Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk1] SWAP G60
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
witam. od jakiegos czasu zanosze sie z zamiarem wsadzenia do swojego mk1 silniczka G60.. potrzebuje kazdej informacji jakie "EKSTRA" czesci beda mi potrzebne. mam zamiar kupic stukniete corrado wiec bedzie:
silnik,skrzynia,instalacja. a co dalej help
pare osob juz to robilo (robi)- bede wdzieczny za wasza pomoc jamajama


Ostatnio edytowany przez arab, Wto 11 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 07 Cze, 2006
Posty: 461
Skąd: Oświęcim
podpatrz projekt speeda



_________________
moje MKI viewtopic.php?t=16857&postdays=0&postorder=asc&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
podgladam, pogladam-tylko nie ma tam za wiele szczegolow a o takie mi wlasnie chodzi...
pozdro.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
najlepiej właśnie stuknięte auto. wtedy co potrzebujesz to idziesz do unfalla i wyciągasz.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 14 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
panowie a co z chlodnica? trzeba dobierac jakas?
pompa paliwowa?
a i jeszcze jedno-silnik trzyma sie tylko na dwoch lapach?
pozdro.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 18 Paź, 2005
Posty: 4
Skąd: Tczew
chlodnica moze byc od corka tylko ma jedna wade, ma wyjscie u gory i przez to jest strasznie droga w pozniejszym czasie kiedy trzeba bedzie kupic nowa
nie jest potrzebna wieksza chlodnica - caly obieg jest dobrze obliczony ,a pozatym sie malo miejsca robi na sprezarke i osprzet
mozna wrzucic termostat o nizszej temperaturze otwarcia, usprawni to troche system - dobre przy modach
zwrocic uwage na mocowanie chlodnicy i wiatraka - moze sie okazac ze wiatrak zachaczy o skrzynie biegow silnikiem , to jezeli sie wklada oryginalny z corka

pompa paliwa minimum od g60 (3 bary bodajze) , zewnetrzna by sie przydala , ale g60 chodza czesto w ukladzie dwupompowym , mozna wrzucic koszyk od cabrio do baku i druga pod podwozie i bedzie banglac ale od cabrio ciezko znalesc , lepiej kupic zewnetrzna pompe nowke np od GTO i zrobic to na baku od diesla lub gti (splyw paliwa rurka na dole - opadowo)

silnik trzyma sie na 3 lapach i jedne wsparcie z przodu
lape tylna i boczna od strony skrzyni trzeba przerobic

skrzynia tylko od G60 na hydro
czeka Cie przerobka ukladu wysprzeglania - sa dwie drogi
albo system linkowy poprzez specjalny mechanizm (trudny do zdobycia ale nie nierealny, albo przerobka na silownik hydrauliczny , troche ciezej i nie zawsze dobrze chodzi)

intercooler taki jaki wejdzie , mozna wywalic akumulator spod maski wtedy sie robi dobra krotka droga z: sprezarka - intercooler - dolot
intercooler nie zawsze najwiekszy jest najlpeszy

z glowa umiescic komputer co by na niego nie leciala woda

jeszcze jedna podluznica od strony pasazera PONOC wymaga przyciecia (sklepania do srodka) ale nie zawsze tak jest to zalezy od umieszczenia silnika ,w tym miejscu chodzi napinacz paska wielorowkowego,
niektorzy tna, niektorzy maja na styk , zawsze mozna sfrezowac napinacz jakbyc co, najlepiej przymierzyc jak silnik bedzie wstepnie przymierzany

a i porada praktyczna to najlepiej miec kompletnego dawce bo potem sie tylko nawkorwiasz szukajac jakis czesci


Ostatnio edytowany przez Dave Old School, Pon 17 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 17 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
:ok: o takä podpowiedz mi wlasnie chodzilo jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Mozna tez zamiast wstawiac skrzynie z PG zostawic tą co masz, odpada problem sprzegla, wodzikow, rozrusznika i kola zamachowego. PG na kole od DX'a ktore jest sporo lżejsze od tego z PG smiga tak samo dobrze.

Mozesz miec tez problem z lapa od strony rozrzadu, w bloku od PG lapa ktora jest orginalnie zaslania czesc plaszcza wodnego w bloku, po zalorzeniu standardowej od mk1 zostaje dziura, wiec musisz cos w tym miejscu wydumac.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
nezzo napisał(a):
Mozna tez zamiast wstawiac skrzynie z PG zostawic tą co masz, odpada problem sprzegla

ale ja niestety mam skrzynie 4 i silnik 1.1 wiec lipa :(
PS. moze wiecie kto by sie podjäl tego swapa za normale $$$


Ostatnio edytowany przez arab, Wto 18 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
arab, zagadaj do poolgera z tego forum, mysle ze da rade cos poradzic :)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007
Posty: 450
Skąd: (D) essen
Gadu-Gadu: 0
Auto: Voomeran
dzieki :)
poszlo pw


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 18 Paź, 2005
Posty: 4
Skąd: Tczew
nezzo napisał(a):
Mozna tez zamiast wstawiac skrzynie z PG zostawic tą co masz, odpada problem sprzegla, wodzikow, rozrusznika i kola zamachowego. PG na kole od DX'a ktore jest sporo lżejsze od tego z PG smiga tak samo dobrze.

Mozesz miec tez problem z lapa od strony rozrzadu, w bloku od PG lapa ktora jest orginalnie zaslania czesc plaszcza wodnego w bloku, po zalorzeniu standardowej od mk1 zostaje dziura, wiec musisz cos w tym miejscu wydumac.



tylko jak arab zrobi mody to jest duzo prawdopodobienstwo ze przy 200 KM skrzynia od DX zostanie na ziemi , pamietajmy tez ze G60 ma 225 Nm , male sprzeglo moze nie dac rady (juz nie wspominam o modach)

lapa faktycznie od strony rozrzadu jest do delikatnego przerobienia


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
No bez przesady, moja skrzynia od DX'a daje rade, a mam dobrze dostrojony silnik i doladowanie ponad bar. Sprzeglo co prawda niedomaga, ale to dlatego ze sie konczy i docisk ma tyle lat co ma, a nie dlatego ze 210mm sprzegla nie da rady.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 18 Paź, 2005
Posty: 4
Skąd: Tczew
oczywiscie ze moze wytrzyma, znam samochody ktore po grubych modach jezdzily na serii napedach i mialy sie bardzo dobrze

ale dlaczego VW np do golfa g60 pchal sprzeglo 228 mm i skrzynie hydro ???
przeciez mogl zostawic od slabszych wersji ???
to nie bierze sie znikad, ktos to liczyl i po cos to bylo zrobione
no ale to juz rozwazania poza tematem, niech kazdy robi tak jak chce i jak uwaza za sluszne
pokoj


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
zgadzam sie ze rozwiazanie ze skrzynia 02A i sprzeglem 210mm jest raczej jako przeskok tak zeby na raz nie robic za duzo i zeby auto nie stalo 3 lata i czekalo na ukonczenie. Ja bede sie przesiadal na skrzynie z wybierakiem linkowym i sprzeglem 228mm jak tylko odsapne finansowo. Poki co moge sie cieszyc autem i nie musze marznac na przystankach.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe