ta co jest obok progu z tyłu i montujesz to w mk.1 obok wgłębienia na koło zapasowe podłączasz pod bak dzięki sile grawitacji benzyna ci spływa i dalej zasysa ja pompka właśnie ta z mk.2 i podaje do silnika przy pierwszym odpalaniu odłączasz przewód paliwowy i włączasz sam zapłon żeby pompka zadziałała i tak aż do momentu aż poleci paliwo żeby się układ odpowietrzył

Najlepiej jest jednak kupić bak z mk.1 gti bo jest mniejszy i wchodzi obok niego pompka z mk.2 bez problemów

Mozna zrobić na dwóch pompkach ale po co jak to niczego nie zmieni a roboty.....

Jeśli nadal ci nie cyka to coś pomieszałeś pfu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk1] swap z 900 HA na 1.8 RP
PostWysłany: Śro 15 Kwi, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 23 Paź, 2007
Posty: 424
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 7366199
Auto: Golf mk3 otmar alt
-mackoostry- napisał(a):
U mnie jest tak bak oryginalny z mk.1 1,1 ze wspawanymi falownikami żeby na zakrętach układ się nie zapowietrzał jeśli masz oryginalny bak z 1,1 1,3 to pompkę mocujesz od mk.2 ta co jest obok progu z tyłu i montujesz to w mk.1 obok wgłębienia na koło zapasowe podłączasz pod bak dzięki sile grawitacji benzyna ci spływa i dalej zasysa ja pompka właśnie ta z mk.2 i podaje do silnika przy pierwszym odpalaniu odłączasz przewód paliwowy i włączasz sam zapłon żeby pompka zadziałała i tak aż do momentu aż poleci paliwo żeby się układ odpowietrzył

Najlepiej jest jednak kupić bak z mk.1 gti bo jest mniejszy i wchodzi obok niego pompka z mk.2 bez problemów

Mozna zrobić na dwóch pompkach ale po co jak to niczego nie zmieni a roboty.....

Jeśli nadal ci nie cyka to coś pomieszałeś pfu


ja ta pompke z mk2 polozylem w srodku na baku i przewody wlozylem do baku tak zeby na krotko zobaczyc czy zapali,paliwo zasysa ale zero reakcji



_________________
Otmar alt viewtopic.php?f=98&t=70539
Offline
 Profil    7366199
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe