Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] |
| Autor | Wiadomość | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ABest | Temat postu: [golf mk2] Weber DCOE 40/45 w 1.3 czy ktoś próbował? |
||||||
Rejestracja: Sob 09 Sie, 2008 Posty: 29 Skąd: Świdnik/Gr. Lubelska |
|
||||||
|
|
|||||||
| cocoloco | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006 Posty: 4247 Skąd: Suchy Las / Poznań Gadu-Gadu: 4722144 Auto: Felicita i B3 US |
|
||||||
|
|
|||||||
| ABest | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 09 Sie, 2008 Posty: 29 Skąd: Świdnik/Gr. Lubelska |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




) Interesuje mnie głównie co musiałbym zmienic i o co sie zatroszczyć ( poza hamulcami
) gdybym chciał taka operacje zalozenia webera przeprowadzić??No i przedewszystkim jakie korzyści by to dało Wiem ze to moze byc nietypowe bardzo bo pewnie wiekszosc z odwiedzających bedzie uważać ze lepiej zrobić swapa (ale troche mi szkoda bo naprawde silnik jest zdrowiutki z reszta jak caly golfer)... ale po swapie na odpowiednia jesnostke tez taki gaźnik by niezaszkodził pewnie. Bardzo prosze o porady.
!!! (waski zdezak)














