Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Passat] Skaczące obroty
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 26
Skąd: łódź
Siemanko. Mam pewien problem: skaczą mi obroty w moim VW Passacie 1,8 GT i nie jestem pewien co mam z tym zrobić a nie bardzo ufam mechanikom więc wolę najpierw sam dojść do tego co jest co. Czy może to być wina sondy lambdy lub silniczka krokowego? Z góry dzięki za pomoc.


Ostatnio edytowany przez krzysiekpawlak, Wto 29 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Witam ;)

Masz go zagazowanego czy jeździsz na benzynie. Jeśli zagazowany to czy na obydwu paliwach jest taki sam problem? Przyczyn może być wiele... od przepływomierza, poprzez silniczek krokowy, czujnik położenia przepustnicy, po zasysanie lewego powietrza kończąc.

Napisz dokładnie jaki masz silnik bo szczerze to nie orientuję się co wkładano do Passatów GT. Opisz też dokładniej te "skakanie" obrotów. Im więcej opiszesz tym łatwiej będzie komuś pomóc Ci rozwiązać problem ;)

Pozdrawiam ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 26
Skąd: łódź
Opiszę to skakanie obrotów:
Jest to silnik 1,8 na monowtrysku i z tego co wiem to ma około 120 KM. Zanim założyłem gaz to skakały i teraz na gazie też skaczą. Skakanie polega na momentalnym spadku obrotów do około 400 i spowrotem w górę ale tylko na wolnych obrotach. Czasami zamiast w dół podejdą do 1500 i się przez parę sekund trzymają a póżniej spadają do 1000. Wymieniłem palec zapłonowy, świece, przewody... Co dalej? :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
120KM nie ma :) Podaj nam 3 pierwsze znaki z numeru silnika :) Ja bym sprawdzil taka drobnostke, kostke przy stacyjce... Jak nie to obstawil bym czujnik halla... Warto tez jest podpiac sie pod komputer :)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 26
Skąd: łódź
Chodzi Ci chyba o te trzy: WVWZZZ i z tego co się dowiedziałem to ma 96KM... :((
O jakiej kostce przy stacyjce mówisz? Opisz mi jak ją mogę znaleźć.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 22 Sie, 2005
Posty: 1439
Skąd: Dublin/Cosel O.-S
Gadu-Gadu: 0
Auto: Way too many VWs
krzysiekpawlak napisał(a):
Chodzi Ci chyba o te trzy: WVWZZZ i z tego co się dowiedziałem to ma 96KM... :((
O jakiej kostce przy stacyjce mówisz? Opisz mi jak ją mogę znaleźć.


To jest nr nadwozia :)

U mnie skacza podobnie i jest to wina sondy + wezyki podcisnienia bym sprawdzil.



_________________
'87 Golf Mk2 GL
'91 Golf Mk2 1.6 - R.I.P.
'91 Corrado G60
'95 Vento 1.9d - R.I.P.
'96 Vento G60/EatonM62
'98 Golf 1.4
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Sty, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
krzysiekpawlak napisał(a):
O jakiej kostce przy stacyjce mówisz?

Kostka wychodzaca od stacyjki... Prosciej sie nie da :D Koszt 20zl... Czasami po prostu moze odcinac zaplon... :D



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
ja jeszcze sprawdzil bym silniczek krokowy w sposob nastepujacy : wyciagnij go z auta i podlacz do niego napiecie i zobacz czy chodzi jesli tak to jeden element wyekliminowany jesli nie chodzi troche WD 40 powinno pomoc psiknij do srodka i na przemian podlaczaj napiecie



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe