Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 12 [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
nezzo napisał(a):
Cytuj:
A w komputerku mas zpodlubane?


;)

RS3 czy co inne? :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 11 Lut, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Jest napisany sofcik pod motor, z reszta nie wierze w jakies tam uniwersalne wynalazki, bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Bylo wymagane ponowne strojenie ze wzgledu na wieksze wtryski.

Z tego co pamietam to stage 1 i 2 sa napisane pod 3.5BAR pompe na 3BAR regulatorze + ewentualne male kolka itepe ale wszystko opiera sie na stockowej pompie i stockowych wtryskach 230cc.

U mnie pompka jest deczko mocniejsza a wtryski o 50cc wieksze niz fabryczne w G dawali wiec sofcik musial byc stworzony customowy, poza tym doladowanie tez mi sie dziwnie uklada.

Tak czy inaczej, dobrze zasprzeglona 2-ka i do 100 w mgnieniu oka sie rozpedza. Czekam teraz na nowe sprzegiełko i zobaczymy czy to wystarczy na przeniesienie kucykow na asfalt.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Mar, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 453
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4081848
Auto: mk2 GTI Specjal
A2 Coupe
mk1 GTI Pirelli
nezzo, Mody przeprowadzane z głową, czyli tak jak należy, gratuluje pięknego mk.I i co chyba ważniejsze szybkiego :P



_________________
Golf 1 GTI Pirelli:
viewtopic.php?f=98&t=88875

https://www.facebook.com/GolfPirelli
Offline
 Profil    4081848
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
No to maly updejcik, dzis zalorzylem nowiutkie sprzeglo LUK 210mm wraz z nowym dociskiem, oraz zmienilem skrzynie z 7A na 4T, jest ok 10% dluzsza na kazdym biegu i co wazniejsze jest sprawna :)

Jutro skladam reszte badziewia do kupy (przeguby, linki, wodziki, kabelki) i robimy testy drogowe, szkoda tylko ze w ZS pada snieg coooo


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
masz jakiś aktualny wykres z hamowni ? albo jakaś ocena ile to ma teraz mocy? i ile juz przejechaleś na tym kompressorze bez rozbierania?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Speed napisał(a):
masz jakiś aktualny wykres z hamowni ? albo jakaś ocena ile to ma teraz mocy? i ile juz przejechaleś na tym kompressorze bez rozbierania?


kompresor za mojej kadencji nalatał juz ze 30kkm, zakupiony zostal jako swiezo regenerowany, wymienialem juz w nim 2 razy wszystkie simmeringi, jak sie zrobi cieplej to wymieniam wszystko, pasek, lozyska, simmery i listwy.

co do hamowania to teraz dopiero w sumie bede w stanie pojechac na hamownie, wczesniej przy jezdzie na 100% zadko kiedy udawalo mi sie zasprzeglic tak zeby bylo bez uslizgow.

jesli by wyeliminowac element chlodzenia IC (ktory jest jeszcze do zrobienia), i schlodzic IC woda lub czyms podobnym, to moc wyglada calkiem niezle, doladowanie jest w okolicach 1.3BAR, pompa 9/6BAR, wtryski 280cc/min, mysle o 15-25% przyrostu od serii.

a to oto moje noje sprzegielko najwieksze jakie jest do skrzyni 020A, 210mm odwrotnie wysprzeglane, skrzynia zmieniodna 7A -> 4T.

Image
Image


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
a nie myślałęś o takim IC z GTD chyba to był od góry w miejscu akumulatora w takiej wielkiej osłonie? wtedy krótsza droga do kolektora
foto
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
pewnie ze pomyslalem o tym, baaa, wiecej, nawet tak zrobilem

Image


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
i lepiej niż na IC przed chłodnicą wody? bo myślalem u siebie na takim ze sprintera. bo by się akurat zmieścił


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
Speed, lepiej lepiej

nezzo, z tym ic to troche lipa,sam mialem taki w swoim golfie mk2 gti g60 z klimatyzacja i tam seryjnie ten ic jest wlasnie kolo baterii,takze wiem z doswiadczenie, ze duzo to nie daje,a tym bardziej w lato to ja moglem na swoim ic jajecznice smarzyc :D



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Gru, 2007
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 1517667
Auto: VW Scirocco '88 SCALA
keep da good work maaaaan :D

teraz to się dopiero zacznie ładnie odpychać..niech tylko suchy asfalt się pojawi iii... :hmm:



_________________
Image VR6 Aqua Blue Pearl Effect
Offline
 Profil    1517667
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
bardzo duzo myslalem nad tym zanim zabralem sie za robote, i w swietle zasady keep-it-simple, to rozwiazanie wygralo.

ponizej rozwiazania ktore odpadly (oraz powody przez ktore odpadly):

1) IC polozony dokladnie tak jak w mk2 g60/gtd

To rozwiazanie bylo prawie rownowazne z tym ktore wybralem, zdalem sobie sprawe dopiero gdy przylozylem to IC i zaczalem myslec nad tą komora (kierownica chlodzacego powietrza), w mk2 jest ona umiejscowiona w okolicy lewej lampy, a w mk1 tam miejsca nie ma w ogole, jedynie mozna sobie podciagnac jakiekolwiek powietrze spomiedzy chlodnicy cieczy a prawej lampy, jesli ulozylbym IC tak jak w mk2, dmuchalbym w IC od spodu a cieple powietrze nie mialoby dokad uciec poniewaz zaraz nad IC jest maska a z drugiej strony ogranicza fartuch i kielich, stad zero przeplywu -> zero chlodzenia.

2) IC polozony przed chlodnica z wlotem po stronie rozrzadu a wylotem po stronie skrzyni

Dobre rozwiazanie, niestety wymaga ono zawrocenia wylotu z kompresora (powazny spadek boost'a) oraz bardzo ciezko dostac odpowiedni IC, zwykle jesli juz pasuje miedzy podluznice to ma we/wy o przekroju 35-45mm, co tez jest lekko za malo, poza tym nalezaloby tez podniesc ten IC nad zderzak zeby jakiekolwiek powietrze tam docieralo, polozony na wzmocnieniu pasa jest zasloniety zderzakiem, jesli udaloby sie znalezc taki IC ktory ma 60mm wlot od dolu i 60mm wylot w strone grodzi to mocniej zastanowilbym sie nad tym, oczywiscie odpada tez przy tym scenariuszu powietrzna chlodnica oleju (ktora mieszka miedzy chlodnica cieczy a podluznica) a na ktorej bardzo mi zalerzalo

3) IC podwieszony zaraz pod wzmocnieniem pasa przedniego

Ogolnie ciekawe rozwiazanie, problem tak jak w poprzednim, trzeba zawrocic wyjscie z kompresora i skierowac je w dol, teraz juz nie ma ograniczenia na szerokosc IC poniewaz nie przeszkadzaja podluznice, natomiast robi sie mala kupa po stronie wylotu z IC, tam w okolicy mieszka rozrusznik i lapa wysprzeglnika, bardzo ciezko jest tam zmiescic 60mm rure. nie wspomne tez o tym ze IC bedzie przyjmowac na klate wszystkie kamyczki z drogi oraz bedzie mocno narazone na strzał przy wypukłosciach jezdni.

4) IC polozony przed chlodnica z wylotami na strone rozrzadu

W ogole nieporozumienie, trzeba zawrocic wyjscie z kompresora i na dodatek jeszcze zmiescic gdzies tam wylot z IC, sprawa bardzo utrudniona poniewaz z jednej strony chlodnica cieczy dochodzi na 2cm do podluznicy, a z drugiej strony na 1cm do powrotu do kompresora.

5) IC postawiony obok chlodnicy zaraz przed kompresorem

chyba polaczenie wad wszystkich poprzednich rozwiazan.


Wydaje mi sie ze to rozwiazanie ktore wybralem jest najbardziej optymalne, jesli sie nie powiedzie doprowadzanie chlodnego powietrza do kompresora normalnym kanałem (kierownica) powietrznym, bede musial zbudowac sobie system natrysku wody na IC.

[ Dodano: Czw 20 Mar, 2008 ]
lookazv6, rzeczywiscie w mk2 nic to nie daje bo wielkosc kanału ktory zaciaga powietrze to jakies 1x10cm, ja mam u siebie o wiele wiecej miejsca miedzy chlodnica cieczy a lampa (ok. 5x15cm), powiem wiecej, wielkosc tego przeswitu jest wieksza niz przestrzen przeznaczona w corrado na zaciaganie powietrza do chlodzenia IC, z tego samego powodu nie moge wykorzystac elementow kanału doprowadzajacego powietrze do IC wlasnie z corrado, jest po prostu za maly.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
jzu wiem kogo mi YAMSCHA przypominal jak go zobaczylem...normalnie prawie jak blizniaki jestescie :D :D



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
no więc widziałem w austrii mk1 G60 z Ic zdaje się tak jak u ciebie. Rozwiązaniem było cięcie maski. Mam dwie forki z netu tej jedynki,niestety nie za sużo widać. Jak by ktoś miał z bliska to można zapodac.Dodam że przy zamkniętej klapie nie wyglądało to źle. Po za tym pocite blaszki z maski były wygięte dzióbkami do szyby a nie w strone przodu auta-chodziło pewnie nie o nawiew ale wyciąg ciepłego (może)
Tu ten golf. I tak jak by tą chłodnice wody ma niżej lub węższą.
Image
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
rozwiazanie w tym zielonym bardzo mi sie podoba :) dzieki speed :)

teraz musze zanabyc masencję i na razie w czarnomatycznych kolorach, ale na pewno bede probowal cos takiego zrobic.

ps. wczoraj lub dzis przed 18 jakby mnie ktos pytal to powiedzialbym ze ciecie maski nie wchodzi w gre, ale dzis po wielkich zmaganiach w skladanie osprzetu po wymianie skrzyni dodawanie jakichkolwiek gratow, blaszek, nawiewow, cudow wiankow pod maske to po prostu samobojstwo, zmiana naciagu linki sprzegla trwa tyle co wymiana panewek no_coment

flaszka dla czlowieka ktory dostarczy lepsze fotki tego zielonego lub podobnie wygladajacego golfa (tzn. z cieta maska.

oczywiscie takie rozwiazanie ma wady, np. cieknaca pod maske woda (akurat w miejscu bardzo bliskim rozrusznika (staly + z aku) oraz u mnie calego wezla elektrycznego, ale to szczegoly


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 12 [ 169 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe