Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] Problem z jazda na benzynie
PostWysłany: Czw 03 Kwi, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Witam. Mam problem z moim mk3. Silnik to jednostka 1.8 oznaczenie AAM Monowtrysk Bosch 55KW + instalacja gazowa. Otoz chodzi o uklad zasilania paliwem. Problemy zaczeły sie w momencie gdy zaczal bardzo ciezko "chodzic" na benzynie. Tzn. puszcza czarne bąki z wydechu, zalewa sie, ledwo co sie kula, przy naglym otwarciu przepustnicy silnik gasnie a o spalaniu nie bede wspominal. Z moich obserwacji po prostu dostaje za duza dawke benzyny. Natomiast na gazie obroty wynoszą 1200-1300. Z racji mojej pracy obok gazownikow powoli wykluczam kazda mozliwosc awarii. No wiec na początek wymienilem kable, swiecie, kopulke, palec. Przy okazji robienia uszczelki pod glowica wymienilem termostat, czujnik temperatury, rozrzad i od nowa byl ustawiany zaplon. Stwierdzono ze zawor na wtrysku przepuszcza benzyne i to jest powod wysokich obrotow na gazie i zalewania sie silnika na benzynie (jezdzilem na gazie a beny ubywalo w baku). Tak wiec teraz jest zrobione odciecie pompy. Waznym akcentem w tej sprawie jest to ze musze jezdzic z otwartym korkiem wlewu paliwa poniewaz na zakreconym tworzy sie cisnienie i niemilo buczy w baku jakby chcialo rozerwac. Dzisiaj pelen nadzieji zmienilem wtrysk i po uruchomieniu wszystko bylo jak dawniej. Zaczynam myslec czy czasami winowajca nie jest komputer? A moze ma cos wspolnego z tym filtr odprowadzajacy opary benzyny? A moze filtr paliwa?

Prosze o profesjonalna porade i pomoc.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Kwi, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Jeżeli nie chcesz odpowiedzi typu "a może" to jedz do mechanika bo tu nikt nie jest wróżką i na odległość nie zdiagnozuje Ci auta...



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Kwi, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Takie gadanie tu nie pomoze, byc moze znajdzie sie osoba która doświadczyla takich przeżyc jak ja i zna rozwiazanie, co jeden mechanik ma inna teorie a ja juz mam dosc ładowania kasy bez celu w sprawne elementy. Dlatego grzecznie pytam czy ma ktoś jakies rozmwiazanie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 04 Kwi, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pon 29 Sie, 2005
Posty: 98
Skąd: Jawor
szarpanie, gasniecie (zalewanie na wysokich obr), palenie na 2-3 cylindry, kopcenie,strzelanie MOZE byc przyczyna jazdy na pustym baku PB, znam z autopsji - pompa daje zbyt malecisnienie, mozna ja wsadzic do ropy, MOZE troszke poprawi sie jej stan - wiem z autopsji :-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 04 Kwi, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 02 Sty, 2007
Posty: 19
Skąd: łęgowo
filtr paliwa wymień tak czy siak bo to nieduży wydatek a często wymiana robi róznicę, proponuje tez zmierzyć ciśnienie pompy paliwa, ewentualnie wypłukać bak paliwa.

Miałem podobne problemy u siebie (1.8 ABS 90ps) z tym że mój nie jest zagazowany więc nie wiem, ale wątek układu paliwowego warto sprawdzić...

a co do kompa to zawsze warto sie podpiąć i sprawdzić.... bo golfy mają to do siebie ze lubią zaskakiwać ;)



_________________
TonyHalikComp.
KALi
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Kwi, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
No więc własnie jestem po wstępnej wizycie u mechanika i okazalo sie ze winny jest czujnik potencjometr na przepustnicy. Po odlączeniu obroty wzrosły do 2tys. aczkolwiek przestał tak bardzo kopicic (wtrysk glupieje i nadal troche przydymia na czarno) ale na 90% to jest to. Kolo 13 bede mial go podłączonego pod kompa. ZObaczymy co tam ciekawego wyjdzie.


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe