Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Mk2] silnik po odpaleniu chodzi 2 sekundy i Gasnie
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2008
Posty: 36
Skąd: Wrocław
Chłopaki co to moze byc iskra jest pompa podaje paliwo jedynie 2-3 sekundy po rozruchu i uruchomieniu silnika, a wszytko sie stało po wymianie nagrzewnicy, silnik chodził pieknie wczesniej (1.8GTI 115KM)
paliwo jest gaz tez, ? ma ktos jakies koncepcje, ? czy moze komp padł, ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 313
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 vr6, t2
a poznie ginie iskra i pompa przestaje podawac?
co jest przyczyna tego ze auto gasnie?wiesz?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2008
Posty: 36
Skąd: Wrocław
iskra ejst cały czas,
pompa tylko podaje paliwo przez 2 sekundy, i potem juz nie chce
oczwiscie silik gasnie przez brak paliwa.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 313
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 vr6, t2
ginie prad na pompie?sprawdzales?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
sprawdz przekaznik od pompy



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 313
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 vr6, t2
to samo mialem na mysli.mozesz go rozebrac i sprawdzic czy nie ma zimnych lutow (delikatne pekniecia przy lutach) ewentualnie popraw luty i wloz przekaznik
pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2008
Posty: 36
Skąd: Wrocław
No dobra panowie ale przekaznik powoduje takie coś ?, ?
PS: a moze bo byc ze komp padł. ? czy pprzy padnietym kompie wogule by nie podawał paliwa nawet przy rozruchu. ? pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Mar, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lut, 2008
Posty: 313
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 vr6, t2
niestety istnieje taka mozliwosc ze pad komp... jezeli to jest wielopunkt to wtryski zaczynaja sie otwierac przy cisnieniu ok. 3,6 atmosfery (jakk dobrze pamietam)ten czas w ktorym twoj silnik pracuje to ilosc paliwa podana przez wtryskiwacz rozruchowy(taki z niebiestka kostka na kolektorze ssacym)moze na poczatek sprawdz ten przekaznik (chociaz watpie) pozniej sprawdz filtr paliwa a na koniec komp...


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe