Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 7 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 24 Paź, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Gru, 2005
Posty: 1200
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 3467489
Auto: 81' Jetta
inna sprawa Pawel ze miales 1.8dx o podobnej mocy to szkoda pchac sie w G o podobnej mocy



_________________
1981 Jetta A1 viewtopic.php?f=98&t=55403

www.bikepics.com/members/domier
Offline
 Profil    3467489
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 24 Paź, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
moim zdaniem powinienes zostawic dx-a albo jakies 16v zapakowac
to tyle


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 24 Paź, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 07 Cze, 2006
Posty: 461
Skąd: Oświęcim
no mysle nad ABF ale przemawia do mnie G60 kocham taki dzwięk http://pl.youtube.com/watch?v=wYRxpibUqVE jak mozna sprawdzic czy kompresor dmucha tyle ile ma dmuchac czli 0,7 , 0,8 jak sie myle przepraszam za zmiany w temacie ale nie bede otwieral nowego po co zasmiecac P.s i nie jest tak ze Speed wklada G60 to ja tez musze tylko bo calkiem inaczej moje Vw bedzie wygladalo poprostu malo tego w MKI u nas

[ Dodano: Sro 24 Paź, 2007 ]
Domier racja



_________________
moje MKI viewtopic.php?t=16857&postdays=0&postorder=asc&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 24 Paź, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Paweł VW MKI napisał(a):
nie jest tak ze Speed wklada G60 to ja tez musze

nie no ,nie pogniewam się :D
no przy okazji podłaczam sie do pytania jak mozna sprawdzić kompreche G?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 25 Paź, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Kwi, 2007
Posty: 400
Skąd: Posen
Gadu-Gadu: 1517437
Auto: Corrida
przelaczasz w tryb serwisowy kompa i wyswietla ci ile pompuje potem sprawdzasz w tabelce i wiesz



_________________
lower than your grandma`s nippels
http://www.kuzniewski.pl
http://www.fuego.user.icpnet.pl/corrado/bov.mp3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ight=fuego
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6927
Image
Offline
 Profil    1517437
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 25 Paź, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Fuego napisał(a):
przelaczasz w tryb serwisowy kompa i wyswietla ci ile pompuje potem sprawdzasz w tabelce i wiesz

pokażesz mi jak to zrobić


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 26 Paź, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Kwi, 2007
Posty: 400
Skąd: Posen
Gadu-Gadu: 1517437
Auto: Corrida
w niedziele być twoja na leszku to ci moja pokazać



_________________
lower than your grandma`s nippels
http://www.kuzniewski.pl
http://www.fuego.user.icpnet.pl/corrado/bov.mp3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t= ... ight=fuego
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6927
Image
Offline
 Profil    1517437
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 27 Paź, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Fuego napisał(a):
przelaczasz w tryb serwisowy kompa i wyswietla ci ile pompuje potem sprawdzasz w tabelce i wiesz


To akurat nie jest najpewniejsza metoda. Najlepiej podpiąć pod kolektor ssący czujnik ciśnienia doładowania i przykatować autko na trzecim biegu aż do odcięcia - wskazanie jakie pojawi się tuż przed odcięciem będzie właśnie tym szukanym ciśnieniem.

Istnieje jeszcze taka... prowizoryczna metoda która daje tylko orientację czy G w ogóle coś dmucha czy już umarło. Ściskamy ręką przewód pomiędzy kompresorem a intercoolerem i wkręcamy silnik na jakieś 6tys obr. Jeśli damy radę utrzymać zaciśniętą rękę na przewodzie to G niestety nadaje się do regeneracji. Przy kompresorze dmuchającym na maxa 1.0~1.1bar już przy niecałych 4tys obr skutecznie podnosi nam palce.

Oczywiście wszystkie zabiegi przeprowadzamy na rozgrzanym silniku.

Pozdrawiam.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Lis, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Mar, 2005
Posty: 23
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1824196
Auto: scirocco 1.8T 20V
panowie nieda się sprawdzić G w jakim jest stanie jak sie go nierozbierze :((

Pozatym jedynym rozwiązaniem dla PG jest TURBO szkoda kasy na kompresor :((



_________________
Scirocco MKII 1.8T 20V 251KM 345NM
Offline
 Profil    1824196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
tomek_vw napisał(a):
panowie nieda się sprawdzić G w jakim jest stanie jak sie go nierozbierze :((

Pozatym jedynym rozwiązaniem dla PG jest TURBO szkoda kasy na kompresor :((

zgadzam sie w 100%


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Lis, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
tomek_vw napisał(a):
Pozatym jedynym rozwiązaniem dla PG jest TURBO szkoda kasy na kompresor :((


Tylko że jak na razie to coś niewiele jest dobrze jeżdżących PG w których wstawiono turbo. Albo przynajmniej ja o żadnym nie słyszałem.

Co do kasy na kompresor to jeśli użytkuje się go z głową to jego utrzymanie wcale nie jest aż tak drogie. Najgorzej jest jak ktoś zaniedba a później okazuje się że wszystko na raz jest do wymiany - wtedy koszt regeneracji to około 1tys zł.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Lis, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
B_O_N_K napisał(a):
tomek_vw napisał(a):
Pozatym jedynym rozwiązaniem dla PG jest TURBO szkoda kasy na kompresor :((


Tylko że jak na razie to coś niewiele jest dobrze jeżdżących PG w których wstawiono turbo. Albo przynajmniej ja o żadnym nie słyszałem.

moj kolega mial scirocco PG turbo moc okolo 220ps,ponizej 6s do 100 i na cwiarke najlepszy czas 13.72


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Lis, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
No to trafił się rodzynek :)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 27 Gru, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
Wiem ze temat zdaje sie byc troche juz zapomniany ale jednak cos powiem...

piszecie tu duzo o trakcji w lekkiej budzie z silnikiem 2.8 ....powiem tak zalezy o trakcje w jakim momecie chodzi bo jesli o jazde na wprost to sprawe rozwiazuje zeszperowana skrzynia i umiejetny kierowca wykorzysta to w pelni, problem calkowicie rozwiazany chocby auto wazylo i 700kg ale jesli ktos marzy sobie sciganie sie w slalomach czy szybkie wchodzenie w miare ostre zakrety to moze zapomniec! vr w mk2 juz jest za ciezki i wchodzenie nim szybciej w zakrety nie jest juz takie piekne! a wracajac do tematu to chyba osobicie takze wybral bym vr bo pomimo duzej pojemniosci ma stosunkowo mala moc a coza tym idzie duzy potencjal! no i tak jak juz ktos napisal ten dzwiek :D co szec garow to nie cztery ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Andy napisał(a):
osobicie takze wybral bym vr bo pomimo duzej pojemniosci ma stosunkowo mala moc a coza tym idzie duzy potencjal! no i tak jak juz ktos napisal ten dzwiek :D co szec garow to nie cztery ;)

tu sie nie zgodze
vr nie ma potencjalu i nigdy nie bedzie mial chyba ze wpakujesz T albo G
dzwiek tak,bardzo fajny i to tyle
jak bym pakowac vr do mk1 to tylko dla dzwieku


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 7 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe