Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 29 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Mar, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
Pawelek_wroc napisał(a):
Widzial ktos z was cos takiego ;) ? 1,8 8v 90hp z eatonem z tego co pamietam z merctedesa slk 230 moc auta 160-170hp i zastanawialem sie nad tym czy moze pobawic sie z takim silnikiem i zrobic to samo co na fotkach Myslicie ze to dobry pomysl czy raczej wywalenie kasy w bloto ? :hmm:
[url=http://img291.imageshack.us/img291/4417/252e4ml3.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img291.imageshack.us/img291/3630/25254yp5.jpg]Obrazek[/URL]


w podpisie masz golfa 4 i chyba z innym silniekiem,wiec masz zamiar wlozyc z mk2 do mk4 i zakladac etona??Jak tak to kasa wyzucona w bloto wg mnie. ;)

[ Dodano: Pią 28 Mar, 2008 ]
lysystrzelno jr napisał(a):
Czeba odkopać temat :)
Przeczytałem cały temat i nie znalazłem nic na temat założenia turbo do silnika 1.6 GTI oznaczenie silnika EG.
Wie może ktoś coś na ten tamat :D
PozdraVWiam


Swoja droga kiedys jak myslalem o pgT natknalem sie na ebay na suszarke turbotechnics,firma dosc znana a gosc powiedzial ze wyjeta z golfa mkI wersja turbotechnics,jakas limitowana,a tu dzis po codzinnych szperaniach znalazlem calego na sprzedaz,wiec LYSYSTRZELNO JR to wcale nie musi byc taki glupi pomysl :-D w sumie kazdy 1.8T i 1.8T a tu mogla by byc mila niespodzianka,luknij na link
http://www.pistonheads.co.uk/sales/414358.htm :ok:

aaaaa tam bylo t25 zalozone


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 21 Lip, 2008
Posty: 24
Skąd: Bolszewo
witam wszystkich VWMANIAKÓW jestem tu poraz pierwszy troche czytałem ale nie znalazłem takiej dokładniejszej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie a mianowicie posiadam golfa mk1 1,8 16V od trzech tygodni dostałem do niego części całą instalację wraz z przerobioną turbiną i IC od forda probe była zamontowana w tym silniku ale poprzedni właściciel ją zdją ze względu cytuje " bo załóżyłem instalację gazową " jestem ciekaw jakie ma znaczenie gaz do turbo bo z tego co się orjętuje turbop jest podłączone do kolektora wydechowego i nie ma nic wspulnego z paliwem czy też gazem jak myślicie czy wedłó was mogę bez obaw założyć z powrotem tą turbinkę prosze o szybką odpowiedź bo może do zlotu się wyrobie aby ją założyć jeśli będzie to możliwe


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
VWmatiMK3 napisał(a):
jestem ciekaw jakie ma znaczenie gaz do turbo bo z tego co się orjętuje turbop jest podłączone do kolektora wydechowego i nie ma nic wspulnego z paliwem czy też gazem


Ale turbo dmucha w kolektor ssący a to ma coś wspólnego z paliwem jeśli tym paliwem jest gaz. Instalacja gazowa zasila silnik w gaz w ten sposób że gaz podciśnieniem (wytwarzanym przez silnik) zasysany jest do dolotu a następnie do komory spalania.

Natomiast gdy wstawisz turbo nie będziesz miał podciśnienia w dolocie (tzn będziesz miał na niskich obrotach - na wysokich będziesz miał ciśnienie "na plusie" za sprawą sprężarki która tłoczy powietrze) i gaz nie będzie zasysany przez silnik, ewentualnie będzie zasysany w mniejszych ilościach niż powinno co spowoduje ubogą mieszankę i silnik nie będzie prawidłowo pracował.

Tak więc albo wstawiasz turbo i wywalasz gaz albo inwestujesz w instalację lpg która pozwoli to wszystko ze sobą pogodzić. Ewentualnie odpowiednio modyfikujesz instalację którą już posiadasz.

Mam nadzieję że rozjaśniłem trochę sprawę ;)

PS: proszę nie czepiać się szczegółów bo chciałem opisać to jak najbardziej ogólnikowo ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 21 Lip, 2008
Posty: 24
Skąd: Bolszewo
teraz wiem co chodzi i dziękuje za tak w sumie drobiazgowe opisanie i mam jeszcze jedno pytanie może troche śmieszne i tym razem nie oczekuje tak szczegułowego opisu ale czy jeżeli zamontuje już to turbo i będę jeździł na bęzynie to czy można zrobić w ten sposób aby mieć tyrbo i go muc wyłączyć aby jeździć na gazie mam nadzieje że pytanie jest dość zrozumiałe takie tylko czysto retoryczne pytanie :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
przegapiles ten fragment o tym jak bonk pisal "zmien typ instalacji gazowej to bedzie dobrze z turbo"?

zamiast kombinowac, drutowac i lepic, zainwestuj w dobra gazownie i bedziesz mogl sobie 3 turbiny wstawic.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 21 Lip, 2008
Posty: 24
Skąd: Bolszewo
wiem otym że tak było by najlepiej ale taka gazownia kosztuje jakieś 3 tysiaki albo i jeszcze lepiej , chodzi mi o to aby było w miare tanio i bezpiecznie jeżeli nie da się zrobić tak jak myśle że można by było no to zainwestuje wtedy w dobrą gazownie ale puki co to szukam tańszego rozwiązania i może jednak ktoś wie jak zrobić w moim popszednim pytaniu?? tz. jeżeli zamontuje już to turbo i będę jeździł na bęzynie to czy można zrobić w ten sposób aby mieć tyrbo i go muc wyłączyć aby jeździć na gazie??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
nie, poza tym jak bedziesz chcial zaturbiac motor na k-jecie to i tak najpewniej czeka Cie przejscie na digi, cos takiego to koszt ok 1000pln, do tego trzeba doliczyc kolektor, turbine, wastegate, blowoff, caly nowy dolot, intercooler, mnostwo innych gratow do tego tez trzeba, jesli ktokolwiek podejmie sie czegos takiego to na pewno bedzie to juz w tysiacach i to blizej dziesieciu niz dwoch.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 21 Lip, 2008
Posty: 24
Skąd: Bolszewo
nezzo napisał(a):
zaturbiac motor na k-jecie to i tak najpewniej czeka Cie przejscie na digi

no nie wiem co to dokładnie znaczy ale jeżeli chodzi o części to mam wszystko już przygotowane bo jak pisałem wcześniej to popszedni właściciel ją wymontował tak że montaż nie ma problemu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
VWmatiMK3 napisał(a):
popszedni właściciel ją wymontował tak że montaż nie ma problemu


poprzedni wlasciciel sklamal


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 21 Lip, 2008
Posty: 24
Skąd: Bolszewo
dala czego tak uważasz ??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
moze tak to ujme, fizycznie przykrecic kolektor moze i sie da, ale to nigdy nie bylo odpalane, podejzewam ze zaturbienie od zera 1.8 16V kosztuje wiecej niz dales za caly samochod, i teraz chcesz mi powiedziec ze:

A poprzedni wlasciciel to zdjal bo zalorzyl gaz? coooo kuuuura... jak juz czlowiek laduje sie w zaturbianie, a to kosztuje bardzo duzo, to chcesz mi powiedziec ze zamiast wydac 1500pln na gazownie typ nie mogl dolozyc jeszcze pare setek i kupic staga z wtryskiem ktory smigalby na turbo bez problemu? ałłłłł

B sama cena czegos takiego jak turbo do benzyny to jest w tysiacach, to nie jest cos co sie 'daje' do samochodu. poka fote tej turbiny to zaraz sie dowiemy czy to nie jest czasem z jakiegos diesla.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 21 Lip, 2008
Posty: 24
Skąd: Bolszewo
ok spoko w ten weekend wrzuce pare fotek turba i tych części co dostałem od niego ok?? :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Lip, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Lis, 2005
Posty: 7
Skąd: POZNAŃ
moze tu mi ktos odpowie
...
co mozna zrobic z golfem 4 V6 2.8
montowal ktos juz turbo?
co mozna z tego osiagnac?



_________________
WWW.STYLEPOZNAN.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Lip, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
karwan napisał(a):
co mozna zrobic z golfem 4 V6 2.8

wiem ze ABT montowało kompresor do tego i wychodził potwór coś ok 280 KM, ale chyba tylko w Leonach.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Lip, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
VWmatiMK3 napisał(a):
ok spoko w ten weekend wrzuce pare fotek turba i tych części co dostałem od niego ok?? :D
mija sie z celem robienie fotek turbo i reszty bo wazniejsze jest to czego nie widac... w silniku... mysle ze typ cie zrobil w hu*** albo ty nas probujesz, pierwsze ujdzie, drugie nie bardzo... powiem tak jesli ktos montowal gaz i zdjal turbo bo nie chodzilo na gazie to jest idio*** bo turbo z gazem lata lepiej niz na benzynie a trzeba doinwestowac do instalacji gazowej kwote mniejsza od 10 procent wartosci instalacji turbo do auta . wiec podsumujmy masz 16v z turbo w bagazniku



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 29 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe