Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [G60] Problem z silniczkiem
PostWysłany: Nie 13 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Kwi, 2008
Posty: 586
Skąd: Radomsko
Hmm a więc w moim korku od czasu do czasu strzeli z rury. Zdaje mi się że zapłon jest za dużo przekręcony. Bo jakby nie patrzył to o jakieś 4 stopnie w prawo. Na 95 strzelał na 98 już nie. Ogólnie dźwięk na jałowym jest metaliczny ale to raczej wina wydmuchanej uszczelki pomiędzy łączeniem kolektora z dalszą częścia układu wydechowego.
Jak myślicie co to może być?

Następną sprawą jest to, że przy około 2000 tys. obrotów jak wcisne gaz w podloge to tak jakby autku zabrakło paliwa, ale odpuszcze gaz nacisne jeszcze raz i jedzie dobrze. Co to też może być :(?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
mi sie wydaje ze zaplon... cos podobengo mialem w dwojce... jak mialem to zaplon byl przestawiony o kilka stopni ni czasami wlasnie jakby zamulalo auto a pozniej jakby ktos je kopnal w d.upe :) i pomyslec ze pojechalem do pseudo warsztatu i tam nie zajrzeli do silnika i od razu chcieli wymieniac uszczelke pod glowica



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Ustaw poprawnie zapłon i obadaj wtedy dokładnie bo tak to tylko gdybanie. Ale tak jak piszecie - prawdopodobnie wina zapłonu.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Kwi, 2008
Posty: 586
Skąd: Radomsko
Zapłon ustawiony na 6 stopni +/-. Ale nadal kuleje na wolnych obrotach. Czasami jak ruszam to tak jakby beny brakowalo i wciskam gaz to sie dlawi i nie chce wejsc ponad 1000 obrotkow :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Paź, 2005
Posty: 920
Skąd: PrG
Gadu-Gadu: 0
Auto: wszystkie żony, ale czasem da pojeździć
podobne objawy miałem przy ubitej lambdzie


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
no to po pierwsze primo, czy to auto ma gaz?
po drugie primo, kiedy ostatnio zagladales w palec/kopulke/swiece/kable?
po trzecie primo-ultimo, na zaplon wplywa nie tylko to jak ustawiony jest aparat (ktory z reszta ustawia sie na wlaczonych swiatlach mijania, przy wypietym niebieskim czujniku przy ok 2000rpm na drugi znak na kole walka rozrzadu) ALE takze odczyty ze stukowca. w momencie gdy silnik zaczyna "stukac" digi opoznia zaplon samoczynnie, teraz na to czy silnik "stuka" ma wplyw ilosc paliwa ktora digi podaje, to z kolei jest wypadkowa odczytu z: niebieskiego czujnika, podcisnienia, COPot'u oraz lambdy.

takze lista rzeczy do sprawdzenia jest lekko dluzsza, nie wystarczy kluczyk 13 i pokrecic aparatem.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Kwi, 2008
Posty: 586
Skąd: Radomsko
Dziś załóważyłem, że autko tak ma raczej jak się rozgrzeje.
Po drugie na 98 autko już też nie zamula ani nie strzela.

Gaz uważam, że nadaje się tylko do zapalniczek a nie do auta...
Znalazłem też jeden przerwany przewód, ten który idzie od pokrywy zaworów do plastikowej rury od kompresora. Jak narazie zakleiłem do czasu az nie kupie.
Ma ktoś nr katalogowy czesci ?

No i ostatnie. Dziś wymieniłem świece wyszyściłem filter, poskręcłem wszystkie opaski.
Jutro przychodzi domnie nowa kopulka, palec, przewody, rozrząd. Także zobaczymy po tym.

A zapłon był ustawiany na wypiętym czujniku na kole zamachowym i pasowym zgadzało się. A jeśli chodzi o stukowca to stary moje miasto to za mała wieś, żeby kto kolwiek skumał sprawe a ja sprzętu nie mam :( Ale tak czy inaczej działamy z kolegą o Soją ostro :)

Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
to sprawdz ile masz oporu elektrycznego na niebieskim czujniku, na rozgrzanym aucie (90st. wody) powinno byc od 180 do 200 Ohm.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Kwi, 2008
Posty: 586
Skąd: Radomsko
a jesli nie jest ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 14 Kwi, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
to znaczy ze trzeba zakupic nowy, wymienic i jeszcze raz sprawdzic wszystko.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 15 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Kwi, 2008
Posty: 586
Skąd: Radomsko
Ogolnie sprawdzilem na niebieskim i opor skakal. Ale wyniki jakieś dziwne bo 4 ohm a na tym czujniku zaraz obok pod niebieskim 1 ohm. Dziwne.

Hmm ogólnie załuważyłem że jak postoi na jałowych na światłach to wtedy wlasnie jak chce ruszyc i wciskam gaz to go zamula im wiecej gazu to wieksze zamuulenie. Odpiołem niebieski i się wkręca ale nie jezdzi jak g60.

No i co to moze byc bo juz mnie nerwica bierze :(

Jutro zrobie fotke bo jedna wsuwka jest luzem i nie wiem gdfzie podpiac. Mysle ze pod kopulka to sie podpina no ale cóż.

Pozdrawiam i dziekuje.

[ Dodano: Wto 15 Kwi, 2008 ]
no i jak myslicie ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 19 Kwi, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 290
Skąd: Wodzisław
FAQ o G60. W razie jakis watpliwosci pytaj :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 19 Kwi, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Kwi, 2008
Posty: 586
Skąd: Radomsko
Fajny FAQ :) Dziękować


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 13 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe