Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 4 [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Cytuj:
budzic sasiadow i zostawiac swiecy dymnej to bier 1,6 albo pomysl chociaz o 1,8

ostatnie wasze doświadczenie z dieslami to chyba mercedes beczka... czy dzisiejszy diesel kopci strasznie lub hałasuje?? Chyba ze jest dłubnięty lub żle złożony.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
Ja bym wybrał TDI :D
jak dla mnie TDI 90KM w mkIV to jest lipa straszna :lipa:
chodź tak jak Soad7 napisał za 20tys/zł to troche ciężko o dobrego TDI ;)
LukasTDI napisał(a):
90ps za 1k czipniesz na 120ps i tez zapier...nicza :]
pozdraVWiam
moher

ja bym bardziej powiedział że jakoś to tam jedzie ale napewno nie zapier...nicza ;)


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2005
Posty: 279
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: 20VT
Chyba zaden dajzel nie chodzi cicho rano jak odpalasz :lipa:
do tego jak strzelisz z opcasa to nie ma mozliwosci zeby nie zakopcil i nie ma roznicy czy nowy czy stary samochod :lipa: :lipa: :lipa:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
dobra wyjaśnijmy sobie bo sie czepiacie:
TDI:
- musi brać olej
- musi kopcic
- mozesz pałować na ciepłym
- musisz odczekasz po pałowaniu zanim go wylaczysz

poza tym:
wyregulowany silnik, ze wszsytkimi wygluszeniami:
na silniku
pod maską
pod silnikiem
nie jest wcale taki głosny


kiler :)
zanim virusnąłem AHF'a
zabiegowi poddalismy AGR'a - bez zmiennej geometri łopatek turbiny
i powiem tobie ze mialem z nim problemy na prostej :)
po wirusie na AHFie no wiadooomo ;)
ale wczesniej ogladalem tylny zderzaczek
[troche momencik urusł]

chlopaki znam 1.6 i znam 1.9
wybralem na codzien 1.9
i nie:
- piszcie ze kumpel ma i ...
tylko
-z doświadczenia wiem ...

pozdraVWiam
moher



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 23 Kwi, 2007
Posty: 64
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Patrykh84, jeśli już benzyna, to pomyśl nad 1.8T - przy delikatnej jeździe nie spali Ci dużo więcej niż 1.6, a zapas mocy czasem się przydaje :D



_________________
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0 historia pewnego Corrado G60...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
LukasTDI no tak ;)
tylko tak jak napisałem ja bym nie kupił TDI 90KM ;P wolałbym zapożyczyć sie jakieś 2tys/zł i kupić 110KM :D bo wiem że po chipie miałbym jakieś 140KM i wiadomo co bym zrobił z takim 90KM po chipie ;)
czy masz pod maską 110KM,130KM albo 150 itd. to i tak z czasem chciałbyś więcej ]:->
a to że jak jest zimny i trochę głośniej chodzi niż rozgrzany mi wcale to nie przeszkadza :D a co do puszczania dymu to tak samo :D


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 30 Maj, 2008
Posty: 7
auta nie potrzebuje do nie wiadomo jakich wyczynów,ale uparłem sie ze tym razem kupie auto powyzej 100km,wiec jezeli diesel to 110 KM, ale teraz juz sie waham, 1.9 tdi czy 1.8T??:/ nie chce napewno wydawac nie wiadomo ile na paliwo, chce raczej oszczedne auto na kilka dobrych lat, biorąc pod uwage te dwa modele który byłby dobry dla mnie?? :((


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Ja bym brał 1.8T i nie oglądał się za dieslem. Dlaczego? Po pierwsze nie lubię diesli, po drugie 1.8T ma zdecydowanie lepsze osiągi niż TDI, po trzecie wcale nie pali tak dużo (w mieście 10.9/100, w trasie 6.2/100 co jest tylko o kilka dziesiątych litra więcej niż spalanie 1.6) a po czwarte 1.8T też można zachipować ]:->



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
bonq :> no teraz to poleciales :>
nawet na filmie mam jak objezdzam 1.8T 150ps :>

tylko ze czip na 1.9 to zazwyczaj przyrost mocy i oszczednosci
a czip na 1.8t to przyrost mocy i wiaderko benzyny wiecej :>



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
LukasTDI napisał(a):
nawet na filmie mam jak objezdzam 1.8T 150ps :>


Tak, ale seryjnym TDI dałbyś radę? A po drugie, dla 1.8T po chipie też dałbyś radę? :P Jeśli mamy porównywać to porównujmy obiektywnie...



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Nie wiem czy sie starzeje ( :P ) ale coraz bardziej diesle mnie przekonuja swoim przyspieszeniem i momentem obr...

Na chwile obecna wolalbym diesla, raz na jakis czas zajechalbym na stacje, a tak to ja odwiedzam codziennie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2005
Posty: 279
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: 20VT
LukasTDI napisał(a):
1.8t to przyrost mocy i wiaderko benzyny wiecej :>


Taa wiaderko petrola a diesel pewnie przejechal by to na kropelce :o Dla mnie diesel to star i jelcz ewentualnia transit ! Samochod ma byc z jajcami a nie dupowoz co klepie i kopci pfu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Pawelek_wroc napisał(a):
LukasTDI napisał(a):
1.8t to przyrost mocy i wiaderko benzyny wiecej :>


Taa wiaderko petrola a diesel pewnie przejechal by to na kropelce :o Dla mnie diesel to star i jelcz ewentualnia transit ! Samochod ma byc z jajcami a nie dupowoz co klepie i kopci pfu


Diesel na szklance ;)

Zgubiles kiedys 1.8T trakcje na 3 biegu ? :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 23 Kwi, 2007
Posty: 64
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Popieram, popieram, dobrze piszesz Pawelek_wroc

A jak mnie wku... wsadzanie i wyciąganie mojego trzymiesięcznego brzdąca z fotelika z tylnego siedzenia, to klawiatura do ręki i motoallegro i szukam coś rodzinnego - MkIV 1.8T 180PS w serii w pięciu drzwiach, ale wku... szybko mija i dalej corkiem :D

Przepraszam Knob, że wypadło na Twój post, ale akurat jest ostatni...
Może skończy się to pitolenie i zacznie bardziej na temat?
Lucius Snow


Masz rację Lucius Snow

Mój szwagier rok temu kupił MkIV TDI 110PS i śmiga codziennie 30 kilometrów do pracy i żeby nie kupował paliwa po 3zł od TIRowców z firmy to wolałby jeździć dalej benzyniakiem.


Ostatnio edytowany przez Knob, Nie 01 Cze, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0 historia pewnego Corrado G60...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
rolek napisał(a):
Zgubiles kiedys 1.8T trakcje na 3 biegu ? :)


że niby dieslem tak łatwo gubisz trakcję na trójce? Buahahahaha niee Nie rozśmieszaj ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 4 [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe