Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 5 [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
ale przecież zawsze się można popytać prawda :D



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Kwi, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no jasne... kolego nie broni nikt... ale mowie ci... najpierw kup VR6 nie wszystko wydaje sie takie proste... np turbo nie polega na tym ze po prostu je wsadzasz i masz 100ps wiecej, kupno zdrowego vr6 (jesli takie jeszcze sa) to koszt okolo 12-17tys zl i pozniej minim 10tys na wsadzenie turbo zestrojenie tego z świnką lub nie zakucie dolu itp do tego dochodza jeszcze inne pierdolki zwiazane z wymiana czesci w aucie na ciut mocniejsze.... wiec mowie ci... najpierw kup VRa



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Kwi, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Ja sadze podobnie jak Kev.... Jak Cie stac zeby zarzucic kompresor do VR'a to spalanie bedzie najmniejszym problemem! niee



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
autko kupuje po wakacjach. A turbo lub kompresor to raczej nie założę bo chyba aż taki bogaty nie jestem no chyba że z czasem wygram w totka ]:->



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
dobrze, ze temat w pogawędkach ;)



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Bilu. napisał(a):
dobrze, ze temat w pogawędkach

taaa ;) w technicznym by się długo nie utrzymał :-D



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
Ja gdzieś już słyszałem nawet o R32 bi-turbo w mk1... Powiedzieć, zapytać zawsze można ale trzeba mierzyć swe siły na zamiary - taka jest prawda. Koledzy Ci powiedzieli - kup VR'a i zacznij Nim jeździć, poznaj go i wtedy pomyśl o ewentualnym przyroście mocy... baaaa odłóż na to środki... Pytałeś o zalety i wady:

+ dźwięk to po pierwsze
+ przyspieszenie to po drugie
+ znakomity moment obrotowy to po trzecie
+ chętny na modyfikacje

- chleje paliwa no to wiadomo im więcej depniesz tym więcej się napije :D
- zajechane egzemplarze, koledzy Ci już powiedzieli
- kosztowny na początku
- auto nie dla każdego :> (deptać każdy potrafi gorzej z całokształtem ;) )


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Komar_Boston napisał(a):
chętny na modyfikacje


No nie wiem... żeby uzyskać realne przyrosty trzeba grube siano położyć na kompresor albo turbo, bo chipem to parę koni dostaniesz. Więc ta chętność na modyfikacje jeśli patrzeć przez pryzmat kosztów to tak nie za bardzo...



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
Lucius Snow napisał(a):
Komar_Boston napisał(a):
chętny na modyfikacje


No nie wiem... żeby uzyskać realne przyrosty trzeba grube siano położyć na kompresor albo turbo, bo chipem to parę koni dostaniesz. Więc ta chętność na modyfikacje jeśli patrzeć przez pryzmat kosztów to tak nie za bardzo...


Wujek ale wiadomo że jak chce się modyfikować to równa się to z kosztami i to nie małymi... myślałem że ten szczegół można spokojnie pominąć ;)


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
PISTON
PISTON

Rejestracja: Czw 31 Sie, 2006
Posty: 1942
Gadu-Gadu: 0
Auto: Auto
To może ja coś od siebie dorzucę bo od czerwca ubiegłego roku śmigam VRem ale w pasku B3. Silnik bardzo fajny, bardzo elastyczny, powyżej 3500tyś. obrotów zaczyna się coś dziać, z dołu nie jedzie Jeśli chodzi o spalanie to na trasie spokojnie schodzisz do 8,5/100 i bez zamulania, po mieście nie wiem ile bo w ogóle nie jeżdżę, mi na co dzień pali 11l PB98 ale robię dziennie ok 40km w trybie mieszanym. o dźwięku nie piszę (szczególnie w zamkniętych pomieszczeniach...nogi się uginają :D )

Komar_Boston napisał(a):
+ chętny na modyfikacje

:<
Komar_Boston napisał(a):
jak chce się modyfikować to równa się to z kosztami i to nie małymi... myślałem że ten szczegół można spokojnie pominąć

a tu ode mnie 2razy z :< :<
komar najpierw kup auto i zobaczysz co znaczą "koszty modyfikacji" i odnosi się to też do uturbienia VRa żeby nie było OT
z resztą projekty turbo nie powstają tak od ręki i wyłożenie kilku tysięcy złotych dla mnie jest problemem chociaż i sądzę dla większości też by tak było.
Marzyć można lub dążyć do celu skrupulatnie, ale z tym wiążę się czas.

Sorry za OT, chyba mnie poniosło :P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
Komar_Boston napisał(a):
- kosztowny na początku

a czemu kosztowny na początku co później już nie :D


Komar_Boston napisał(a):
- zajechane egzemplarze, koledzy Ci już powiedzieli

to może mi powiedzie jak sprawdzić VR przed zakupem i czy kupować w Polsce czy z zagranicy

[ Dodano: Sro 23 Kwi, 2008 ]
zobaczczie co znalazłem na allegro KIT TURBO tak to się nazywa samemu w garazu mozna założyć i nie trzeba kutych bebechów ale tylko do 1,8 ale to chyba sama nazwa za siebie mówi no nie :D

www.allegro.pl/item351043732_kit_turbo_ ... ooler.html

albo to

www.allegro.pl/item351086755_turbo_kit_ ... l_sol.html



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Kwi, 2008 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
powodzenia,jak ci ten kit dmuchnie 10 ps wiecej to bedzie ekstra :<:

Komar_Boston, prosze Cie przestań pisać o tym co wyczytałeś w internecie



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Turbo jest za male do 2.8... Tak jak Lookaz pisze, jak cokolwiek na tym uzyskasz to bedzie cud :) A z tych kitów, tak dla ciekawostek... Turbo szybko wpie... olej, kolektor puszcza spaliny :P Poza tym do takiego kitu brakuje sporo taili...



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 21 Mar, 2008
Posty: 55
Skąd: wrocław
nie no ja tego nigdy bym nie założył napisałem przecież że sama nazwa za siebie mówi :D



_________________
...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<...

Otwarcie Sezonu Cult-Style - Rothenburg - Niemcy
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
Komar_Boston napisał(a):
Lucius Snow napisał/a:
Komar_Boston napisał/a:
chętny na modyfikacje


No nie wiem... żeby uzyskać realne przyrosty trzeba grube siano położyć na kompresor albo turbo, bo chipem to parę koni dostaniesz. Więc ta chętność na modyfikacje jeśli patrzeć przez pryzmat kosztów to tak nie za bardzo...


Wujek ale wiadomo że jak chce się modyfikować to równa się to z kosztami i to nie małymi... myślałem że ten szczegół można spokojnie pominąć ;)



wydaje mi sie ze racja gdzies po srodku jest. oczywiscie nie bede udawal speca od uturbiania VR ale wydaje mi sie ze jak w przypadku kazdego silnika w zaleznosci od potzeb mozna jakies sensowne m,ody przeprowadzic.

zakladajac ze mamy juz VR to doprowadzenie go do zdrowej seri (wymiana swiec oleju pasków, filtrów i uszczelek oraz lancucha rozrzadu i innych duperel w zalrznosci od stanu silnika) to juz koszt ponad 1 tys nawet wiecej jesli trzeba grzebac solidniej (lancuch i napinacze to z tego co mi kuzyn mowil ma z upusem jakim maly w sklepei 820zl)

dalej w zalerznosci od potrzeb kolektor i wydech do tego dolot dobry (weglarski) i czip i mozna za kolejne 2,5tys miec w zaleznosci od wersji ponad 215ps. (chlopaki we wroc w jet-tronicu robili) potem lekkie kolo zamachowe i kolejnych kilka koni.

mozna tez kupic w DE kit z kompresorem (koszt kolo 5-6tys pod waronkiem samodzielnej instalacji) wiec do 10tys mozna miec juz solidna moc. wiadomo ze to nie to samo co tuning diesla gdzie za 2tys wskakuje 20ps.



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 5 [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe