Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 2 z 2 [ 18 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
| turpik | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007 Posty: 7468 Skąd: Bolesławiec Gadu-Gadu: 8234490 Auto: mk2 tdi++, quattro |
|
||||||
|
|
|||||||
| centrino | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Sob 23 Cze, 2007 Posty: 33 |
|
|||||
|
|
||||||
| Strona 2 z 2 [ 18 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |




Najpierw odpalcie auto i zwyklym miernikiem zmierzcie ladowanie na alternatorze a pozniej na akumulatorze najlepiej na tych bolcach co wychodza z aku , wtedy widzicie jaki prad wychodzi z alternatora i jaki dochodzi do akumulatora ! Pownno mierzyc sie na wlaczonych swiatlach i jezeli prad dochodzacy do aku jest w granicach 14v lub wiecej nie ma obaw ze ladowanie jest zle 















