Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [passat B4] TDi 110ps
PostWysłany: Pon 26 Lis, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 19 Sie, 2004
Posty: 218
Skąd: SosnoVWiec
siemanko

mam pytanko byc może spotkaliście się juz z takim problem :)

mianowicie chodzi o to że autko nie idzie tak jak powinno isc i tak jakby coś go blokuje przy około 2700 obr. na 4 i 5 biegu i autko idzie max 140 na prostej wiecie co to moze byc

z góry dzieki za pomoc



_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2947

WWW.UNDERGROUNDTEAM.PRV.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Lis, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
sprawdz czy jakis wezyk albo kabelek sie gdzies nie odlaczyl mialem podobny problem w sprinterze i okazalo sie ze wezyk od podcisnienia wylecial


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Ja stawiam na przepływomierz, podjedz gdzieś do dobrego mechanika i podłącz sie pod komputer, zobacz co wyskoczy, a przepływke sprawdza sie podczas jazdy.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
albo siłownik podciśnieniwy przy turbo


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 27 Lis, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 19 Sie, 2004
Posty: 218
Skąd: SosnoVWiec
LukasTDI napisał(a):
przeplywomierz
egr
zjebane paliVWo !


Paliwa raczej nie tankuje z beczek only BP & shell


dzieki Panowie za pomoc miejmy nadzieje ze szybko wykryje usterke



_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2947

WWW.UNDERGROUNDTEAM.PRV.PL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 07 Lis, 2007
Posty: 3
Skąd: Mikołów
mialem to samo u siebie w mkIII no i podpiecie do VAG'a i wyszlo szydlo z worka! N75 silownik cisnieniowy. Pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Sty, 2005
Posty: 251
Skąd: Mannschaft Krosno
Gadu-Gadu: 2343165
Auto: KR & CBBB & PG
ano - ostatnio rozbierałem u Taty większość przy turbinie i własnie ten zawór/siłownik podciśnieniowy był tak strasznie zalepiony czarną mazią ze dopiero ostry śrubokręt na początek musiał pomóc.. inaczej wogóle się nie ruszył.


Offline
 Profil    2343165
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 14 Gru, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 12 Wrz, 2006
Posty: 137
Gadu-Gadu: 0
Auto: Volkswagen
Auto wpada Ci w notlauf..... Czyli tryb awaryjny! Przyczyn może by wiele... np jeśli masz silnik AFN to mogą by to zapiekające sie kierowniczki... może to byc wężyk od podcisnienia(przetarty) N75, przepływomierz... Pomoże Ci tylko diagnoza dynamiczna z Vag iem POzdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Gru, 2005
Posty: 1200
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 3467489
Auto: 81' Jetta
jak na vag'u wykazalo mi ze komp żąda jakiegos tam cisnienia a turbina daje duzo wiecej. np komp chce 1100 a dostraje 1900. ja stawiam na n75 ale auto ma ponad 230tys km tak wiec turbina tez jest podejrzana. ktos ma jakies sugestie?



_________________
1981 Jetta A1 viewtopic.php?f=98&t=55403

www.bikepics.com/members/domier
Offline
 Profil    3467489
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
mialem to samo w 90ps tdi i ten silownik do wymiany i zle podlaczone wezyki podcisnieniowe :((



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe