Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
simens napisał(a):
nezzo napisał(a):
mustang877 napisał(a):
no własnie ja tez nie bede turbiny w stawaiał tylko tak sie zastanawiam czy digi 2 da taki sam przyrost kucyków co digi 1?
nezzo, gaźniki zdecydowanie odpadają :)


zmiana sterowania nie doda kucykow, tyle razy bylo a tu jakis mit krazy o magicznym digi co dodaje kucy.

przewaga digi nad np mechanicznym wielopunktem to wieksza elastycznosc, mozesz sobie poustawiac dawki i zaplony jak ci sie podoba, ale nie jest to cos czego nie zrobisz na k-jecie, tez jestes w stanie podlac mocniej motor i kopnac zaplon do przodu, nalac 98 zamiast 95 i bedzei lepiej jezdzilo. jedyna roznica ze w k-jet'cie sie naciukasz z tym.

jedyne co mozesz osiagnac za pomoca digi to lepsze parametry spalania, po prostu moze mniej palic bo dokladniej dosterowuje mieszanke i efektywniej ja spala, nic wiecej.



to czemu po zastosowaniu digi3 w mk3 2,0 16v wzrosla moc z ok 136 (9a)?? ten wtrysk napewno cos daje ;) ,
mapa z zaluzmy pb nie bedzie chodzic pod 9a??

ja usiebie zamierzam wrzucic cala glowice 16v z aparatem (9a) na dol od pb czy to wypali?? robil ktos cos takiego??


no to google w dłoń, srednica tłoka, dlugosc wykorbienia walu, długosc korby, pojemnosc dolotu, czasy otwwarcia zaworow (kształty wałkow), polecam poszukac wartosci dla obu motorow, 9A i ABF (bo o taki chodzi) i wyjasni sie skad tam sie wzielo 14KM wiecej i dlaczego tak mocno poszedl w dol moment obrotowy.

Co do wstawiania czapki z 16V do 8V, to sie zle skonczy, pierwsze zakrecenie rozrusznikiem i po silniku.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
O w QRWUNIE.... nie pomyslales SIMENS ze to z powodu innej mechaniki??? a nie sterowania?? i mozesz mi zaufac ze gdyby mechanika zostala zastosowana w ABF wyplulby nieco wiecej ps niz na digi.... NORMY SPALIN
gaznik...zadne EURO najwieksza moc
k-jet EURO1 moc mniejsza. lepsze spalanie
ke-jet proste wtrsyki elektroniczne EURO2 jeszcze mniej
lepsze wtryski EURO3, wiec czutajac to:

simens napisał(a):
nezzo napisał(a):
mustang877 napisał(a):
no własnie ja tez nie bede turbiny w stawaiał tylko tak sie zastanawiam czy digi 2 da taki sam przyrost kucyków co digi 1?
nezzo, gaźniki zdecydowanie odpadają :)


zmiana sterowania nie doda kucykow, tyle razy bylo a tu jakis mit krazy o magicznym digi co dodaje kucy.

przewaga digi nad np mechanicznym wielopunktem to wieksza elastycznosc, mozesz sobie poustawiac dawki i zaplony jak ci sie podoba, ale nie jest to cos czego nie zrobisz na k-jecie, tez jestes w stanie podlac mocniej motor i kopnac zaplon do przodu, nalac 98 zamiast 95 i bedzei lepiej jezdzilo. jedyna roznica ze w k-jet'cie sie naciukasz z tym.

jedyne co mozesz osiagnac za pomoca digi to lepsze parametry spalania, po prostu moze mniej palic bo dokladniej dosterowuje mieszanke i efektywniej ja spala, nic wiecej.



to czemu po zastosowaniu digi3 w mk3 2,0 16v wzrosla moc z ok 136 (9a)?? ten wtrysk napewno cos daje ;) ,
mapa z zaluzmy pb nie bedzie chodzic pod 9a??

ja usiebie zamierzam wrzucic cala glowice 16v z aparatem (9a) na dol od pb czy to wypali?? robil ktos cos takiego??
musze tylko monitor wytrzec z ciastek bo poplulem... zasadnicza roznica jest to ze ecu mozesz przeproghramowac i jaka kolwiek modyfikacje podeprzec w 3 wymiarach a nie dwoch jak na mechanice
co do przerobki... GOOGLE.. tam jest wszystko o beznadziejnosci tego pomyslu
i abf nie ma digi 3 :< :<



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
nezzo napisał(a):

Co do wstawiania czapki z 16V do 8V, to sie zle skonczy, pierwsze zakrecenie rozrusznikiem i po silniku.


a mozesz cos wiecej na ten temat napisac??

bo mam caly silnik 2,0 9a i tak na pierwszy rzut oka nie zbyt sie rozni dol 2,0 od 1,8 ale prosze o sprostowanie tego pomyslu.



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
bloki nawet nie sa podobne, ponizej dlaczego.

natrysk oleju na denka tlokow, uklad smarowania (pompa oleju, aparat zaplonowy, walek posredni), kanaly olejowe, plaszcze wodne, komory spalania (tlok/cylinder czy glowica) i wiele wiele innych subtelnych roznic ktore potrafia wstrzymac projekt i na pewno zmniejsza szanse na uzyskanie pozadanego efektu.

wiem ze jest jeden projekt ktory jezdzi, taki transformers, blok 2E z czapka 16V, budzet tego projektu przerasta kilkunastokrotnie koszt zakupu nowego 9A,

pytalem autora projektu o szczegoly techniczne, i tak polowy nie zrozumialem a druga polowe zapomnialem. nie ma sensu, rzezba okrutna, jesli nie celujesz w wyciskanie jakis okrutnych mocy z minimalnych pojemnosci to kup sobie po prostu 9A, wsadz tak jak stoi i miej to z glowy.

[ Dodano: Pon 02 Cze, 2008 ]
a zastosowanie ukladu sterowania z PB do 9A (lub innego 16V) to niedobry pomysl, poszukaj jak wyglada wykres takiej zaleznosci dla obu silnikow:

stopien wentylacji cylidnra / przedkosc obrotowa silnika.

zobaczysz ze w 16V jest o wiele lepszy w wysokim zakresie obrotow, wiec jesli podepniesz wtrysk od 8V do 16V nie zwiekszajac dawki w tamtym zakresie obrotow to zrobi sie baaaardzo uboga mieszanka na wysokich obrotach, a kazdy harcerz wie co to znaczy dla silnika.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
mam kompletny silnik 9a ale bez osprzetu tzn instalacji itd, od poczatku chcialem zeby to smigalo pod DIGI, pierwsze co mi przychodzi na mysl to zalozenie mocnieszych wtryskow. komputer przeciez steruje czasem otwarcia wtryskow a nie sama dawka paliwa. wiec jak wsadze powiedzmy o ok 20% mocniejsze powinno byc oki? czy najlepiej bedzie przeprogramowac go??

PS. w sumie z ta glowica przyjalem ze jak uszczelki pod glowice sa takie same to powinny pasowac. ale jak mam miec zoonk to wole lepiej caly silnik wlozyc. tylko teraz pytanie czy skrzynia bedzie pasowac(przelozenia i tak beda zmieniane)?? konkretnie kolo zamachowe?

zastanawiam sie po wczesniejszych wypowiedziach czemu powstal ten mit ze silniki 16v na digi maja wiecej koni?? :o



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
-silnik ze skrzynia zepniesz bez problemu, ja mam silnik pg a skrzynie od dx'a (7G) a ostatnio wstawilem skrzynie ze sciro mk2 gt wersja 1.6 na gazniku. tez bez problemu weszlo.
-zamach docisk i sprzeglo przychodzi takie jaka masz skrzynie
-digi1 (ten z PG) bedzie ci zalewac motor 9A, wiec to raczej w druga strone sie martw

moim zdaniem mit powstal przez to ze ludzie nie rozrozniaja 9A i ABF'a, powszechne myslenie ze 2.0 16V to zawsze to samo, no a niby to samo na okladce a w srodku wszystko inne.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
simens napisał(a):
mam kompletny silnik 9a ale bez osprzetu tzn instalacji itd, od poczatku chcialem zeby to smigalo pod DIGI, pierwsze co mi przychodzi na mysl to zalozenie mocnieszych wtryskow. komputer przeciez steruje czasem otwarcia wtryskow a nie sama dawka paliwa. wiec jak wsadze powiedzmy o ok 20% mocniejsze powinno byc oki? czy najlepiej bedzie przeprogramowac go??

PS. w sumie z ta glowica przyjalem ze jak uszczelki pod glowice sa takie same to powinny pasowac. ale jak mam miec zoonk to wole lepiej caly silnik wlozyc. tylko teraz pytanie czy skrzynia bedzie pasowac(przelozenia i tak beda zmieniane)?? konkretnie kolo zamachowe?

zastanawiam sie po wczesniejszych wypowiedziach czemu powstal ten mit ze silniki 16v na digi maja wiecej koni?? :o
jesli wkladasz mocniejsze wtryski to podadza one wiecej poaliwa przy tym samym czasie wtrysku niz wtryski mniejsze chyba logiczne... ze dawka jest zalezna od czasu wtrysku i wydatku wtrysku



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
EVO moze bys w koncu rozwial wszystkie mity i wytlumaczyl wszystkim jak chlop krowie na rowie o co w tym wszystkim chodzi ;) wiem ze to dla Ciebie referat ale moze zaoszczedzi CI to w przyszlosci pisania.



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
masz glowe i h***j kombinuj a nie liczysz na referaty.. to cie nie nauczy myslenia



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
evolution napisał(a):
masz glowe i h***j kombinuj a nie liczysz na referaty.. to cie nie nauczy myslenia


cos bym CI powiedzial ale wykaze sie wieksza kultura. Forum to takie cus gdzie ludzie sobie pomagaja ale takie przypadki jak Ty zawsze musza sie znalezc :< ...bez komentarza wszyscy sobie sami pomysla...



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
pomagam ci :) pisac mi sie nie chce tego co juz bylo nie raz napisane...
P.s. co ja mam na plecach matka teresa napisane?? czy caritas... dla mnie pisanie referatu dla kogos kogo nie znam to strata czasu i kasy :P



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
materialista no_coment



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
simens napisał(a):
materialista no_coment


moze i jestem materialista( kto nim nie jest??) ale posiadam cos czego Ty pragniesz... pfu :cfaniak:
wiedza ode mnie jest do wyciagniecia tylko trzeba zasluzyc odrobina myslenia



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Cze, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
evolution napisał(a):
simens napisał(a):
materialista no_coment


moze i jestem materialista( kto nim nie jest??) ale posiadam cos czego Ty pragniesz... pfu :cfaniak:
wiedza ode mnie jest do wyciagniecia tylko trzeba zasluzyc odrobina myslenia


raczej chciales powiedziec przyjedz zaplac to Ci zrobie i moze zobaczymy chodzic tak jak niektore z projektow ale ta kwestie zostawmy na inny temat...moze kiedys przy stole przy czyms innym, ogolnie staram sie byc ugodowy ale nie ma co przesadzac z wiedza, masz pojecie fakt. ale zachowujesz sie jakbys wszystkie rozumy pojadl.



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
simens napisał(a):
ale zachowujesz sie jakbys wszystkie rozumy pojadl.
nie ja po prostu nie lubie leniwych ludzi... a tym bardziej tych ktorym sie nie chce myslec.. :ała:



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe