Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] |
| kas18 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005 Posty: 713 Skąd: Wrocław Gadu-Gadu: 4505440 Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+ |
|
||||||
|
|
|||||||
| lakiernik | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 19 Sie, 2007 Posty: 989 Gadu-Gadu: 0 Auto: mk3,mk2,mk1 cab,audi A5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| rolek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005 Posty: 4682 Skąd: Międzyrzecz Gadu-Gadu: 0 Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| lakiernik | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 19 Sie, 2007 Posty: 989 Gadu-Gadu: 0 Auto: mk3,mk2,mk1 cab,audi A5 |
|
||||||
|
|
|||||||
| rolek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005 Posty: 4682 Skąd: Międzyrzecz Gadu-Gadu: 0 Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| PAVWel_G40 | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007 Posty: 733 Skąd: Chorzow |
|
||||||
|
|
|||||||
| rolek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005 Posty: 4682 Skąd: Międzyrzecz Gadu-Gadu: 0 Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] |
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 4 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |





z takim podejsciem to nic bysmy przy naszych autach nie robili


ale nadal uwazam ze warto by do takiego dziadka wspomaganie wrzucic,wyrwane na jakims szrocie od nowszego modelu 













