Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] Golf mk2 G40 - czyli swap na PY
PostWysłany: Czw 04 Wrz, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
Witam. Mam golfa mk2 z silnikiem NZ czyli 1.3 na wtrysku 55KM.
Doczytalem sie ze moge zrobic swap silnika z g40.
Jako ze mam 1.3 na pokladzie wszystkie lapy powinny pasowac.
Niestety wiecej informacji nigdzie nie moge znalezc, prosze o opinie i wskazowki

Z gory dzieki :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 04 Wrz, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
skoro miałes nz to lapy od py beda na bank pasowały potrzebujesz pelen komplet kompa .... i silni kz osprzetem :)

Loco czytaj co piszesz, bo często gubisz literki i nie wiadomo o co Ci chodzi.
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez cocoloco, Czw 04 Wrz, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Wrz, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
Więc wszystko jest na dobre drodze :)

Orientacyjnie po ile chodzą silniki od G40 i czy jest jakaś różnica miedzy silnikiem od 86c a 86c2f ?
I jeszcze interesuje mnie jaki jest koszt naprawy turbosprężarki ?

Jeżeli kupie silnik ze skrzynia to od razu wpakuje ze skrzynia, jeśli nie to zostanie stara, 4-biegowa ;] Ciekawe ile sprzęgło wytrzyma ]:->



_________________
meryna
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Wrz, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
w 86c byl przeplywomierz,
w 86c2f nie bylo, za to w dolocie byl czujnik
roznily sie tez intercoolerem i moze czyms jeszcze, niech ktos mnie poprawi jak sie myle

no i to nie jest turbosprezarka a kompresor, koszt naprawy zalezy od uszkodzenia i czy sie samemu robi

najlepiej kupic rozbite polo, wtedy masz wszystko, mozna wyrwac za ok 2 tys



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Wrz, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
regeneracja kompresora w granicy 800 - 1000 zł ... o ile sie nie mylę ;) koszt kompletnego silnika około 2 tys zł w góre :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Wrz, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 26 Kwi, 2007
Posty: 208
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6328572
Auto: Było: Golf MK2 USAsasa
Jest: Jetta MK1
pytanie tylko po co do MKII wkladac PY....
taniej wyjdzie kilka innych silnikow i do tego o wiekszej mocy...

ale to Twoj wybor

silnik powyzej 2000 + regeneracja kompresora kolo 1000 masz juz 3000 a moc 113km z silnika 1,3 czyli momencik marny co przy kwadratowej budzie MKII conajmniej nie bedzie jechalo...

mysle ze lepszym wyborem bedzie juz wszystko powyzej silnika RP...choc RP moze byc porownywalny do PY a duuuzo tanszy

jesli sie myle to nabluzgajcie na mnie

no i jeszcze ktos ci to musi wlozyc za jakas kase...chyba ze sam to zrobisz
ale przekladka calej instalacji wlacznie ze skrzynka bezpiecznikow albo przerabianie kostek to nie jest latwa sprawa...sam to przerabialem przy swapie



_________________
ZimnyLatos:P

Było: viewtopic.php?f=87&t=25329&start=0
Teraz będzie troszkę groźniej!!!

http://www.algrundo.pl
Offline
 Profil    6328572
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Wrz, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 635
Skąd: _BoAt_CiTy_
Gadu-Gadu: 1264789
Auto: polo
6N
6KV
9N
elektryka w PY jest prosta jak drut raptem z 8 przewodow



_________________
GGTUNING
Chip Tuning ,Diagnostyka Komputerowa, Przerabianie Aut do Sportu,
508-047-334
Offline
 Profil    1264789
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Wrz, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
Swap chce zrobic ze znajomym ktory ma troche wiedzy na ten temat.
Chce wsadzic cos mocniejszego ale niestety podejrzewam ze nie poradze sobie z przespwaniem lapy silnika, tyaki pech ze mam 1.3 ;)
Wiec dla mnie najlatwiejsza droga uzyskania wiekszej mocy jest G40, jezeli sie myle to prosze o nakierowanie mnie na dobra droge :ała:



_________________
meryna
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
dlaczego mialbys lapy przespawywac ? 1.3 to to samo co 1.8


Offline
 Profil    3491196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Wrz, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
volt napisał(a):
1.3 to to samo co 1.8

mylisz się.łapy z 1,3 są inaczej ułożone niż w 1,8.prościej mówiąc jest całkiem inny blok.

w0jta5 napisał(a):
ze nie poradze sobie z przespwaniem lapy silnika

tam nic spawać nie musisz chyba.wystarczy że nowy silnik będzie z kpl łap.



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
dawid018 napisał(a):
volt napisał(a):
1.3 to to samo co 1.8

mylisz się.łapy z 1,3 są inaczej ułożone niż w 1,8.prościej mówiąc jest całkiem inny blok.
quote]



wczoraj przekladalem z 1.3 NZ na 1.8 RP i wszystkie lapy pasowały bez problemu :)


Offline
 Profil    3491196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Kwi, 2008
Posty: 36
Skąd: JG / WRO (DJE)
Gadu-Gadu: 0
Auto: MB W201 '88
PANOWIE, TO JA JUZ NIC NIE WIEM... :ała:

TO JAK TO W KONCU JEST ?? ałłłłł



_________________
meryna
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
jest tak za g40 podejdzie ci bez niczegego a 1.8 bedziesz musiał przespawac jakies mocowanie 1 lub 2 :) 1.3 112 km wydaje sie spoko moc ale ma niski moment w stosunku do masy mkII i bedzie mu ciezko ale bedzie jakos jechało :) ale jak mniektorzy pisza taniej by cie wyszlo zaaplikowac Kr'a albo jakiegos rp bo sa duzo tansze silniki :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
w0jta5 napisał(a):
PANOWIE, TO JA JUZ NIC NIE WIEM... :ała:

TO JAK TO W KONCU JEST ?? ałłłłł
lapy silnika i skzryni miedzy 1.3 a 1.8 nie pasuja
jednak kompletny zestaw 1.8 z golfa pasuje do kazdej budy. pomijjac fakt ze co 3 1,3 w papierach ma pod maska conajmniej 1,6



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Wrz, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Gru, 2007
Posty: 620
Skąd: Ślaskie
evolution, im chodzi chyba o przespawanie mocowań poduszek. Ale jest tak jak mówisz, łapa przykrecana jest do bloku i do skrzyni.

Więc w0jta5, jeśli wytragasz całość z rozbitka i w całośći wsadzisz to podejdzie motor nawet z mk3, problem jest jedynie w mk1 gdzie kolektory wydechowe były z przodu bodaj 1,1 i 1,3. Ja wsadziłem 2x16V do mk2 NZ i nie było problemów(miałem kompkletne samochody-dawcy) Elektryka hmm zalezy w NZ masz już kilka kabli, ale ja pokusiłem się o wyminane wsszystkich kabli na te z 16V, domyślam się ze masz jeszcze skrzynie czwórke, więc musisz dodac elemnty wybieraka i sam wybierak, odrazu kup nowy zestaw naprawczy koszt 30zł a luzy zlikwidujesz, następnie musisz zmienić wydech bo w NZ jest kolektor z przodu, nie wiem jak ma G40 ale każdy od 1,6 w góre ma wydech z tyłu no i to by było na tyle :)



_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe