Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 5 z 5 [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 440
Skąd: Częstochowa
ROWER !!!! ałłłłł



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Kwi, 2008 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
VR6 napisał(a):
ROWER !!!! ałłłłł


dla ogłady i nabrania szacunku, miałem MKII 1.6D



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
mateo006 napisał(a):
norbi, Kiedy pijemy :-D


obiecałem to postaiwe wam tą flache :D :D

JoLeRo napisał(a):
Potwierdzam wypowiedz kolegi, masz 19 lat, nie wychodz poza 2 litrowe silniki :]


na początku miałem forda fieste :D 1,1 na gażniku później opla omege 2,0 benzyna a na razie śmigam volvo 850 2,5tdi na ful wypasie

qrude bardzo mi pomogliście muszę jakoś wam podziękować ale to na zlocie jakimś yupii yupii

[ Dodano: Sob 26 Kwi, 2008 ]
Kevin,

napisałeś że tak koło 170ps mozna pieć po modyfikacjach to powiedz mi jakie przyśpieszenie ma taki golfik w tedy pewnie koło 7s czy więcej



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
budek,

Dopiero Zaczynam zabawe z vr6 ale z moim nie dlugim stazem moge ci powiedziec tak :

Dzwiek silnika (u mnie dodatkowo na przelocie) sprawia ze nie chcesz wychodzic z samochodu i powoduje :D :D :D Na twarzy

Ja Akurat Swapowalem dlatego w sumie bo mialem mk3 , ale ciesze sie ze tak postapilem poniewaz trafilem bezwypadkowa bude, a w vr6 to graniczy z cudem

vr6 w mk3 swoja moca daje rade :D nie ma rewelacji ale zawsze mozna wlozyc pare zł i bedzie lepiej musisz sie zastanowic czego oczekujesz od auta

czy ma to byc dupowuz

czy auto ktore ma sprawiac radosc

Jezeli to 2 to vr6 i tylko vr6 :D

Spalanie hmm tak jak mowie dopiero zaczynam zabawe ale nie kupilem vr6 po to aby zamulac , przy mojej jezdzie (bez klimatyzacji ) w cyklu mieszanym tzn krotki odcinek pozamiastem + Miasto nie zeszlem ponizej 14l /100km standard przy szybkiej jezdzie to 15 l

No ale Tak jak mowie ma to sprawiac radosc , wiec jesli masz sie przejmowac o paliwo to odpusc ...
i zapodaj tdi Ktory jak poprzednicy pisali mozna zmodyfikowac i tez bedzie dawal sporo radosci lecz sadze ze nie tyle co vr6 (ale z tym mozna bylo by sie posprzeczac) pisze jak jest w moim przypadku

jezeli myslisz o wygladzie silnika to vr6 moim zdaniem pod maska wyglada mega , po dopracowaniu jest najladniejszym silnikiem seryjnie montowanym :D I tu Podkreslam

Co Do czesci to moge ci powiedziec ze sa znacznie drozsze od innych Silnikow PB , Nie wiem jak to wyglada w ON wiec sie nie wypowiem , a troche tych czesci powymienialem przy swapie wiec wiem , czesci typu poduszka , hamulce itp ...

Co Do Zalet to juz poprzednicy napisali chyba wszystkie .

Moim skromnym zdaniem jeszcze dodam jezeli myslisz o modyfikacji a nie masz sporo $$ to szukaj 2.0 16v albo Tdi

Moim Zdaniem Np Wkladanie Do Vr6 Turbiny/Kompressora bez wczesniejszego remontu jest dla mnie nieporozumieniem

Tez planoje wlozyc sprezarke do mojej Vr-ki Lecz To Z czasem poniewaz nie czul bym sie jadac np na jakis zlot zagraniczny , majac sprezarke na seryjnym odprezonym motorze , jak wiadomo w fabryce nie przewidzeli tego przy nowym silniku ze ma byc tam wieksze doladowanie , a niestety latka robia swoje najczesciej vr6 mozna spotkac w rocznikach 93-94 wiec przez ten okres napewno nikt nie jezdzil 50km/h i 90km/h nie wkrecajac go powyzej 3 tys obr / wiec musial sie wyeksploatowac w mniejszym lub wiekszym stopniu a koszt remontu Vr biarac pod uwage porzadny remont to w granicach 5 tys zł ...

ale nie jest to temat o turbo wiec tyle bylo by odemnie :D



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Maj, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
budek napisał(a):
Kevin,

napisałeś że tak koło 170ps mozna pieć po modyfikacjach to powiedz mi jakie przyśpieszenie ma taki golfik w tedy pewnie koło 7s czy więcej


nie wiem ile ale wiem ze VR jest jak pragnienie a twoj tddi o tych modach jak Sprite :D



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Kevin napisał(a):
budek napisał/a:
Kevin,

napisałeś że tak koło 170ps mozna pieć po modyfikacjach to powiedz mi jakie przyśpieszenie ma taki golfik w tedy pewnie koło 7s czy więcej


nie wiem ile ale wiem ze VR jest jak pragnienie a twoj tddi o tych modach jak Sprite


Heh Dobre Okreslenie :D :D :D

Ale mysle ze ten czas ktory jest padany 7s na tdi jest jak najbardziej realny (moment obrotowy tdi robi swoje :D )

Ktos Mial Mocno "Zpimpowanego" Tdika na forum o ile pamiec mnie nie myli aw69 , czy jakos tak , moze uderz do niego



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Maj, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
znam go dobrze AW69 ma juz kolo 250ps i dalej atakuje
na jego tdi potrzeba nie byle VRa, to jak sciganie sie rowerem z samochodem



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Kevin napisał(a):
znam go dobrze AW69 ma juz kolo 250ps i dalej atakuje
na jego tdi potrzeba nie byle VRa, to jak sciganie sie rowerem z samochodem


No Dokladnie , Ja kiedys sledzilem jego temat , naprawde bylem pod wrazeniem , pracy i efektow. Takie TDI Popieram :D



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
vw.motor.sport napisał(a):
Moim skromnym zdaniem jeszcze dodam jezeli myslisz o modyfikacji a nie masz sporo $$ to szukaj 2.0 16v albo Tdi

ja tam moze sie nie znam ale 2.0 16V to jednostka w ktorej trodno osiagnac duzo moc bez duzej $$ nie ma co oczekiwac spektakularnych osiagow.... jechalem ze stormem jego mk3 i powiem ze ladnie to targa podnoszenie moct to droga sprawa (w porownaniu z tdi)



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Maj, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
Mioo, podnoszenie mocy jak i kazda inna zabawa z samochodem nie nalezy do tanich... ale fakt... kazdy kon troche kosztuje.... przedewszystkim nalezy mierzyc siłe na zamiary... uturbienie czy podniesieni mocy to jedno a uzywanie tego to drugie... bo trzeba pamietac ze najlepiej miec drugie auto lub liczyc sie ze wypije auto wahy za 100zl w 15min, a pozniej przychodzi rozczarowanie... jak to auto moglo tyle wypic wahy :o



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Kevin napisał(a):
bo trzeba pamietac ze najlepiej miec drugie auto lub liczyc sie ze wypije auto wahy za 100zl w 15min, a pozniej przychodzi rozczarowanie... jak to auto moglo tyle wypic wahy



Dokladnie , a niektorzy o tym zapominaja ...

Mioo napisał(a):
ja tam moze sie nie znam ale 2.0 16V to jednostka w ktorej trodno osiagnac duzo moc bez duzej $$ nie ma co oczekiwac spektakularnych osiagow.... jechalem ze stormem jego mk3 i powiem ze ladnie to targa podnoszenie moct to droga sprawa (w porownaniu z tdi)


Znaczy Koszty to pojecie wzgledne , porownywalem 2.0 16v Do Vr6 vr6 Jeszcze nie robilem ale sie zorientowalem jak to wyglada , a 16v juz robilem jedno , i powiem ci szczeze ze 200 ps mozna spokojnie wyciagnac bez sprezarki i wcale nie tak tragicznych kosztach (oczywiscie w porownaniu z vr6) i jezdzi to do dzis w corrado , daje rade i z tego co wiem 2 lata od czasu remontu/przeróbki bezawarynje Teorytycznie wyciagnac 200ps z vR-a Jest podobno ciezko , ale to teorytycznie mowie poniewaz tego nie robilem i podpieram sie opinia innych :D



_________________
KLIK -------------> MK3 VR6 BLUE PERL EDITION
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Maj, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
ABF + GTO = bye bye VR6 :)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 5 z 5 [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe