Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] 1.8 ABS problemy z obrotami.
PostWysłany: Śro 24 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Lip, 2005
Posty: 55
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 9512687
Auto: Audi A6c5 2.8v6 Avant quattro
Witajcie. szukałem na forum odpowidzi ale jednoznacznej nie znalazłem.
Mam taki problem w moim golfie.
Przez pare dni troche szarpał przy ok 2.5tys do 3.5tys obrotów.
Dzisiaj jak wróciłem do domu.
Zostawiłem go na wolnych obrotach i po chwili zaczeły szaleć obroty.
Obroty sakczą od 500 do 1500 cały czas.
Przy wysokich jest troche lepiej.
Ale jak go zostawie na np 3500 to po chwili też skaczą obroty i gasnie.
Co możę być tego przyczyną.
Z góry dzięki za pomoc.


Offline
 Profil    9512687
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 25 Wrz, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
Proponuje zacząć od skasowania błędów zawartych w pamięci komputera (odłącz na kilka minut akumulator) następnie zobacz jak się będzie zachowywał.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 25 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
andziorekpl napisał(a):
Proponuje zacząć od skasowania błędów zawartych w pamięci komputera (odłącz na kilka minut akumulator) następnie zobacz jak się będzie zachowywał.
sr***nie w banie... pierwsze co nalezy ta pamiec zczytac, bedzie prawdopodobnie blad sondy i stabilizacji biegu jalowego... w tym przypadku( a raczej juz po objawach) mozna domniewywac ze siadl resor gumowy pod monowtryskiem i ciagnie lewe powietrze jednak nalezy sprawdzic korekcje mieszanki jak i otwarcie przepustnicy na biegu jalowym i potwierdzic usterke lub tez zweryfikowac inna. w kazdym razie diagnoza powinna byc a nie kasowanie bledow :<



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 25 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Lip, 2005
Posty: 55
Skąd: SGL
Gadu-Gadu: 9512687
Auto: Audi A6c5 2.8v6 Avant quattro
Powiem tak.
przepustnica wyczyszczona.!
Wtrysk umyty.
Podstawka pod wtryskiem nowa!!
Obroty dalej szaleją!
Z tym że jeśli pokręce aparatem zapłonowym to w jedną strone obroty falują jeszcze bardziej.
A w drugą obroty sie uspokajają ale nie chce sie wkręcać na obroty.
Kicha i bija w filt powietrza.
Nie wiem co mam z tym zrobic.


Offline
 Profil    9512687
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe