Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] Swap z 1.3benz. na 1.4benz. z golfa mk3
PostWysłany: Nie 06 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Sty, 2008
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie
mam silnik 1.3 na wtrysku ale jego czas powoli sie kończy....przypadkowo stałem sie posiadaczem silnika 1.4 z mk3 96r.w bardzo dobrym stanie i chcialbym go włożyć do mojego mk2.Jakie mogą wystąpic problemy i co oprócz silnika potrzebuje.Zauwazylem że mocowanie silnika jak i skrzynia biegów powinna pasować bez problemu.......prosze pomoc co i jak ..........................


Ostatnio edytowany przez kimi5, Pon 07 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 06 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
A na jakim wtrysku sa oba silniki, mono, wielopunkt, mechaniczny, elektroniczny? Jak sterowane sa oba silniki, jak zasilane sa w paliwo, odpowiedz na te pytania i wyjdzie czarno na bialym co bedzie trzeba zmienic.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 06 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 15 Cze, 2007
Posty: 61
Skąd: Wojkowice
Gadu-Gadu: 3007544
ja mam 1,4 z 96r i jest to wielopunkt o oznaczeniu AEX tyle moge powiedziec, a inne 1,4 wydaje mi sie ze sa to ABD na gazniku ale pewny nie jestem...


Offline
 Profil    3007544
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 06 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
gurtaz napisał(a):
ja mam 1,4 z 96r i jest to wielopunkt o oznaczeniu AEX tyle moge powiedziec, a inne 1,4 wydaje mi sie ze sa to ABD na gazniku ale pewny nie jestem...

ABD to monowtrysk



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 06 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Sty, 2008
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie
No to już odpowiadam.....w moim mk2 jest 1.3 55KM to chyba jest jednopunkt

[ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ]
A ten z mk3 ma kod AEX napewno.....co do mojego to zasilany jest pompą elektryczną w zbiorniku i jest jeszcze druga pompa pod autem razem z filtrem paliwa........

[ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ]
Co do sterowania to niewiem dokladnie o co chodzi.....jezeli o komputer to jest coś takiego napewno w podszybiu......

[ Dodano: Nie 06 Sty, 2008 ]
sprawdziłem teraz na allegro jest taki silnik jak w moim i pisze że to pełny wtrysk.....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
jesli bedziesz miec do tego AEXa wiązkę z komputerem (+cały osprzęt) to nie ma problemu z zmontowaniem, jesli nie to czeka cie troche zakupów :D

twój silnik to z pewnością NZ, 55 KM wtrysk wielopunkt, kolektos alu.
AEX - wtrysk wielo, kolektor plastikowy, być może elektroniczne sterowanie przepustnicą, w innych miejscach wyjścia na przewody chłodzace

troche zabawy i sporo wiedzy i mysle że jest to mozliwe :)



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Sty, 2008
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie
Dzieki za info. wiesz nezzo podsunąl mi pomysł żeby założyć ten 1.4 a kolektor, wtryski.aparat zapłonowy itp zostawic z tego 1.3.Da rade tak czy.......niebardzo....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
kimi5 napisał(a):
Dzieki za info. wiesz nezzo podsunąl mi pomysł żeby założyć ten 1.4 a kolektor, wtryski.aparat zapłonowy itp zostawic z tego 1.3.Da rade tak czy.......niebardzo....



kolektor nie podpasuje, jedynie do tego 1.4 zaloz kompletną głowice z kolektorem od 1,3



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 06 Sty, 2008
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie
OK.....dzięki marian ...czyli glowica spasuje tak?...mam nadzieje że to pojedzie lepiej niż ten 1.3....co ty na to??....widziałeś już żeby ktos kiedyś robil cos takiego?


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe