Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] GX na monowtrysk
PostWysłany: Czw 24 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
witam
jestem nowy to sie przedstawie mam na imie Mateusz i posiadam Golfa II.
Pisze bo mam taki problem chcem swojego golfa przerobic z wielopunkta na monowtrysk.
Silnik 1.8 na mechanicznym wtrysku o oznaczeniu GX,co jest mi potrzebne zeby przerobic go na monowtrysk ,
pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz



Proszę nie zapominać o przedrostkach w tytułach zakładanych tematów...
B_O_N_K


Ostatnio edytowany przez jasiogt, Pią 25 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Sty, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 31 Paź, 2005
Posty: 260
Skąd: Legnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: emocion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3418e3b34f
troszke info o GX, zamiana raczej nieoplacalna już lepiej wymienic silnik


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Sty, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 08 Lip, 2007
Posty: 84
A w jakim celu chcesz to zrobic? Bo osobiscie uwazam ze nie jest to warte $$$ i pracy ;)

Mało konstruktywna wypowiedź. Silnik GX jest masakrycznie trudny do porządnego wyregulowania, przez co zapewne kolega chce zmienić wtrysk na gaźnik.
Następnym razem posta usunę.
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez GTH Nie 27 Sty, 2008, edytowano w sumie 2 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
Odwrotnie to bym zrozumiał, ale z wielo na jedno punkt? Poco?

Mało konstruktywna wypowiedź. Silnik GX jest masakrycznie trudny do porządnego wyregulowania, przez co zapewne kolega chce zmienić wtrysk na gaźnik.
Następnym razem posta usunę.
Lucius Snow


Ostatnio edytowany przez DJ.Tuning, Nie 27 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu: gx na monowtrysk
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
panowie chcem przerobic zeby niemiec problemow na bezynie.albo jak ktos wie no niech mi napisze co moze byc.niechce odpalic na bezynie jak odpale z gazu i przezuce na bezyne to sie lekko przydławi i chodzi na bezynie normalnie ,zgasze go i poczekam jakies 5-15min i juz niechce zapalic na bezynie.I jeszcze jedno czy w tym wtrysku po przekreceniu kluczyka powinna chodzic pompka paliwa czy tylko przy kreceniu rozrusznikiem,bo u mnie nie chodzi po przekreceni kluczyka, tylko jak krece rozrusznikiem to słychac pąpke.

pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 31 Paź, 2005
Posty: 260
Skąd: Legnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: emocion
po zagazowaniu silnika mialem odobny problem, uszkodzony okazał sie przeplywomierz.
regulacja silnika kosztowala mnie jakis 1,5 roku temu 150zł
problem już sie nie pojawia
co do pompy sprawdze u siebie i dam znać


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: gx na monowtrysk
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
przepływomierz gdzie on jest??czy rozdzielacz wtrysku?mozna jaks fotke tego przepływomierza.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Pon 31 Paź, 2005
Posty: 260
Skąd: Legnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: emocion
Image

[ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 ]
przepływomierz masz nad obudową filtra powietrza ( z czarna obudową)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: gx na jednopunkta
PostWysłany: Wto 29 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 24 Sty, 2008
Posty: 12
Skąd: małaszewicze
to jest rozdzielacz wtrysku.a jak jest u ciebie z pompka paliwa słychac jest ja po przekreceniu kluczyka?

a czy duzo jest roboty zeby go przerobic za jednopunkta ,znalazlem caly zestaw do przerubki za 350zł to chyba nie jest drogo.tylko zastanawiam sie czy to nie jest zbyt skaplikowane.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: kiedy słychać pompe paliwa
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 02 Sty, 2007
Posty: 19
Skąd: łęgowo
witam
u mnie w 1.8 ABS pompe slychać odrazu po przekręceniu kluczyka, więc u ciebie chyba takze powinno tak być..



_________________
TonyHalikComp.
KALi
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
kali007 napisał(a):
u mnie w 1.8 ABS pompe slychać odrazu po przekręceniu kluczyka, więc u ciebie chyba takze powinno tak być..


Niekoniecznie - ABS jest na jednopunkcie a GX to mechaniczny wtrysk wielopunktowy...


Ostatnio edytowany przez B_O_N_K, Pią 01 Lut, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 31 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
co do benzyny to ogolnie silniki na mech wtrysku z tego co sie orientuje nie lubia gazu gdyz gaz potrafi zepsuc przeplywomierz/rozdzielacz<jak zawal tak zwal ;) > a co do zmainy to mysle ze lepiej bylo by chyba zalozyc glowice od PF-a razem z instalacja do tego tloki takze od PF co pozwoli zmienic stopien sprezania i jesli wszystko dobrze pojdzie to moc powinna byc w okolicach org PF-a

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 ]
jasiogt napisał(a):
I jeszcze jedno czy w tym wtrysku po przekreceniu kluczyka powinna chodzic pompka paliwa czy tylko przy kreceniu rozrusznikiem

jesli o to chodzi to pompa wlacza sie wraz z przekreceniem kluczyka na jakas chwile a potem powinna przestac do mometu zakrecenia kluczykiem


Ostatnio edytowany przez Andy, Pią 01 Lut, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 71
Skąd: BIALYSTOK
Gadu-Gadu: 4487409
Auto: MKII VR6, Scirocco MKII GTII
Andy napisał(a):
co do zmainy to mysle ze lepiej bylo by chyba zalozyc glowice od PF-a razem z instalacja do tego tloki takze od PF co pozwoli zmienic stopien sprezania i jesli wszystko dobrze pojdzie to moc powinna byc w okolicach org PF-a


nie ma potrzeby zmiany głowicy na taką z PF, wystarczy zmienic podstawki pod wtryskiwaczami z mosięznych od wtrysku mechanicznego na plastik pod wtryskiwacze elektryczne załozyc troche osprzetu kable i bedzie PF

i GX to oczywiscie mechaniczny MPI


Offline
 Profil    4487409
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
borys napisał(a):
nie ma potrzeby zmiany głowicy na taką z PF, wystarczy zmienic podstawki pod wtryskiwaczami z mosięznych od wtrysku mechanicznego na plastik pod wtryskiwacze elektryczne załozyc troche osprzetu kable i bedzie PF


nie no dokladnie zgadzam sie z tym co mowisz z tym ze ja juz podalem wersje dajaca pare kucykow dodatkowo ;)

[ Dodano: Pią 01 Lut, 2008 ]
borys napisał(a):
i bedzie PF


a sama zmiana gniazd nie da tej mocy co w PF-ie gdyz PF ma inny stopien sprezania a pozatym ma zdaje wieksze zawory ssace wydechy sa takie same



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Sty, 2008
Posty: 37
Skąd: Warszawa
z tego co pamietam to pompka w GX pracuje jak krecisz rozrusznikiem ale nie na 100%pewny jestem



_________________
Po dzwonie, swap z GX na GU
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe