Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3 TDI]IC x 2 w mk3 tdi 90ps czy to cos da?
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
witam.

jak by sprawa wyglądała po założeniu drugiego oryginalnego IC do 1Z.
są szanse ze wzrośnie moc??.


Ostatnio edytowany przez piters, Sob 20 Wrz, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Witam
Nie ma sensu wkladac drugiego IC do seryjnego silnika. Fabryka tak wyliczyla zeby bylo dobrze. Bylby sen zakladac drugi jezeli mialbys zmieniony program w komputerze na tuningowy. Wtedy to by cos dalo ale wtedy lepiej dac jeden wiekszy niz dwa male bo bylby problem z jego zamontowaniem i rozprowadzeniem rur doplywowych.

PozdraVWiam


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
a nie lepiej od razu 3 załozyc?? :cfaniak: :cfaniak:
wiecej rurek spowoduje mysle wieksza dziure tylko
ktos gdzies wyliczyl... ze jedno kolanko powoduje opory w dolocie to jak wstawienie 7 metrowej rury, wiadomo ze czasami inaczej sie nie da...
moja rada jes taka by wsadzic jeden a duzy a nie bawic sie z dwoma
jesli to chcesz do mk2 to przeciez tam mozna wsdzic ICka z sprintera lub innego dostawczaka gdzie IC sa wdajne za zderzakiem masz miejsca ze biegac mozna :)

co do samego pomyslu to napewno bedzie lepiej niz z jednym ale te intercoolery sa tragicznie male...

najlepszym pomyslem bylo by zrobic customa na rdzeniu z jakiejs ciezarówki... jeda firma zajmujaca sie modyfikcjami diesli zrobila wlasnie customa na rdzeniu z ciezarkowki i powietrze w dolocie mialo temperature o 5 stopni wyzsza niz otoczenie

[ Dodano: Sob 20 Wrz, 2008 ]
turpik napisał(a):
Nie ma sensu wkladac drugiego IC do seryjnego silnika


oj kolego zawse jest sens.... czym zimniejsze powietrze w dolocie tym lepiej... nie zaleznie czy to seria czy chip!!!



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Kevin napisał(a):
wiecej rurek spowoduje mysle wieksza dziure tylko
ktos gdzies wyliczyl... ze jedno kolanko powoduje opory w dolocie to jak wstawienie 7 metrowej rury, wiadomo ze czasami inaczej sie nie da...
[ Dodano: Sob 20 Wrz, 2008 ]
turpik napisał(a):
Nie ma sensu wkladac drugiego IC do seryjnego silnika


oj kolego zawse jest sens.... czym zimniejsze powietrze w dolocie tym lepiej... nie zaleznie czy to seria czy chip!!!


o to mi mniejwiecej chodzilo ze dwa IC moga spowodowac wieksze straty poprzez wieksza ilos rurek kolanek itp. Mialoby to sens jezeli byloby wieksze cisnienie (wieksze turbo, chip).

W seryjnym silniku 2 IC a zwlaszcza w 1Z przyrost mocy bylby minimalny a moze nawet nie zauwazalny ze wzgledu na malą moc wyjsciowa.


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
no ja rozumie ze najlepiej jeden duzy, ale to ma byc do mk3.
co do dwoch to nie ma czasem w jakims pasku??.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
taa biturbo... :)
jak do mk3.... to widze ze chcesz to zrobic po najmniejszej lini oporu... wsadzic IC i tyle.. a tam jeszcze nadmuch trzeba na to poprowadzic...

jesli w mk3 nie ma klimy to wsadzenie customa tam to bajka...
jesli jest klima to przy kilku wygibasach tez sie da to upchnac centralnie...

pytanie tylko jest taki czy warto tracic kase na kolejny słaby i mało wydajny IC jesli mozna wpakowac cos dobrego z potencjalem na wyższą moc a nawet jesli nie chcemy podnosic moc to dla poprawienia ekonomii wydajniejszy IC wplynie na zmniejszenie spalania



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
nie no ja tylko tak poddalłem propozycje założenie drugiego, ale mozna zapodac jeden duzy jak sie zmieści.
no jak bym zakładał większy ic to z mylsa zmiany programu.

dzieki za info.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Wrz, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
nie ma problemu...
powaznie lepszy jeden wiekszy niz dwa male mało wydajne...
a kolanka moga tylko pogorszyc sprawe

na forum golfa jest fajny temat gdzie ludzie pokazuja jak walcza z FMICami w swoich autach...mozna duzo ciekawego zobaczyc i pdłapac jakis patent

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608&start=105



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Wrz, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Jak Kevin napisał nie ma sensu pachac dwóch małych tylko jeden wiekszy. Rożnica będzie odczuwalna w bardzo gorące dni, wtedy auto nie będzie tak muliło. IC nie doda Ci ani jednego konia mechanicznego.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe