Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] 2.0 8v 2E niskie obroty i gaśnie
PostWysłany: Sob 25 Sie, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Maj, 2007
Posty: 129
Skąd: LESZNO VWielkopolska
Gadu-Gadu: 0
Auto: GTI 20 JAHRE
VWitam wszystkich!!
Dwa tygodnie temu kupiełm mk3 GTI i mam z nim problem... mianowice nie trzyma obrotów tzn na biegu jałowym czasami ma za wysokie obroty i ogólnie faluje na obrotach raz ma wyższe raz niższe :( Ale pod czas postoju jest ok nie zgaśnie tylko skacze na obrotach, ale podczas ruszania potrafi się zadławić lub zgasnąc jak dam za mało gazu, auto jest sprowadzone czyli na bank postał troche pewnie bez odpalania, nie wiem co to może byc czy silnik krokowy czy jakis czujnik albo komputer, albo poprostu czy to jest kwestia "rozruszania" silnika ?? Help me !! Czy ktos miał taki problem ?? w poprzednim mk3 (1.8) miałem podobny problem mianowicie miał za niskie obroty ale patent własnej konstrukcji ( delikatne podciągnięcie linki gazu pomogło, tak wiem że to była robota na sztuke ale działało :) ) ale w GTI nie chce fuszerki, wiec w związku z tym prosze o pomoc w wykryciu usterki.
PozdraVWiam wszystkich :)


Ostatnio edytowany przez -=SYPEK=-, Pon 29 Paź, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Sie, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
silniczek krokowy, przepływka... sprawdz okablowanie.. a przedewszystkim podepnij auto pod kompa bedziesz wiedział na 100... takie gdybyanie i pruba strzału na odległosc jest trudna



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006
Posty: 10
Mam ten sam problem.... Tym razem wykryto ze jest to przepływomierz ale jakis czas temu mialem takie same obiawy i okazalo sie ze jest to czujnik halla. Ale i tak nie masz co sie martwic sa to naprawde groszowe sprawy.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2004
Posty: 19
Skąd: Jarosław
No witam!
Mam mkIII silnik 2,0 ADY... mam instalke gazową z BLOS em i problemy z obrotami :/ dokładnie w czasie jazdy przy hamowaniu albo nawet wysprzęgleniu obroty spadna do 500 - 400 i po chwili sie podniosą (na benzynie tak samo tylko jak sie podniosą to chwilę falują). Nie jest to wina gazu - wywaliłem wszystko z dolotu i jeździłem na samej benzynie - dzieje się tak samo.
Byłem wpinany pod kompa - pokazało, że uszkodzony jest przepływomierz. Dzisiaj kupiłem przepływkę, założyłem i... dalej to samo :/
Misiejuk napisz co dokładnie u Ciebie wyszło i jakie koszty to były... będę wdzięczny :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: GTI niskie obroty i gaśnie HELP !!
PostWysłany: Pon 29 Paź, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
-=SYPEK=- napisał(a):
VWitam wszystkich!! Dwa tygodnie temu kupiełm mk3 GTI i mam z nim problem... mianowice nie trzyma obrotów tzn na biegu jałowym czasami ma za wysokie obroty i ogólnie faluje na obrotach raz ma wyższe raz niższe :( Ale pod czas postoju jest ok nie zgaśnie tylko skacze na obrotach, ale podczas ruszania potrafi się zadławić lub zgasnąc jak dam za mało gazu, auto jest sprowadzone czyli na bank postał troche pewnie bez odpalania, nie wiem co to może byc czy silnik krokowy czy jakis czujnik albo komputer, albo poprostu czy to jest kwestia "rozruszania" silnika ?? Help me !! Czy ktos miał taki problem ?? w poprzednim mk3 (1.8) miałem podobny problem mianowicie miał za niskie obroty ale patent własnej konstrukcji ( delikatne podciągnięcie linki gazu pomogło, tak wiem że to była robota na sztuke ale działało :) ) ale w GTI nie chce fuszerki, wiec w związku z tym prosze o pomoc w wykryciu usterki. PozdraVWiam wszystkich :)

mozna by insynuowac nieszczelny dolot lub odmy... a tak czyinaczej diagnoza mu sie nalezy wiec 150 na sprawdzenie na wartsztacie szykuj

[ Dodano: Pon 29 Paź, 2007 ]
Dyziek napisał(a):
No witam!
Mam mkIII silnik 2,0 ADY... mam instalke gazową z BLOS em i problemy z obrotami :/ dokładnie w czasie jazdy przy hamowaniu albo nawet wysprzęgleniu obroty spadna do 500 - 400 i po chwili sie podniosą (na benzynie tak samo tylko jak sie podniosą to chwilę falują). Nie jest to wina gazu - wywaliłem wszystko z dolotu i jeździłem na samej benzynie - dzieje się tak samo.
Byłem wpinany pod kompa - pokazało, że uszkodzony jest przepływomierz. Dzisiaj kupiłem przepływkę, założyłem i... dalej to samo :/
Misiejuk napisz co dokładnie u Ciebie wyszło i jakie koszty to były... będę wdzięczny :)
umyj przepustnice na blysk



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2004
Posty: 19
Skąd: Jarosław
Evolution dzięki za rade, jutro się za to wezmę... można ja jakoś wyciągnąć czy tylko tak pędzelkiem i benzyna?
Oryginalnie w dolot dochodzi mi odma, w chwili obecnej odma wisi luzem i kapie olejem ;) może mieć to znaczenie?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Paź, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Lip, 2007
Posty: 254
Skąd: Śrem
Dyziek ja mialem taki sam problem tylko gdyz jak dodalem gazu obroty wogle nie spadaly a przeplywomierz nie ma nic wspulnego z gazem koles mi odlaczyl i na gazie chodzil a nawet nie wymienialem tego po jakims czasie podlaczylem ponownie i wszystko jush bylo oki pozdrawiam



_________________
Jest jedna rzecz dla ktorej warto zyc VW
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2004
Posty: 19
Skąd: Jarosław
No przepływka raczej ma gdyż ona steruje przepustnicą...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Paź, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Dyziek napisał(a):
Evolution dzięki za rade, jutro się za to wezmę... można ja jakoś wyciągnąć czy tylko tak pędzelkiem i benzyna?
Oryginalnie w dolot dochodzi mi odma, w chwili obecnej odma wisi luzem i kapie olejem ;) może mieć to znaczenie?
tak dolot ma byc szczelny a jest nieszcelny skoro odma wisi luzem...



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Paź, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2004
Posty: 19
Skąd: Jarosław
Ale ten otwór na odme oczywiście mam zatkany (a raczej nie mam go wcale bo przerobiłem cały dolot pod blosa) dolot sprawdzony - jest szczelny na 100%


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Paź, 2007 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
zaufaj mi nie jest szcelny
odma ma byc za przeplywka i zaden inny numer ne wchodzi w gre..



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 13 Cze, 2004
Posty: 19
Skąd: Jarosław
Wyczyściłem przepustnicę i chodzi równiutko :D dzięki za pomoc evolution!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Lis, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Dyziek napisał(a):
No przepływka raczej ma gdyż ona steruje przepustnicą...


Jeśli gaz jest na linkę to wtedy właśnie ona steruje przepustnicą a nie przepływomierz... Przepływomierz mierzy ilość przepływającego przez dolot powietrza i w zależności od tego steruje dawką paliwa. Oczywiście to tak w skrócie bo dawka zależy także od wielu innych czynników.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Lis, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 17 Paź, 2007
Posty: 10
witam jakis czas temu też miała podobny problem, auto na postoju trzymalo mi ok 1800 obrotow i ledwo co spadaly, jak juz spadły znowu wzrastały. Podlaczylam pod komputer i okazlao sie, że to przepustnica. w moim przypadku czyszczenie jej nie wystarczyło, wymieniłam i teraz jest swietnie. Na postoju mam ok 800 obrotow a wskazowka stoi jak przyklejona :)

Tak jak mowicie najlepiej pod komputer podłaczyć.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 12 Lis, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 82
Skąd: Zakrzowek-Aalst
Dyziek napisał(a):
No witam!
Mam mkIII silnik 2,0 ADY... mam instalke gazową z BLOS em i problemy z obrotami :/ dokładnie w czasie jazdy przy hamowaniu albo nawet wysprzęgleniu obroty spadna do 500 - 400 i po chwili sie podniosą (na benzynie tak samo tylko jak sie podniosą to chwilę falują). Nie jest to wina gazu - wywaliłem wszystko z dolotu i jeździłem na samej benzynie - dzieje się tak samo.
Byłem wpinany pod kompa - pokazało, że uszkodzony jest przepływomierz. Dzisiaj kupiłem przepływkę, założyłem i... dalej to samo :/
Misiejuk napisz co dokładnie u Ciebie wyszło i jakie koszty to były... będę wdzięczny :)


Mam dokladnie takie same objawy z tym samym silnikiem, podlaczalem juz pod komputer i zero bledow pokazalo. I teraz nie wiem, moze faktycznie wystarczy wyczyscic przepustnice ?? Duzo to roboty, trzeba cos rozkrecac, bo kompletnie jestem glupi w tym temacie ??



_________________
jest dobrze........
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe