Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] 1.6 AFT dusi się na wysokich obrotach 4.5-6 tys.
PostWysłany: Nie 19 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
no więc czasem (lecz nie zawsze) gdy depnę mocniej, od 4,5-5tys do 6 tys-odcięcia dusi go, przymula, co to może być? mam silnik 1,6 AFT 100 KM


Ostatnio edytowany przez Koszak, Nie 19 Paź, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 30 Paź, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 06 Kwi, 2007
Posty: 971
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 0
Auto: SuperB
up.
na prośbę.



_________________
viewtopic.php?f=98&t=67496 Passateri by uvwGolf !
naglebie.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 30 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 02 Mar, 2008
Posty: 230
Skąd: Gliwice
na cieplym silniku czy zimnym?



_________________
viewtopic.php?t=33395 <---- mój golfik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 30 Paź, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Paź, 2007
Posty: 59
Skąd: 100lica
Opisz bardziej co ci sie dzieje? Jakiego paliwa uzywasz? Na zimnym czy ciepłym silniku ?



_________________
Zapraszam do komentarzy: http://polskajazda.pl/Samochody/Seat/Cordoba/29045
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 30 Paź, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
raz na zimnym raz na ciepłym, mam stożek może być zapchany? może źle ustawiony zapłon, albo filtr paliwa zasyfiony, tankuje na BP 95kę albo na 1,2,3 (statoil).



_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 31 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Może stożek,, myli" przepływomierz.Zapłon nie regulowany(czujnik na wale).Może uszkodzony aparat zapłonowy.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 02 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Próbowales odpinac i podpinac spowrotem przepływomierz? Kiedy był wymieniany palec, świece, kopółka? Jakby aparat był kopniety to by nie odpalil.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 02 Lis, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
ciężko pali czasem, ale tak było nawet przed przedstawianiem aparatu, jak miałem odpięty to trochę inaczej szedł, no nic poszukam zwykłej puszki do filtra i spróbujemy na zwykłym (ale do tego silnika to będzie cieżko dostać chyba ze pasuje od 2.0), a może być to przez sondę lambda, że nie ustala dobrej mieszanki?

[ Dodano: Nie 02 Lis, 2008 ]
kaczajazda napisał(a):
Próbowales odpinac i podpinac spowrotem przepływomierz? Kiedy był wymieniany palec, świece, kopółka? Jakby aparat był kopniety to by nie odpalil.
i ostatnio też muli go na wolnych najlepiej jest tak od 2,5 tys do 4...



_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Jeśli to by była sonda to chwile by sie podusil i poszedł by do góry z obrotami i raczej by wzrosło Ci spalanie. Mam propozycje. Spróbuj odpinac czujniki i dogazowywac. Ja takim sposobem doszedłem ze głupi czujnik temeratury rujnowal cała prace silnik bo palil jak smok, nie trzymal obrotów i kopcil jak tdi. A masz gaz?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
nie mam gazu, też myślałem, że może być to coś z czujnikiem temperatury, a co do spalania... Pali 10-12l a to chyba normalne spalanie nie jest i nie mówię, że przy żyłowaniu tylko przy spokojnej jeździe.



_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Podjedź do elektryka zeby obadal sonde :) A moze kable, swiece? A najlepiej podepnij pod Vaga :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Paź, 2007
Posty: 59
Skąd: 100lica
powodów moze byc mnustwo, najlepiej podepnij pod vag-a :) kiedy ostatnio wymieniałes przewody, swiece, kopulke? Słychac katalizator?



_________________
Zapraszam do komentarzy: http://polskajazda.pl/Samochody/Seat/Cordoba/29045
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
Katalizator mam wywalony, podpinałem pod vag-a i nic, kable wymieniałem we wrześniu, dziś pokręciłem aparatem zapłonowym i troche lepiej jest



_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Kolego a czy mi sie wydaje czy Twoj silnik ma 3 punktowa sonde lambda która znajduje sie w kacie którego napisałeś ze nie masz?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 30 Lis, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 1677
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Cressida
problem dalej mnie męczy, wymieniłem czujnik temperatury, nowe ori przewody wysokiego napięcia, świece... wczoraj kupiłem termostat w ASO, bo cały czas jest na dużym obiegu i jak jadę szybko to temperatura spada do 60 stopni, a powinno utrzymywać się 90 no i jak silnik jest zimny to włącza się ssanie i na zbyt bogatą mieszankę, w tym silniku jest również podgrzewana przepustnica, więc może powietrze ma złą temperaturę..



_________________
Moj GOLF... >click<
SPOT GLIWICE >click<
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe