Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mkIII] wysoka temperatura; silnik 1.8 ABS
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
Witam. Cos dzieje mi sie z temp. silnika. Przy normalnej jezdzie czyli 50-60 temp. jest w normie czyli 90stopni, gdy juz jade dluzszy odcinek powiedzmy 90km/h to temp. rosnie do ok 93stopnie, przy 110km/h ma juz ok 95stopni. W momencie gdy zwolnie znowu do 60km/h to temperatura tez spada do normalnego poziomu. Dzis bylem u mechanika z tym i wymienil mi czujnik temperatury ale niestety nic to nie dalo wiec zalozyl stary. W nastepny czwartek jestem umowiony na wymiane termostatu. Moze ktos z Was mial cos podobnego? Jakies sugestie? Jeszcze powedzcie mi jaki moze byc koszt wymiany termostatu? W ABS trzeba chyba sciagac pompe od wspoagania?
Pozdrawiam.



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Nie podejrzewałbym termostatu, przed wymianą najpierw bym go sprawdził, czy się otwiera.
Jednakże jeśli chcesz go wymienić (polecam termostaty firmy Wahler) wystarczy jak odkręcisz dolny króciec na pompie wody, ten na którym jest założony dolny wąż prowadzący do chłodnicy, pamiętaj również o wymianie oringu.

Sprawdziłbym na wszelki wypadek pompę wody w jakim jest stanie, czy nie ma poniszczonych łopatek. Bo jeśli auto się nie zagotowuje i nie wywala płynu zbiorniczkiem wyrównawczym, to tylko to przychodzi mi na myśl.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
Lucius Snow napisał(a):
Bo jeśli auto się nie zagotowuje i nie wywala płynu zbiorniczkiem wyrównawczym, to tylko to przychodzi mi na myśl

Nic z tych rzeczy, jeszcze nigdy sie nie zagotowalo, chodz dzis wziolem go i przelecialem nim tak ok 150km/h wiekszy kawalek i temp. miala juz blisko 100stopni...



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 07 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
u mnie pojawil sie ten sam problem, wymieniona zostala uszczelka pod glowica i problem z temperatura dalej nie zniknal. charakteryzuje sie takimi objawami jak u kolegi... :( pompa wodna nie cieknie przy wymianie paska ok 30 tys temu nie miala luzu ani nie wyla, termostat wymieniony



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
wg mnie nic strasznego sie nie dzieje.
95 st. to nadal optymalna temperatura przy której nie powinno sie nic dziać
wiekszość termowlaczników wentylatora zalacza sie przy 95 st

zostaw auto na wolnych obrotach i obserwuje temperature - sprawdz przy jakiej temperaturze zalacza sie wentylator, może byc tez taka sytuacja ze termostat nie otwiera sie do konca.......[/list]



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
ok 2 stp przed wl wentylatora, takze czesto gesto wystarczy ze zatrzymam sie na 5 min i juz chodzi na 1 biegu.....juz jeden wentylator wymienilem bo sie zatarl...tylko pompa wody chyba zostala do wymiany tak mysle :/



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
Witam
Ja juz myslalem ze mam po problemie bo jak samo sie popsulo to i tez samo sie naprawilo, niestety teraz znowu sie akcja zaczyna z temperatura. Tym razem grzeje sie jak stoje na swiatlach. Nawet stanie 5min w jakims malym koreczku rowna sie z temperatura 95-98stopni. Zaraz jak zaczynam jechac to spada do 88-90stopni. Ja teraz bede wymianial termostat i pompe ;) Zobaczymy, moze to cos da :)



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Maj, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
mar napisał(a):
Nawet stanie 5min w jakims malym koreczku rowna sie z temperatura 95-98stopni.


Przecież to normalne zjawisko. Przynajmniej jak dla mnie.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 18 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
u mnie po wymianie chlodnicy sie uspokoilo :ok:



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 22 Maj, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Sty, 2008
Posty: 37
Skąd: Warszawa
silnik musi miec temp pracy zachowana, dla mnie to norma ze grzeje sie pod 100 stopni, jesli po wlaczeniu wentylatora temp spadla po czym znow szybko wzrasta przy bardzo spokojnej jezdzie bez korkow i temp otoczenia do 20 stponi. moga byc 4 przyczyny: plyn chlodniczy, zuzyta pompa, to samo z chlodnica lub zalegajacy kamien w kanalach chlodniczych.
Poki sie nie przegrzewa dał bym z tym spokoj.



_________________
Po dzwonie, swap z GX na GU
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 22 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
płyn petrygo nowy, chlodnice zmienilem, polepszylo sie. zastanawiam sie nad wymiana pompy albo czujnika bo chyba tylko to pozostaje ;)



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Wrz, 2005
Posty: 1582
Skąd: Piekary Śląskie
Gadu-Gadu: 3101695
Skype: mar_1986
Auto: Golf mk3 1.8
B_O_N_K napisał(a):
Przecież to normalne zjawisko. Przynajmniej jak dla mnie.

U mnie sie takie cos kiedys dzialo ale jak byly duze upaly, a czy normalne jest zeby po 5min stania na swiatlach w temp. 13stopni grzal sie do 98oC ??



_________________
PozdraVWiam serdecznie :]
Offline
 Profil    3101695 mar_1986
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 23 Maj, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2005
Posty: 279
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: 20VT
Michał_mk2 napisał(a):
silnik musi miec temp pracy zachowana, dla mnie to norma ze grzeje sie pod 100 stopni


Nie wydaje mi sie ze to normalne zeby grzalo sie do 100stopni :/ jak wczesniej ktos pisal czujnik ktory wlacza wentylator zazwyczaj wlacza sie przy okolo 95stopniach !! A wg mnie dziwne sa dwie rzeczy !! Pierwsza to taka ze wentylator powinien sie wlaczyc przy nizszej temperaturze niz np 95-96 stopni ! a druga to taka ze roznica pomiedzy postojem a tym jak kolega jedzie jest jak sam napisal wczesniej 88 stopni jak jedzie i 98 jak stoi czyli 10 stopni !! a moze problemu trzeba szukac w innym miejscu ??!!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
Pawelek_wroc napisał(a):
Michał_mk2 napisał(a):
silnik musi miec temp pracy zachowana, dla mnie to norma ze grzeje sie pod 100 stopni


Nie wydaje mi sie ze to normalne zeby grzalo sie do 100stopni :/ jak wczesniej ktos pisal czujnik ktory wlacza wentylator zazwyczaj wlacza sie przy okolo 95stopniach !! A wg mnie dziwne sa dwie rzeczy !! Pierwsza to taka ze wentylator powinien sie wlaczyc przy nizszej temperaturze niz np 95-96 stopni ! a druga to taka ze roznica pomiedzy postojem a tym jak kolega jedzie jest jak sam napisal wczesniej 88 stopni jak jedzie i 98 jak stoi czyli 10 stopni !! a moze problemu trzeba szukac w innym miejscu ??!!


w innym miejscu? sugerujesz jakis czujnik czy pompe wodna?? :-D



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Maj, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2005
Posty: 279
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: 20VT
simens napisał(a):
Pawelek_wroc napisał(a):
Michał_mk2 napisał(a):
silnik musi miec temp pracy zachowana, dla mnie to norma ze grzeje sie pod 100 stopni


Nie wydaje mi sie ze to normalne zeby grzalo sie do 100stopni :/ jak wczesniej ktos pisal czujnik ktory wlacza wentylator zazwyczaj wlacza sie przy okolo 95stopniach !! A wg mnie dziwne sa dwie rzeczy !! Pierwsza to taka ze wentylator powinien sie wlaczyc przy nizszej temperaturze niz np 95-96 stopni ! a druga to taka ze roznica pomiedzy postojem a tym jak kolega jedzie jest jak sam napisal wczesniej 88 stopni jak jedzie i 98 jak stoi czyli 10 stopni !! a moze problemu trzeba szukac w innym miejscu ??!!


w innym miejscu? sugerujesz jakis czujnik czy pompe wodna?? :-D


Brawo !! Wygrales opla calibre !! A tak powaznie jak wczesniej pisalem mialem podobne objawy i co dziwne nie byly tu czujniki lub inne czesci tylko slaby styk przy liczniku i np jak naciskalem stop to wskazowka powoli rosla !! dlatego warto sprawdzic styki przy czujnikach i liczniku ! To nic nie kosztuje a moze pomoc :ok: Powodzenia


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe