Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 8 [ 108 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 98
Skąd: Elbląg
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado tdi bigT big PD nitro metanol 340+ / Corrado s3 300+/ Seat leon Cupra RTdi 240+
dawac nowe foty :-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 19 Wrz, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 02 Wrz, 2008
Posty: 31
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 0
Auto: MKI GTI 74' & PASSAT B5 FL 05'
ciekawy projekt korek w TDI znajac łysego i hempa to pewnie bedzie znowu wyscigówka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 19 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 30 Lip, 2007
Posty: 75
Skąd: wołomin
jak czytałem o tdi to myslałem o arl-u bo duzo łatwiej i taniej zrobic chociazby 200, ale z afn-a tez sie da



_________________
moj(a) skarb(onka) viewtopic.php?t=28793
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 98
Skąd: Elbląg
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado tdi bigT big PD nitro metanol 340+ / Corrado s3 300+/ Seat leon Cupra RTdi 240+
jakis up date ? ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 133
Skąd: EPA
Gadu-Gadu: 3513426
Auto: zardzewiały vw
szkoła praca otwieranie nowej siedziby firmy na corka czasu trochę brakuje ale coś tam się dzieje nowa wiązka skończona i nowe pedały w końcu dopasowane generalnie nie mam pomysłu na jakiś wielki intercooler a co do pompo wtryska 200 koni łatwiej uzyskać tyle ze cena zakupu kompletnego motoru trochę inna niż starego afna który mam nadzieje taki wolny nie będzie ;)



_________________
www.g-lab.pl
Offline
 Profil    3513426
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 98
Skąd: Elbląg
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado tdi bigT big PD nitro metanol 340+ / Corrado s3 300+/ Seat leon Cupra RTdi 240+
http://moto.allegro.pl/item430671920_in ... er_06.html

proponuje ten

wchodzi idealnie miedzy chłodnice a belke od zderzaka nic nie trzeba ciac tylko zrobić alu boczki z odpowiednimi wyjściami


u mnie tak to wyszlo ;)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d2e7a.html


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Kwi, 2007
Posty: 400
Skąd: Posen
Gadu-Gadu: 1517437
Auto: Corrida
a ja go niepolecam bo bedziesz mial problem z orurowaniem. lepiej wez taki od iveco co ma otwory na boki no chyba ze wezmiesz szerszy niz chlodnica.



_________________
lower than your grandma`s nippels
http://www.kuzniewski.pl
http://www.fuego.user.icpnet.pl/corrado/bov.mp3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ight=fuego
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6927
Image
Offline
 Profil    1517437
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 98
Skąd: Elbląg
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado tdi bigT big PD nitro metanol 340+ / Corrado s3 300+/ Seat leon Cupra RTdi 240+
jak problem z nim ze tak pytam ? przecież pisałem ze się robi alu boczki
a rdzeń idealnie pasuje w przestrzeń miedzy belka a chłodnicą


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Sty, 2007
Posty: 62
Skąd: Świdnik/Lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado vr6 24v
Corrado TDI ]:-> wiem cos o tym życze powodzenia w projekcie! bede bacznie obserwował


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 31 Paź, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 98
Skąd: Elbląg
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado tdi bigT big PD nitro metanol 340+ / Corrado s3 300+/ Seat leon Cupra RTdi 240+
up cos nowego ?
:-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 133
Skąd: EPA
Gadu-Gadu: 3513426
Auto: zardzewiały vw
auto odpalone dziś po wielkich bojach udało mi się podłączyć z powrotem automatyczne pasy wiec elektryka ogarnięta prawie w 100% :D
teraz najgorsze czyli montarz ic chyba na takie coś się zdecyduje
http://www.allegro.pl/item460970499_uni ... 5pect.html

ojj będzie walka z o rurowaniem no ale jak się uda to rozrząd pompa 11 wtryski 216 i turbo ze 130 pd odetka się wydech i zobaczymy czy będzie jakiś sensowny wynik a no kiec pewnie spiek by to połączyć jakoś motor ze skrzynia nie ma co gdybyać trzeba kręcić
fotki dorzucę jak zgram z tel



_________________
www.g-lab.pl
Offline
 Profil    3513426
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Sty, 2007
Posty: 62
Skąd: Świdnik/Lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado vr6 24v
ja bym sie nie pchał w turbo od 130 od razu pakuj od ARLa albo jakies gt20 :D :ała:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Gobo90. napisał(a):
ja bym sie nie pchał w turbo od 130 od razu pakuj od ARLa albo jakies gt20 :D :ała:


no i do pompy 11 przydałoby sie 230 wtryski zapodać :)



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 133
Skąd: EPA
Gadu-Gadu: 3513426
Auto: zardzewiały vw
cowboy napisał(a):
Gobo90. napisał(a):
ja bym sie nie pchał w turbo od 130 od razu pakuj od ARLa albo jakies gt20 :D :ała:


no i do pompy 11 przydałoby sie 230 wtryski zapodać :)


sam wiesz ile to roboty jest z wymiana wtrysków leżą na półce 216 to włoży sie 216 ;) tak samo z turbo poza tym auto musi najpierw być doprowadzone do idealnego stanu seryjnego a dopiero później mody



_________________
www.g-lab.pl
Offline
 Profil    3513426
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
hemp najlepiej pasujacy IC do corrado to od golfa g60 :)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 8 [ 108 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe