Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 7 z 12 [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
musi być w mk1 ?? ;)

Image

Image

Image

Image

Co prawda nie sa to wyciecia takiego typu jak w tym zielonym, no ale... moze sie przyda..

Jutro przejrze reszte fotek w moich zbiorach i cos najwyzej wrzuce bo dzisiaj juz nie mam sily


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Sty, 2007
Posty: 1583
Gadu-Gadu: 2444001
Auto: Jetta A2 Coupe
kolego czy ty czasami nie przyjezdzasz do Wrocławia ? Bo ostatnio widziałem identyczne Mk1 na Królewieckiej(Maślice), stało na Nowych Blokach sparkowane. Również było na szczecińskich rejestracjach. No a z tego co mi się wydaje to już widziałem to autko kilka razy w tym miejscu.



_________________

5.Cult-Style.de '08, Tuningowisko '08, Volksfest OSLO '08
6.Cult-Style.de '09, Tuningowisko '09, Pleszew VWigwamy '09, Wolfsgruppe VAG Event '09
7.Cult-Style.de '10, II VAG Meeting Bielawa'10, IV Zlot VAG Nysa '10, Wolfsgruppe VAG Event '10
8.Cult-Style.de '11, 30.GTI Treffen am Worthersee'11, Wolfsgruppe VAG Event '11
9.Cult-Style.de '12, 31.GTI Treffen am Worthersee'12, 3#Event Raceism, Wolfsgruppe VAG Event'12
10.Cult-Style.de'13, Oldschoolsuicideparty '13, 4#Event Raceism, Style'd
Offline
 Profil    2444001
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
To ja :) ostatnio czesto tam bywam i zawsze w weekendy


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
rolek napisał(a):
musi być w mk1 ?? ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co prawda nie sa to wyciecia takiego typu jak w tym zielonym, no ale... moze sie przyda..

Jutro przejrze reszte fotek w moich zbiorach i cos najwyzej wrzuce bo dzisiaj juz nie mam sily

czuj się rolek. To ma być do mk1 (zaden wlot na dobrą sprawe nie pasuje)ale wlot typu subaru do classica?!

[ Dodano: Pią 21 Mar, 2008 ]
nezzo napisał(a):
oczywiscie takie rozwiazanie ma wady, np. cieknaca pod maske woda

to zainstaluj tam centralnie IC i będzie chłodzony wodą (momentami) ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
no to kolejny updejt, dzis zagoscily na kolkach nowe oponki, dunlop sp2000 195/45R14, autko poszlo o 1.5cm w dol i prowadzi sie na nowych oponkach rewelacyjnie

na podnosniku, golf trampolina edition
Image

oraz na nowych gumach
Image


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 22 Mar, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Sty, 2007
Posty: 1583
Gadu-Gadu: 2444001
Auto: Jetta A2 Coupe
no to trzeba się spyknąć na jakiegoś Browarka :)



_________________

5.Cult-Style.de '08, Tuningowisko '08, Volksfest OSLO '08
6.Cult-Style.de '09, Tuningowisko '09, Pleszew VWigwamy '09, Wolfsgruppe VAG Event '09
7.Cult-Style.de '10, II VAG Meeting Bielawa'10, IV Zlot VAG Nysa '10, Wolfsgruppe VAG Event '10
8.Cult-Style.de '11, 30.GTI Treffen am Worthersee'11, Wolfsgruppe VAG Event '11
9.Cult-Style.de '12, 31.GTI Treffen am Worthersee'12, 3#Event Raceism, Wolfsgruppe VAG Event'12
10.Cult-Style.de'13, Oldschoolsuicideparty '13, 4#Event Raceism, Style'd
Offline
 Profil    2444001
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 24 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Nezzo, Jak już kiedyś pisałem G60+MK1 było w moich planach i wróciło i chyba stanie sie rzeczywistością ;)

Trafiło nam się z kuzynem Corrado G60, oczywiście buda spisana na straty (kielich odłazi itp pekniecia wokoło) mniejsza o to, po jeżdzi próbnej na zegarze 0,8 myśle G żyje. Okazało sie po zakupie i demontażu że Połówki są na złom... I szczeście w nieszcześciu wirnik OK :). Już mam komplet połówek wiec radość wielka. Ale do czego zmierzam, chciałem prosić o kilka wskazówek (jeśli można)

Wiem jedno spinam to z moją skrzynią 9A na drągu (linki to szit :)
Wieszam goi na łapie pod rozrządem z MK1 - tutaj pytanie coś pisałeś że przerabiałeś, tam jest zaślepka kanłu wodnego i niewiem czy walić łape na nią?? może sie okazać że te 5mm napręży mi silnik i będzie trzęsło budą...

Podciśnienie konkretnie wpioleś gdzieś? czy walnąłeś swój króciec?

I najgorsze elektryka... Schematy wyrwałem musze nad nimi posiedzieć i chyba dam rade :)

Pytanie ostatbnie przerabiałeś temat pomp paliwa, moim zdaniem moja z K-Jet mi chyba wydoli ;) czy od razu szukać?



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
da(vw)id, z ta lapa przy rozrzadzie to jest tak: albo zaryzykujesz przeguby i przykrecisz swoja lape z mk1 na ta zaslepke, silnik miedzy mocowaniami przy rozrzadzie i na skrzyni zrobi sie jakby "szerszy", odleglosc miedzy tymi mocowaniami sie zwiekszy. plus takiego rozwiazania to to ze najpewniej obejdzie sie bez "modyfikacji" podluznicy, minus jest taki ze przegub wewn. dlugiej półosi bedzie mocno naciagniety, przez co moze byc czesto wymieniany ;)

u mnie zostalo zastosowane inne rozwiazanie, zaslepka kanalu wodnego zostala zbudowana z cienkiej blaszki i na ta nowa zaslepke przykrecona zostala lapa. niestety musialem modyfikowac (wklepac) czesc podluznicy tak, aby napinacz paska wielorowkowego mogl swobodnie sie poruszac, jest troszke ciasniej, silnik jest przesuniety najbardziej na strone skrzyni jak sie tylko na łapach dało przestawic, ale dzieki temu nie bedzie rwalo mi przegubow ktore i tak dostaja swoje do znoszenia.

podcisnienie :) o ktore dokladniej chodzi bo mam ze 4, podejzewam ze masz na mysli serwo hamulca, i tu niestety bez wielkiej rewelacji, wpialem podcisnienie za przepustnica w kolektor, tak jak bylo wczesniej, zmienilem tylko zaworek jednokierunkowy na nowy zeby miec pewnosc ze wszystko dobrze trzyma.

elektryka, digi wzialem z cala wiazka silnika, na dobra sprawe potrzebujesz podlaczyc tylko kilka kabli do zasilania sterownika, cala reszta wiazki zostaje bez zmian, wpinasz wszystko na swoje miejsce, zostana dwie wtyczki (3 i 4 pin) z czego polowa pinow to zasilanie, jeden idzie pod kluczyk, jeden steruje pompa a jeden to grzalka sondy, reszta to masa. niedlugo bede rozbierac wnetrze to moge spisac kolory kabelkow co do czego.

pompe mam nowa od k-jet'a, 9/6BAR, bez przepisania softu troche sie zalewal wiec sadze ze pompa od k-jet'a da rade, teraz mam wieksze wtryski i od nowa napisana mape wiec wszystko ladnie dziala.

jakbys mial wiecej pytan to wal na priv, szkoda topic'a zeby robic sobie chat'a :)


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
nezzo napisał(a):
szkoda topic'a zeby robic sobie chat'a

pisz tutaj. Chętnie poczytam co i jak bo jeszcze elektryki nie rozeznalem.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
jasne, elektryke i szczegoly techniczne mozna omawiac w temacie :)

posty typu jak to jezdzi to raczej na priv :P


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Dzięki.

Przeguby moje i tak mają po dupie bo półosie mi walą o podłużnice bo troszke leże w dole ;) czyli pracują w ekstremum... mysle o wycieciu (np laserówą) podkładki tej samej grubości co przesune silnik pod długą półoś. I to by rozwiązało.

Kable tak jak mówisz, ale mam na scheamcie dwa rodzaje (trudniejszy z chłodzeniem pompy paliwa ECU i bez sam niewiem jaką mam instalacje jeszcze...) Ale to na spokojnie zasiąde i wybadam po kolorkach ;)

Póki co dzięki i już nie syfie ci tematu. Pozdrawiam i bede pytał pewnie niebawem ;)



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
da(vw)id napisał(a):
ale mam na scheamcie dwa rodzaje (trudniejszy z chłodzeniem pompy paliwa ECU i bez sam niewiem jaką mam instalacje jeszcze...)


wybieg pompy paliwa jest osobna sprawa, bo najpewniej to masz na mysli. o ile nie przeszczepisz calosci wiazki od dawcy to raczej bym sie w to nie bawil. po krotce o co w tym biega.

pompa paliwa jest podlaczona przez przekaznik (tak na prawde sterownik z prymitywna logiką), jako sygnaly wejsciowe podawane sa: sygnal sterujacy z ECU, czujnik cisnienia paliwa , sygnal z hall'a (czy silnik sie kreci) oraz sygnal zaplonu ze stacyjki . ogolna zasada dzialania jest taka: na przekreconym zaplonie pompa ma dopompowac do 1.2BAR w listwie na sam rozruch, a na zgaszonym silniku pompa ma przepompowac paliwo z listwy do baku w momencie gdy cisnienie w listwie wzrosnie (od temp. silnika)

ja u siebie mam ten caly obwod sterowania pompa rozlaczony, sterowanie pompa odbywa sie na podstawie sygnalu z hall'a, przez co nie slychac charakterystycznego <bzzzzzt> zaraz po przekreceniu kluczyka, pompa nie buduje cisnienia przed rozruchem i auto w efekcie koncowym nie odpala od kopa a od 2-3 obrotow walu.

[ Dodano: Czw 10 Kwi, 2008 ]
smutna okolicznosc, G umarlo, sekcja zwlok w sobote, poki co przerobilem go na wolnossacy i do soboty pokulam sie tak.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Maj, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 06 Lut, 2005
Posty: 1001
Skąd: Gdansk ( okolice )
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 Cabrio 1.820VT, mk5 .:R32, T4 Multivan 2.5TDI++ do lawety :)
i co tam z G ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Maj, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
jeloniusz napisał(a):
i co tam z G ?


No to od poczatku:

Niedawno (przez wlasne zaniedbanie) moje g wypluło miekką cześć flakow, na szczescie nic oprocz listew sie nie zmieliło. po rozmontowaniu G moim oczom ukazalo sie cos takiego. Radźcie państwo co z tym robic, reanimowac, przerobic na popielniczke, czy co? Ja potrafie rozmontowac i zmontowac do kupy G, ale niestety jestem laikiem jesli chodzi o naprawe fizycznych uszkodzen.

Od strony wydechowej (wylotowej) kompresora na wirniku widac wytarcie na jednym koncu jednej z łopatek.

pobierz zdjecie
Image

pobierz zdjecie
Image

Kolejny defekt ukazal sie na obudowie (tej po stronie napedowej) chodzi o zaklepanie rowka w ktorym znajduje sie listwa.

pobierz zdjecie
Image

pobierz zdjecie
Image

Ostatni i chyba najpowazniejszy problem to pekniecie poprzeczne łopatki, sa trzy takie pekniecia w obudowie po stronie napedowej. Wszystkie takie same (chodzi o wymiary), ponizej fotka jednego z nich.

pobierz zdjecie
Image

Na sam koniec fotka tego co zostalo z listwy
Image


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 08 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 453
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
nezzo, Co dalej?? Raktywacja (regenracja) G?? Szukanie używki w dobrym stanie??



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 7 z 12 [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe