Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 10 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Wrz, 2008
Posty: 46
Skąd: szczecin
myślę że rozsądniejszym rozwiązaniem byłby silnik od g40 przerobiony na turbo do tego troszkę tuningu i masz budę pełną wrażeń bez większych kombinacji z montażem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 26 Cze, 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa/Serock
dawid018, więc czemu nie seryjny ARL?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
Paweł81 napisał(a):
czemu nie seryjny ARL

znajdź takiego w przyzwoitej cenie ze wszystkimi gratami do swapa



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 08 Wrz, 2008
Posty: 23
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 7013194
Auto: ibiza 6k
dokładnie tak jak mowi ore83, ja bym sie tez zastanowił nad G40... mniejsze kolko przy kompresorze i jedzie przyzwoicie :-D


Offline
 Profil    7013194
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 26 Cze, 2008
Posty: 7
Skąd: Warszawa/Serock
Wszystko ok tylko że robiąc przekładkę chciałbym też za jednym zamachem założyć klimę a w G40 tego nie znajdę....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Lis, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
jeśli myślisz że przekładając silnik będziesz mieć od razu klimę to jestes w błędzie.... bo z twoich postów tak wnioskuję.
łatwiej i taniej jest zamontować silnik PY, wczesniej zrobić remont, i założyć sprężarkę klimy na jakimś zamontowanym wsporniku do tego silnika niż wsadzić jakiegoś TDI , a odpowiednie przerobienie wentylatora / nagrzewnicy to inna bajka, o climatroniku możesz pomarzyć

zresztą mody o których marzysz kosztują górę $$, więc jestem pewien że ten temat to kolejne bicie piany i polo z ARL lub innym TDI nigdy nie powstanie



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 14 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Wrz, 2008
Posty: 46
Skąd: szczecin
z tego co znam się na klimie to założenie takiego sprzętu od 0 do auta w którym nigdy nie było takiego luksusu to nie takie "wsiadł na rower i pojechał" po pierwsze z czego dobrać parownik? po drugie parę czujników trzeba domontować i sterownik który to wszystko ogarnie żeby to nie wybuchło od zbyt dużego ciśnienia


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe