Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3 TDI 110KM]Ciągnie tylko do 120 a potem nie ma siły
PostWysłany: Nie 14 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 82
Skąd: Barwice
Gadu-Gadu: 3040841
Auto: MK3 GTI TDI 20 Jahre
Cos mi sie dzieje z mocą?. Gdy jeżdze do 100 km/h autko dobrze ciagnie i ma moc.Ale gdy przekraczam 120 czuje na pedale gazu jak by go przyblokowalo.Nie ma wtedy mocy normalnie jak by mu połowe koni zabraklo.Co jest? Patrzylem kierownice turba ,niby chodzi dosyc cieżko ale chodzi,przekladalem przepływke tez to samo.Nie wiem czy to nie zaworek. Mial ktos taki objaw???


Ostatnio edytowany przez erni7, Nie 14 Paź, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    3040841
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 14 Paź, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Lip, 2007
Posty: 254
Skąd: Śrem
witam

mam znajomego ktory ma wlasnie tdi-ka 110km mial cos takiego na zasadzie ze wystrzelal du dolot do turbiny i wtedy brakowalo mocy i dymilo

a kuzaj mial cos takiego ze powiedzmy jechal rowna predkoscia powiedzmy 100 i szarpal podczas dodawania gazu nic sie niedzialo wtedy czujniki na pompie a to jest nie maly koszt

jakie dokladnie masz objawy pozdrawiam


Ostatnio edytowany przez pocio85, Nie 14 Paź, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Jest jedna rzecz dla ktorej warto zyc VW
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 14 Paź, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
erni7, Najczęściej przepływka, jak masz AFN-a to kierownice turbiny (bo Ty chyba o sztandze pisałeś) itp ale dużo by pisać. Zrób logi i się zobaczy.


Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 14 Paź, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
not lauf wyskoczyl... czy nie prosciej podpiac pod kompa auto i wiedziec na 100% niz gdybac?



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Juz doszedłem co mi dolegało!!!!
PostWysłany: Wto 30 Paź, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 82
Skąd: Barwice
Gadu-Gadu: 3040841
Auto: MK3 GTI TDI 20 Jahre
No i panowie doszedłem co było ,metodą prób i błędów.Najpierw wymieniłem od kumpla przepływke, było to samo.Potem zaworek n75 i oczywiście też to samo.Juz nie wiedzialem co mam robic.Ale wpadł mi pomysł do głowy zeby zobaczyć czy mam dobrze podłączone przewody od podciśnienia .I okazało sie ze zle .Znalazłem schemat podłączenia przewodów ,zastosowałem sie do niego i wszystko gra. Ciągnie jak najęty i nie traci mocy .


Offline
 Profil    3040841
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Paź, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
jak nie traci mocy to tez nie dobrze,... posprawdzaj lepiej jesscze raz ]:[



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 82
Skąd: Barwice
Gadu-Gadu: 3040841
Auto: MK3 GTI TDI 20 Jahre
Kevin napisał(a):
jak nie traci mocy to tez nie dobrze,... posprawdzaj lepiej jesscze raz ]:[


Kurde,golfik znowu złapał muła jest tak jak było.Jeden dzień był spokój.Juz nie wiem co robic ,zostało mi wyczyszczenie turaba, i wywalenie kata.Jedno z dwóch.


Offline
 Profil    3040841
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Kwi, 2007
Posty: 400
Skąd: Posen
Gadu-Gadu: 1517437
Auto: Corrida
najlepiej to go oddaj do kapitalki wymien wnetrze odszykuj blachowe i pomaluj a moze na poczatek zrob to co ci ktos napisal wyzej czyli podlacz go pod kompa ;/



_________________
lower than your grandma`s nippels
http://www.kuzniewski.pl
http://www.fuego.user.icpnet.pl/corrado/bov.mp3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ight=fuego
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6927
Image
Offline
 Profil    1517437
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 82
Skąd: Barwice
Gadu-Gadu: 3040841
Auto: MK3 GTI TDI 20 Jahre
Fuego napisał(a):
najlepiej to go oddaj do kapitalki wymien wnetrze odszykuj blachowe i pomaluj a moze na poczatek zrob to co ci ktos napisal wyzej czyli podlacz go pod kompa ;/


Juz podłaczalem pod kompa i cały czas ten sam błąd..Nie lubię cwaniaków!!,i cwaniakowania!!


Offline
 Profil    3040841
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
erni7 napisał(a):
Juz podłaczalem pod kompa i cały czas ten sam błąd..

Więc ten bład cos musi oznaczać... zacznij od rozszyfrowania tego błędu
Jeździłeś z podłączonym VAGiem?? Bo na postoju to wszystkiego nie sprawdzisz!



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
dokladnie... to nie cwaniakowanie tylko dawanie rad..a ze ty nie sluchasz to juz twoja sprawa...
zaczniesz wszystko wymieniac wokol a nie to co trzeba



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 82
Skąd: Barwice
Gadu-Gadu: 3040841
Auto: MK3 GTI TDI 20 Jahre
Kevin napisał(a):
dokladnie... to nie cwaniakowanie tylko dawanie rad..a ze ty nie sluchasz to juz twoja sprawa...
zaczniesz wszystko wymieniac wokol a nie to co trzeba


Kevin ja narazie nic nie chce wymieniać.Przepływke i N75 przełozylem i dalej to samo tzn 00575.Sztanga chodzi i i nie zawiesza sie .Były pozamieniane przewody od podcisnienia ,przełożylem je tak jak powinny być.Był jeden dzień spokoju nie wiem dla czego ,i dalej to samo.


Offline
 Profil    3040841
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no wlasnie o to chodzi... podlacz pod vaga... komputer ci prawde powie.... zuzyles juz pewnie wiecej ropy na jezdzenie i podmiany czesci niz na wizyte na porzadnym vagu



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lis, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Kwi, 2007
Posty: 400
Skąd: Posen
Gadu-Gadu: 1517437
Auto: Corrida
normalnie zadroszcze Ci tego ze mozesz podłaczyc samochod pod kompa. chcialbym miec w swoim taka mozliwosc ;/

u mnie na ten przykład samochod czasami chodził na 3 gary , gdybym mial mozliwosc podlaczyc go pod kompa to bym sie dowiedzial a tak musialem z fusow wrozyc. ;/ okazalo sie ze alternator dawal za niskie napiecie przez co po jakims czasie zaczal siadac powoli aku co resetowalo kompa w roznych dziwnych sytuacjach co owocowalo tym ze palil na 3 gary dziwne nie ?? zaloze sie ze jakbym podlaczyl do kompa odrazu bym zobaczyl co mu jest. takze doceniajcie to co macie bo niewszystkim jest dane !!! < to juz koniec z beczki schodze > :P



_________________
lower than your grandma`s nippels
http://www.kuzniewski.pl
http://www.fuego.user.icpnet.pl/corrado/bov.mp3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ight=fuego
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6927
Image
Offline
 Profil    1517437
 
 Temat postu: Wreszcie doszedłem!!!!
PostWysłany: Pon 26 Lis, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 82
Skąd: Barwice
Gadu-Gadu: 3040841
Auto: MK3 GTI TDI 20 Jahre
No panowie wreszcie doszedłem co było ze brakowało mi szmocy.
Dzisiaj wziełem sie za wyciąganie turba.Pierwsze kroki wd-40 i spsikanie wszystkich śrub.Potem to juz poszło ja po maśle. 30 minut i turbo miałem w rękach. Pierwsze moje spostrzerzenie ?Sztanga nie do konca sie cofa, gdy ruszałem ja od gury myslalem ze tak ma byc.W połowie była zapieczona ale to tak ze musiałem ja siłą rozruszać ,pierwsze co to śrubokręt ,dobre zaparcie wcisnąłem ją do dołu.A potem do gory i do dołu ,a w tym duza ilosci WD. I po czasie zaczęło chodzić ja talala. Miałem jeczcze je rozebrac ale dałem sobie spokój, bo było by pewnie ciężko zbić obudowe.No a potem włożyłem turbinkę ,jazda próbna,i juz morda mi sie cieszyła. Całkiem inaczej zaczął ciągnąc.


Offline
 Profil    3040841
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe