Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Lupo 1.7 SDI Rave] elementy silnika
PostWysłany: Nie 15 Cze, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 15 Cze, 2008
Posty: 2
Witam,

zażenowany niską obsługą warsztatu mechanicznego chcę poznać mojego wilczka, żeby przy następnej wizycie nie być przerobionym. Nie ukrywam, że czasem samemu też coś lubię naprawić. Numery pytań odpowiadają numerom na zdjęciu.

1. Jak nazywa się ta popękana część? Na tej części jest zamontowany mechanizm z zapadką. Za co on odpowiada?

2. Od tego mechanizmu wyprowadzona jest rurka, która luźno lata. Czy to normalne, czy powinna być gdzieś podłączona?

3. Jak nazywa się ta część? Jest popękana przy kołnierzu i muszę ją wymienić.

4. Co to jest za pokrywa? Przy połączeniu pomiędzy częścią nr 1 a tą pokrywą jest luz. Czy to normalne?

5. Pomiędzy częścią nr 1 a częścią nr 3 jest nieszczelność. Czym może skutkować np. dla silnika jazda bez wymiany tych części i uszczelnienia?

Image

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
collegevp napisał(a):
1. Jak nazywa się ta popękana część? Na tej części jest zamontowany mechanizm z zapadką. Za co on odpowiada?

Jak dla mnie to jest taka przepustnica, która się przymyka w momencie zgaszenia silnika, żeby nim nie trzęsło.
collegevp napisał(a):
2. Od tego mechanizmu wyprowadzona jest rurka, która luźno lata. Czy to normalne, czy powinna być gdzieś podłączona?

Tak powinna być podłączona o ile się nie mylę gdzies do zaworu sterującego na ścianie grodziowej.
collegevp napisał(a):
3. Jak nazywa się ta część? Jest popękana przy kołnierzu i muszę ją wymienić

Zczytaj mi z niej numer, to się sprawdzi dokładnie, co to jest i ile kosztuje w ASO.
collegevp napisał(a):
4. Co to jest za pokrywa? Przy połączeniu pomiędzy częścią nr 1 a tą pokrywą jest luz. Czy to normalne?

Nie powinno być luzu, powinno wszystko ładnie siedzieć bez nieszczelności. To jest obudowa kolektora dolotowego.
collegevp napisał(a):
. Pomiędzy częścią nr 1 a częścią nr 3 jest nieszczelność. Czym może skutkować np. dla silnika jazda bez wymiany tych części i uszczelnienia?

Masz nieszczelny ukłąd dolotowy pomiędzy filtrem powietrza a obudową na kolektorze dolotowym, skutkuje to tym, że silnik zaciąga nieoczyszczone powietrze za filtrem, skutki sam sobie możesz wyobrazić.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 23 Cze, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 15 Cze, 2008
Posty: 2
Trochę mnie nie bylo, ale już piszę.

Część nr 1 028 128 063 "przpustnica" Do tej części powinna być jeszcze jakaś uszczelka.

Część nr 3 rura 6N0 1296156.

Pomyłka w numerze części nr 3 6N0 129615C (C zamiast 6).

Sprawdziłem w serwisie w Poznaniu nr 1 315 PLN, nr 3 256 PLN do sprowadzenia, usczelka 28,26 PLN wszystko do sprowadzenia z niemiec. Macie jakiś dostęp do tańszych części?



_________________
Lupo 1.7 SDi Rave 2006
Mondeo 2.0 TDDi 115 km 2001
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe