Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 8 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Gru, 2007
Posty: 235
Skąd: zza pieca
Gadu-Gadu: 0
Auto: ABF mit ITB
Moim skromnym zdaniem to VR6 jest najodpowiedniejszym silniczkiem do golfa MK2
a nie wpakowałbym go do MK1 bo nie cały czas jeździ sie po prostej...



_________________
Racing in a Honda is like the special olymipics, even if you win you are still retarded.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
lovwelas napisał(a):
a nie wpakowałbym go do MK1 bo nie cały czas jeździ sie po prostej...


dlatego mowie zalez jak kto jezdzi i jak mocno korzysta z mocy silnika ;) bo jesli auto ma byc typowym kilerem szos no to vr moze byc ale jesli jakies innego rodzaju wyscigi to faktycznie lepiej jakies 4 gary i wtedy dlubac dlubac i jeszcze raz dlubac ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Andy napisał(a):
lovwelas napisał(a):
a nie wpakowałbym go do MK1 bo nie cały czas jeździ sie po prostej...


dlatego mowie zalez jak kto jezdzi i jak mocno korzysta z mocy silnika ;) bo jesli auto ma byc typowym kilerem szos no to vr moze byc ale jesli jakies innego rodzaju wyscigi to faktycznie lepiej jakies 4 gary i wtedy dlubac dlubac i jeszcze raz dlubac ;)

ja nie weim co ty widzisz takiego dobrego w tym silniku,przeciez on seryjnie jest mulowaty i kazdy wiecej lub mnie dlubniety cztero garowiec robi go bez problemu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
Classic napisał(a):
ja nie weim co ty widzisz takiego dobrego w tym silniku,przeciez on seryjnie jest mulowaty i kazdy wiecej lub mnie dlubniety cztero garowiec robi go bez problemu


ze tak powiem lubie zasade ze najlepszym modem jesli chodzi o silnik jest zmiana na wieksza pojemnosc i nie wydaje mi sie ze vr nie ma potencjalu ale nie bedziemy tu sie klucic kazdy ma swoje zdanie i ja to szanuje :) a Speed mysle ze i tak zrobi jak bedzie uwazal



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Andy napisał(a):
Classic napisał(a):
ja nie weim co ty widzisz takiego dobrego w tym silniku,przeciez on seryjnie jest mulowaty i kazdy wiecej lub mnie dlubniety cztero garowiec robi go bez problemu


ze tak powiem lubie zasade ze najlepszym modem jesli chodzi o silnik jest zmiana na wieksza pojemnosc i nie wydaje mi sie ze vr nie ma potencjalu ale nie bedziemy tu sie klucic kazdy ma swoje zdanie i ja to szanuje :) a Speed mysle ze i tak zrobi jak bedzie uwazal

zgadza sie ale nie w przypadku vr6 moim zdaniem
a jesli chodzi o Speeda to juz wybral g60 i posluchal mnie i innych


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
Cytuj:
a jesli chodzi o Speeda to juz wybral g60 i posluchal mnie i innych


no to w takim razie nic tylko sie cieszyc i dopingowac :) Classic, przeczytalem twoj projekt wlasnie i powiem ze pelen szcuneczek



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Classic napisał(a):
ja nie weim co ty widzisz takiego dobrego w tym silniku,przeciez on seryjnie jest mulowaty i kazdy wiecej lub mnie dlubniety cztero garowiec robi go bez problemu


Zobacz jak chodzi Borysa mk2 VR6 i spróbuj objechać go pierwszym lepszym dłubniętym czterogarowcem... no_coment


Ostatnio edytowany przez B_O_N_K, Sob 29 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
tak sobie poczytalem troche i jako byly uzytkownik G60 w corrado a obecnie vr6 mzoe cos napisze...seria g jezdzi fajnie ale powyzej 4 tys obrotow to rpzestaje praktycznie jzu ciagna... podkrecone zamiata i jest mega dorbze wywazone...ale...niestety najwieksza bolaczke tego silnika jest kompresor...2 razy zmienialem dbalem jak o jajko i itak sie wysral...wsadzilem vra 2.8...poddalem go lekkim modom...i moge powiedziefc ze silnik jest duzo elastyczniejszy przyjemniejszy w czasie jazdy w trasie...paradoksalnie mniej pali i daje poczucie spokoju :)

co do modow to 2.9 robei bez problemu a tu obok mnie 213km 265Nm G60... :) (moj to ten ciemnijeszy)

http://pl.youtube.com/watch?v=BHBln2yx-28

doszedl mnei dopiero na 3 biegu i zrobil TYLKO o dlugosc auta...wiec jak na ponad 100kg mniej to jakos mocno mi nie dolozyl ;) a na trasie to mi wogole nei odchodzi...takze jedyna przewaga g60 to waga...

niestety przy vr jego najwieksza bplaczka jest ciezar i niestety wybacza duzo mniej bledow niz g60...na tor czy ciasne zakrety g60 lepsze...ale do codziennego zapier...wybralbym vr ;)

ale wg mnei do mk1 vr jest za ciezki i widzialbym tu jakas 16 na digi lyb gaznikach ;)


Ostatnio edytowany przez Praks, Śro 02 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
własnie tez bym zastosowal 16v ale 9a 2,0 na digi ladnie wypolerowac kolektor i tez robi robote :D w koncu jakies 150-160ps by bylo pod macha i w miare lekkie.



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Polerowany kolektor i digi to troszkę za mało żeby mieć 150-160KM ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Ja wstawilem PG zamiast DX'a, roznicy w wadze nie odczuwam, za to jak to teraz jedzie :D


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
B_O_N_K napisał(a):
Polerowany kolektor i digi to troszkę za mało żeby mieć 150-160KM ;)


to ile takie cudo jak 9a na digi moze miec ps?? ;)



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Moim zdaniem seria 9A tyle że przerobiona na digi będzie miała na pewno poniżej 150KM.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 31 Sie, 2004
Posty: 43
Skąd: Wejherland
a moim zdaniem 150km spokojnie :) co więcej nie ma co gdybać co moim a co kogo innego zdaniem bo to sprawdzone przecież :)
moja teoria jest zresztą taka że do corrado nie wkładali ABFa zeby swojego "topowego" silnika czyli PG nie zabijać...bo proste że NA abf 2.0 16V jeździ spokojnie jak doładowane g60(fabryczne)...ok, większe koszta rozwojowe ale nie mówimy o tym ;) a 9a to przecież niewiele mniej niż ABF ...zmiana wtrysku na digifanta, kolektor wydechowy,wałek, wydech...i obstawiam 160 km, zreszta sprawdzimy jak będzie kasa :D teraz mam dokładnie serię :)
wracając do tematu
do mk1 wrzuciłbym ABFa :) ale czasem ciężko trafić, więc zostaje 9a lub PG jesli ktos nie boi sie kompresora , vr za ciężki i przereklamowany :ała: ;) ;P :)



_________________
http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=2131
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
poncheck napisał(a):
bo to sprawdzone przecież :)


Jeśli tak to poproszę wykresik z hamowni :> 9A bez modów (nie licząc założenia digifanta) :>

[ Dodano: Sro 02 Sty, 2008 ]
poncheck napisał(a):
vr za ciężki i przereklamowany :ała: ;) ;P :)


Też tak myślałem zanim nie stałem się właścicielem auta z takim silnikiem i nie przekonałem się na własnej skórze ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 8 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe