Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 3 [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
tak,przetlumacz


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
P.s. ta regulacja o ktorej wiedza wszyscy znawcy to + xmaf imbus 3mm przy rozdzielaczu



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
dobrze
skoro jestes taki madry,a moze masz madra literature.a moze i nie to napisz o pozostalych regulacjach gdzie co i jak


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
wiec tlumacze koledze
+ xmaf to regulacja dodajaca stala dawke w calym zakresie obciazenia silnika to jest wspomniany wlasnie imbus 3
druga regulacja
*xcts to regulacja od temperatury cieczy chlodzacej silnika lub tez jak wolisz temperatury ta regulacja zmieniasz mnoznik wzbogacajacy mieszanke od nizszej temperatury silnika niz 80 stopni celcjusza
trzecia regulacja
*xmaf to regulacja mnozaca dawke w calym zakresie obciazenia silnika dla kazdego cylindra osobno miejsce polozenia dwoch ostatnich regulacji nie podane celowo

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
mam niezbedna wiedze a nie literature wiec nie unos sie zbytnio ]:->

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
dodam ze podstawowa dawka zalezy od masy powietrza przeplywajacego przez rozdzielacz i ta masa jest wyznacznikiem obciazenia



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
evolution napisał(a):
druga regulacja
*xcts to regulacja od temperatury cieczy chlodzacej silnika lub tez jak wolisz temperatury ta regulacja zmieniasz mnoznik wzbogacajacy mieszanke od nizszej temperatury silnika niz 80 stopni celcjusza
trzecia regulacja
*xmaf to regulacja mnozaca dawke w calym zakresie obciazenia silnika dla kazdego cylindra osobno miejsce polozenia dwoch ostatnich regulacji nie podane celowo

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
mam niezbedna wiedze a nie literature wiec nie unos sie zbytnio ]

wytlumacz mi gdzie co i jak sie ustawia

co do wiedzy to slyszalem rozne opinie,lae najwaznijesze to byc pewnym siebie i nie przejmowac sie tym co mowia inni


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
wiesz jak zobacze na koncie sume zadowalajaca mnie to moze podziele sie z toba ta informacja, poki co nie mam zamiaru produkowac nastepnego pseudofachowca w twojej osobie... rozbierz sobie wtrysk, obejrzyj od srodka i zloz tak zeby dzialal to bedziesz wiedzial co z czym
poki co poinformuje cie ze tymi regulacjami mozesz tak zadzialac by z rozdzielacza z kr konczacym sie na 160 koniach wycisnac paliwa na 220 ps w turbodoladowanym silniku. :D sprawdzone dawno temu



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
no widzisz,wszystko zamieniasz na pieniadze

nie musze znac k-jeta od srodka

wyregulowalem k-jeta w eg z normami jakimi przedstawia producent dla seryjnego motoru i wszystko bangla

a wiesz jakie ma byc CO w EG?

acha i prosze cie nie nazywaj mnie pseudofachowcem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ty a jak cie nazwac skoro wiesz o kajecie wszystko a sie okazuje ze nie wiesz i jesli za ustawianie kajeta bierzesz to co przewiduje producent na biegu jalowym i podwyzszonym biegu jalowym to ja nie mam pytan... moglbym ci na dziesiatki sposobow pokazac ze jest do bani... tylko czy cie na to stac..
a co do pieniedzy.. zrozum wiedza kosztuje, czas czy pieniadze to obojetne, jednak moj czas kosztuje tak czy inaczej,a dotacji z caritas nie mam :ała:



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
nie napisalem ze o k-jetcie wiem wszystko wiec nie wyolbzymiaj

jakos wyregulowalem i wszystko jest ok

nadal nie odpwoiedzialem na moje pytanie

czy mnie stac czy nie to juz nie twoj problem,ale jesli juz mialbym zaplacic to chcialbym wiedziec ile kosztuje taka regulacja u ciebie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
parametry spalin w eg wedlug roznych zrodel
co 0.5...1.5 %
o2 1.2...2.2 %
co2 pow 13%
hcx pon 300 ppm
nox ponizej 6 ppm
_______________

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
te parametry to bieg jalowy, przy takim zakresie mozliwych parametrow moze sie zdazyc ze auto nie bedzie jechac, a nawet czesto sie zdarza ze nie jedzie i zaczyna sie klopot

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
p.s. pytanie na pytanie
ile ta wiedza warta jest dla ciebie?? <:<



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
jesli mam byc upierdliwy to nie sa to dokladne dane chociaz prawie mieszcza sie w normie

co do regulacji k-jeta to ustawiajac zaplon i CO wg norm jakie podaje producent wszystko dziala jak nalezy i sam dobrze o tym wiesz,

ty podales rozbudowana metode regulcji,no nie tyle regulacji co ilosci tych regulacji

chociaz zastanawia mnie nadal jak reguluje sie poszczegolne cylindry

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
w moim przypadku jechal i nie bylo problemow

nie pytanie za pytanie,ale skoro piszesz ze wiedza kosztuje to napisz ile kosztuje u ciebie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
wiesz podalem ci takie poniewaz rozne zrodla podaja roznie, po drugie pisane jest z pamieci wiec jak masz inne z ksiazki podaj, po nastepne doskonale wiem ze jak sie ustawi wedlug ksiazki nie zawsze a raczej czesto nie dziala jak nalezy i o tym wiem doskonale i tu sie przydaje wiedza o tyc 6ciu regulacjach. to ze w twoim przypadku jechal nie przecze, pytanie o sklad mieszanki na full load.
wiedza kosztuje duzo $$$ bardzo duzo

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
p.s. podalem jedyna mozliwa prawidlowa ilosc punktow regulacyjnych :ała:



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
wiadomo ze nigdy nie bedzie dwoch takich samych przypadkow i kazda ksiazka podaje co innego
nadal mnie zastanwia ta regulacja *xcts i *xmaf
odbywa sie ona na takiej lub podonej zasadzie jak regulacja +xmaf?

ile to dla ciebie jest duzo?
jelsi nie chcesz to nie pisz bo widze ze albo to jest jakas tajemnica albo nie wiem co


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
krecisz srubkami

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
kilka zer, zasadniczo duzo wiecej od 4

[ Dodano: Nie 07 Wrz, 2008 ]
Classic napisał(a):
jelsi nie chcesz to nie pisz bo widze ze albo to jest jakas tajemnica albo nie wiem co


jak pisalem nie bede produkowal nestepnego/nastepnych pseudofachowca/pseudofachowcow...
nie probuj starego misia na sztuczny miod brac :<



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
evolution napisał(a):
jelsi nie chcesz to nie pisz bo widze ze albo to jest jakas tajemnica albo nie wiem co


jak pisalem nie bede produkowal nestepnego/nastepnych pseudofachowca/pseudofachowcow...
nie probuj starego misia na sztuczny miod brac :<[/quote]
nie musisz produkowac i tak jak napisalem nie nazywaj mnie pseudofachwocem
skoro uwazasz sie ze fachowac to nie wiem jaki porblem jest abys napisal ile to kosztuje,chociaz slyszalem juz kilka opini na twoj temat i nie wszyskie pozytywne

z mojej strony koniec tematu


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 3 [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 15 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe