Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] Turbo 1.9 TDI z ARL do ASZ?
PostWysłany: Nie 20 Sty, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
Witam :)
mojemu koledze padło Turbo ma silnik 1.9 TDI ASZ 130KM i chce zmienić na Turbo z ARL 150KM i moje pytanie jest takie czy do zmiany wystarczy sama turbina czy coś jeszcze innego jest potrzebne ?? bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowany przez kiler, Nie 20 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 9
Skąd: LDZ
Przydalyby sie jeszcze wtryski i intercooler. :)



_________________
WWW.STORMRIDERS.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Turbina pasuje plug`n`play, ale co niektórzy zalecają większe IC to tej turbinki, przy okazji jakis fajny soft i prawie 200 kucy na pokładzie. ;)



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
Soad7 napisał(a):
Turbina pasuje plug`n`play, ale co niektórzy zalecają większe IC to tej turbinki, przy okazji jakis fajny soft i prawie 200 kucy na pokładzie. ;)

teraz jest zrobiony program na jakieś 170KM :) po zmianie na turbine z ARL trzeba będzie robić nowy program czy może zostać na tym co jest ??
ile takie wtryski i intercooler mogą kosztować ??


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
kiler napisał(a):
po zmianie na turbine z ARL trzeba będzie robić nowy program czy może zostać na tym co jest ??

No napewno przydałaby sie korekta progamu, ale mysle ze firma która bedzie wymieniac turbo zrobi tą korektę za free.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 9
Skąd: LDZ
wtryski ok 1200zl + intercooler ori od ARL ok 300- 500zl lub custom ok 2000zl



_________________
WWW.STORMRIDERS.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Sty, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
Soad7 i Piuriel Wielkie dzięki jamajama jamajama jamajama


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 25 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Paź, 2006
Posty: 197
Skąd: Wawa
Piuriel napisał(a):
Przydalyby sie jeszcze wtryski


wtryski ?? w ASZ są pompowtryski AL i starczy od nich paliwa do 250KM :)

kiler napisał(a):
teraz jest zrobiony program na jakieś 170KM :) po zmianie na turbine z ARL trzeba będzie robić nowy program czy może zostać na tym co jest ??


może zostać ten co jest...

więcej nie ma co dmuchac na seryjnym coolerze bo się zagotuje dolot, po zrobieniu FMIC-a to będzie praktycznie ARL więc można dmuchnąć z 1,65 Bar i liczyć na 190KM



_________________
Polub stronę audi na facebooku, wesprzyj projekt i bądź na bieżaco !

https://www.facebook.com/audiB2quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 26 Gru, 2005
Posty: 21
Skąd: SB
Ale jak chodzi o zmiane tylko turbiny, to przeciez mozna zmienic i bedzie jezdzic na tym samym doladniu, potem do tego zrobic jakis program :)

Wtryski jak napisal cowboy, sa takie same, wiec nie wiem po co je zmieniac.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 15 Sty, 2008
Posty: 9
Skąd: LDZ
Racja. Nie zwrociłem uwagi na to, ze to PD.

To masz w kieszeni kilka ładnych setek :D



_________________
WWW.STORMRIDERS.PL
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe