Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] Kompresor G60 do GTI 8V PF
PostWysłany: Nie 02 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 22 Paź, 2006
Posty: 6
jak sie z tym sprawa ma moze ktos robil wszystkie info mile widziane


Ostatnio edytowany przez falkon, Nie 02 Gru, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
mowia ze podobno to jest inny silnik, w pg(seryjne g60)jest wtrysk digifant 1 a w pf podobno digi2. wydajnosc wtryskow troszke inna. brak podobno w pf natrysku na denko tłoka


Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Najbardziej zbliżonym silnikiem do PG (G60) jest właśnie PF z mk2 GTI ale pomimo to jest kilka sporych różnic bo PG:
- posiada kompresor;
- jest odprężony;
- ma inny kolektor ssący;
- posiada intercooler;
- ma większą średnicę zaworów wydechowych;
- ma inny wałek rozrządu;
- posiada natrysk oleju na denko tłoka;
- ma inny sterownik silnika (digifant I a nie digifant II)
- nie posiada przepływomierza

Ogólnie taniej kupić silnik PG i wstawić go pod maskę niż dokładać kompresor do PF.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
drobne pyt jak jest mierzona ilosc powietrza w pg ktore wplywa do silnika. fakt nie ma przeplywomierza? i ma sprezarke ale chyba musi jakos dobierac sklad mieszanki tzn ilosc powietrza do paliwa? :$


Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Z tego co się orientuję to wszystko dzieje się za sprawą czujników w przepustnicy.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
w pg jest map sensor i ilosc paliwa jest dostosywana od cisnienia w kolektorze



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
takie male pyt jak wrzucisz G czy inna sprezarke np turbo do takiego silnika jak pf czy pb to szlak trafi przeplywomierz??czy bedzie to dzialac? jesli przeplywka bylaby przed turbo za filtrem??


Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
przeplywka sie zamknie... ale nie to wazne... silnik splynie



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 11 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
a tak jasniej...silnik splynie?? tzn ?? rozpisz sie troszke :ok:


Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
simens napisał(a):
silnik splynie?? tzn ??


Najprościej mówiąc zatrze się. Po prostu za słaby dół silnika.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
doł silnika pg a pb,pf przeciez roznil sie tylko chlodzeniem na denko tloka??
macie gdzies stronke gdzie mozna znalezc wszelkie roznice miedzy tymi motorami??



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Nie 22 Paź, 2006
Posty: 6
pf ma chlodzenie denka tloka


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
nie o to tu chodzi
boi sam natrysk to nie wszytsko



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
EVOLUTION to napisz w koncu o co tutaj chodzi;p



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 14 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe