Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 5 [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
nie no to wiadomo że to nie diesel.
ale moim skromnym zdaniem benzyna to benzyna nie ma co wszystkie auta sportowe i na 1/4 to benzyniaki (wiekszość)



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
budek napisał(a):
nie no to wiadomo że to nie diesel.
ale moim skromnym zdaniem benzyna to benzyna nie ma co wszystkie auta sportowe i na 1/4 to benzyniaki (wiekszość)


polecam pojechac tez w koncu na jakies zawody na cwiartke...
bo caly czas tylko polemizujesz

[ Dodano: Czw 24 Kwi, 2008 ]
usunales komenta swojego?? :o no ale ja zostawie moj
nie nie jetes głupi... zadajesz pytania... to rzecz ludzka... chcesz wiedziec....
ale internet jest pelen ifnformacji.
w cwiartce coraz weicej auto to diesle...i to naprawde mocne diesle a nie tam jakies klekoty z chipem
co do VR6 to pamietaj.... to swietne auto...cudne... da ci duzo radosci i tyle samo wkur...enia (zawsze mierz sile na zamiary)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 07 Lis, 2005
Posty: 646
Skąd: TROJMIASTO
+ dzwięk
+ poręczność
+ zaje....te uczucie wyższości i posiadania czegoś wyjątkowego


- na dziendobry będzie trzeba rozrzad wymienić - około 1500 złotych ( niby jest łańcuch i wogóle ale w 7 na 10 VRkach hałasuje rozrząd )
- ceny części zamiennych
- lubi pęknąć obudowa skrzyni biegów
- wiekszośc Vrek lubi sobie popić olejku


Wcale nie pali beczki benzyny na 100km. głównym czynnikiem wpływającym na spalanie jest kierowca.
W trasie niska 8 jest rzeczą normalną, w mieście 11 - 12.

Nie jest łatwo znależć dobre, niezakatowane VR6, tym nie jeżdzą emeryci. Aczkolwiek zdarzają się rodzynki. Miałem Vento VR6 220 000 km - wynik z hamowni 182KM, bez żadnych modów. Ale z tego co widze to VRki mają średnio po około 165KM. Nie warto pchać się w auta po zagazowaniu albo z gazem bo to jest niezdrowe dla silnika a pozatym jest to dla mnie profanacja. No i jest jeszcze druga strona medalu, a mianowicie powypadkowa przeszłośc auta. Im auto jest szybsze, tym szybciej znajdzie się poza drogą, na słupie/drzewie, w ogródku itd.



_________________
MÓJ GOLF II RALLYE viewtopic.php?f=98&t=77574&p=774095

MOJA JETTA II COUPE VR6 viewtopic.php?f=98&t=21957
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
no dobra to załóżmy że już nie chce VR ale to tylko załóżmy to co mi polecacie w cenie tego auta ??



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
mk3 GTD :D

[ Dodano: Pią 25 Kwi, 2008 ]
i pamietaj ..........


DIESEL POWER ]:->



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
a gti tdi



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
tez mozesz... GT TDI lub GTI TDI tyle ze te drugie troche wiecej cie bedzie kosztowalo ale bedzie lepiej wyposazone... ale na to musisz sie przygotowac na wydatek okolo 15tys zł



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
a łatwiejsze są w modywfikacji sinlnika niż VR



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
budek napisał(a):
a łatwiejsze są w modywfikacji sinlnika niż VR

montując chipa w AFN z 110 będziesz miał jakieś 130-140KM ]:-> kosz w firmie zajmującej sie tym to około 1400zł :D jak będziesz chciał więcej KM to można zmienić-wtryski,turbo itd ;)


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
tak i mysle ze tansze... dajmy na to AFN ktory jest w GT i GTI TDI
110 w seri 235Nm zdrowe egzempalrze potrafia po 200tys km miec nadal spore gifty "mocowe" moj przy 190tys na hamowni wydmuchal 121ps 246Nm bez zadnych modyfikacji, kompresja tak jak w instrukcji z fabryki powinna byc co dziwne...ale jest faktem widzialem na wlasne oczy.
AFNy to ogolnie pancerne jednostki naprawde trzeba sie postarac by go zajechac... ma swoje bolaczki jak kazdy silnik ale jesli bedziesz dbal przy kupnie auta z "teoretycznie" 200tys km na budziku zrobisz drugie tyle bez remontu ale trzeba sobie dbac, z reszta jak w kazdym silniku. (na zimnym jezdzisz do 2500rpm do uzyskania temp pracy czyli 85-90 st i mzna grzac, a po grzaniu zostawic silniczke na 5min zeby sobie odsapnal)

teraz modyfikacje.... programik taki przy naprawde dobrej kondycji silnika 140ps 290Nm i naprawde bardzo przyjemnie jezdzi... koszt..zalezy od tunera 800 - 1200zl i to jest zupelnie podstawowa modyfikacja

mozna pojsc ciut grubiej na poczatek (ale najpierw upewniajac sie czy mamy zdrowa motorownie)
a wiec.... turbo z AWXa 130PD koszt hmm od 800-1500zl
koncówki wtryskow 0,216mm 800zł + wsadzenie ich
Intercooler (to juz od twojej wyobrazni i mozliwosci) od 300 do 1000zl wraz orurowaniem (gdzie 1000 to juz max mysle)
orurowanie od 100 do 500zl
wydech na przelocie bez kata i srodkowego 200-400zl
lub wydech z stali kwasoodpornej 1200-1800zl
strojenie calosci tez zalezne od tunera 400-1200zl
i na seryjnej pompie (gdy ta jest zdrowa) osiagniesz mysle spokojnie i bezpiecznie 160ps-175ps 300-330Nm i co najpiekniejsze nadal bedzie palic 5 na trasie a 6 w miescie przy modyfikacjach pompy oczywisci spalanie pojdzie do gory bo moc z luftu sie nie bierze....



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
kurde powiem wam że chyba zmieniam zdanie po woli :D
ale jak myślicie wyjde lepiej na tym kupując GTI TDI (ja myśle że tak)



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Mar, 2006
Posty: 2462
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 3196452
Auto: Garbus, T3, Passat B3
norbi napisał(a):
Stawiam wódke, że nie kupisz


budek napisał(a):
no dobra to załóżmy że już nie chce VR


norbi
, Kiedy pijemy :-D



_________________
Image

:: http://shownd.com/mateo006 ::
Offline
 Profil    3196452
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
staryy przedewszystkim sam musisz wiedziec ile masz zamiar robic kilometrow... czego oczekujesz od auta, no i zasobnosc wlasnego portfela...
VR6 piekna sprawa... ale napewno nie bedziesz mial takiego spalania jak w AFNie
za to AFN nigdy nie bedzie miec tego czegos co ma VR6
tez mozna popatrzec ze chce vr6 dla mocy... ale powiedz mi..jak czesto bedziesz ja wykorzystywal?? a tdikiem... spokojnie jezdzac 5 litrow bedziesz chcial pogrzac to nigdy nie wypije tyle ile vr6...cos kosztem czegos jak to w zyciu.... kazdy silnik ma cos czego nie ma drugi i na odwrot.... teraz sam sobie przelic policz
widze ze masz 19 lat... niedawno pewnie prawko zdales moze nie...bedzie to twoje pierwsze auto wiec postaw na tdi (oczywiscie to moje zdanie) choc z drugiej strony jestes mlody to chcesz sie wyszalec... ale moze najpierw jednak cos slbszego by nabrac ogłady i zimnej glowy za kolkiem... bo rozpedzic sie mozna wszystkim a trzeba tez czasem zahamowac... a jednak vr6 nie jest do wolnego jezdzenia



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Kwi, 2004
Posty: 281
Skąd: Wrocław
Kevin napisał(a):
staryy przedewszystkim sam musisz wiedziec ile masz zamiar robic kilometrow... czego oczekujesz od auta, no i zasobnosc wlasnego portfela...
VR6 piekna sprawa... ale napewno nie bedziesz mial takiego spalania jak w AFNie
za to AFN nigdy nie bedzie miec tego czegos co ma VR6
tez mozna popatrzec ze chce vr6 dla mocy... ale powiedz mi..jak czesto bedziesz ja wykorzystywal?? a tdikiem... spokojnie jezdzac 5 litrow bedziesz chcial pogrzac to nigdy nie wypije tyle ile vr6...cos kosztem czegos jak to w zyciu.... kazdy silnik ma cos czego nie ma drugi i na odwrot.... teraz sam sobie przelic policz
widze ze masz 19 lat... niedawno pewnie prawko zdales moze nie...bedzie to twoje pierwsze auto wiec postaw na tdi (oczywiscie to moje zdanie) choc z drugiej strony jestes mlody to chcesz sie wyszalec... ale moze najpierw jednak cos slbszego by nabrac ogłady i zimnej glowy za kolkiem... bo rozpedzic sie mozna wszystkim a trzeba tez czasem zahamowac... a jednak vr6 nie jest do wolnego jezdzenia


Potwierdzam wypowiedz kolegi, masz 19 lat, nie wychodz poza 2 litrowe silniki :]



_________________
Golf GTi Mk1, Scirocco Mk2 "White Cat", Passat B4 Variant, Golf mk3 GTi Edition, Ventyl było...
... jest Scirocco 81`, Passat W8...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Kwi, 2008 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
MKII KRa! ;) choć to i tak zabójstwo :D



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 5 [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe