Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
Ja bym obstawiał albo KR albo ABF zresztą sam jezdziłeś Mk1 z KR wiec sam wiesz jak to jezdzi :)
1,8 T ja bym odpuscił za tą kase masz ABF z remontem silnika ITP :)



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Wrz, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 07 Cze, 2006
Posty: 461
Skąd: Oświęcim
a 1.8 DX jest dobry na przeróbki czy nie warto sie bawic nie mowie tu o gaznikach?? wiem ze1.6 sa pewnie szybsze od 1.8 mimo 2 koni mniej heh P.s na co Speed sie szykujesz??



_________________
moje MKI viewtopic.php?t=16857&postdays=0&postorder=asc&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Mar, 2005
Posty: 23
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1824196
Auto: scirocco 1.8T 20V
Może ja się wypowiem bo z tego co piszecie to tylko ABFa niemiałem :

zacznijmy od najstarszych :

DX - 112KM
fajny silnik kręconcy się od samego dołu, łatwy do wsadzenia problem możesz mieć tylko z wyregulowaniem rozdzielacza bo niewiele osób ma pojęcie na ten temat. Może być problem z dostaniem w dobrym stanie ale za to można kupić juz od 500zł ma możliwości po lekkich modyfikacjach do około 140KM

KR - 139KM
montaż tak i sam jak DX jego wadą jest to że kręci się dopiero od 4tyś obrotów można je dość często znaleźć ceny zaczynają się od 1500zł z tej rodziny mamy jeszcze ( PL 9A ABF i jeszcze kilka różnią się systemem zasilania paliwa ) możliwości dość spore od 130KM-180KM

TDI- 90KM-150KM
tu możliwości są dość spore ale wiąże się to z robieniem juz nowych łap i wymagana jest spora znajomość elektryki aby uruchomić ten silnik ( najłatwiej uruchomić 1Z i AFN) ceny za silnik (lub komplet ) wahają się od 2500zł do około 7000zł. Możliwości tych silników przeważnie ogranicza tylko kasa najmocniejsze jednostki 1.9 TDI maja około 280KM

VR- 170KM-180KM
piękny dźwięk no i w sumie tylko tyle ( wsadzanie tego silnika do MKI to sztuka dla sztuki moim zdaniem)

1.8T-150KM-225KM
super silnik z wielka kultura pracy zbierający się juz od dołu wsadzenie go do MKI wiąże się ze sporymi modyfikacjami zarówno elektryki jak i łap silnika .
Możliwości sa również ograniczone tylko finansowo najmocniejsze w PL posiadają moc około 420KM

Decyzja należy do ciebie ale pamiętaj ze często za zmiana silnika idą dalsze zmiany :
- skrzynia
- hamulce
- zawieszenie
- felgi
itd...


Offline
 Profil    1824196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Nie 20 Sie, 2006
Posty: 956
Skąd: wlkp
tomek_vw napisał(a):
VR- 170KM-180KM
piękny dźwięk no i w sumie tylko tyle ( wsadzanie tego silnika do MKI to sztuka dla sztuki moim zdaniem)
...


tuning auta to jest "sztuka dla sztuki" każdy robi auto według swojego widzimisie i dla własnej satysfakcji ;)
ja obstwaiam na VR-a po mimo słów krytyki przez większość :P
z KR MK1 mozna kupić bezproblemu...
każdy chce mieć auto które bedzie się czymś wyjątkowym wyrózniać
sam mam zamiar wcisnąć pod mache VR6 :) mam nadzieje że do przyszłego sezonu plan bedzie wykonany :-D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 09 Kwi, 2005
Posty: 117
Skąd: ŁÓDŹ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi A4 B5 44 tyś przebieg od nowości:)
Miałem mk2 z KR pod maską i były problemy z trakcją czasem i na 3 biegu :) kolega ma 1.8t od Audi TT w mk1 tylko mocno zdłubany grubo ponad 200 koni z tego co wiem ma jakieś problemy ze skrzynią ale jak to jeździ chyba nie muszę pisać bo można to sobie wyobrazić... Ja na twoim miejscu chyba bym szukał właśnie 1.8t nawet w wersji 150Ps na masę mk1 wystarczy a zawsze będziesz mógł jak ci braknie mocy wykrzesać z tego silnika dużo więcej. VR6 bym sobie chyba odpuścił za ciężki silnik na mk1 a jeśli chodzi o KR raczej nie obędzie bez generalnej kapitalki choć nie powiem mi się charakterystyka tego silnika podobała tzn ten ciąg od 3.5tyś :)



_________________
Było: MK2 GTI 1.8 16v, Polo 6n
Jest: Audi A4 B5 i VW Polo 9n
OlD sChOoL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Szerszeń napisał(a):
Miałem mk2 z KR pod maską i były problemy z trakcją czasem i na 3 biegu :) kolega ma 1.8t od Audi TT w mk1 tylko mocno zdłubany grubo ponad 200 koni z tego co wiem ma jakieś problemy ze skrzynią ale jak to jeździ chyba nie muszę pisać bo można to sobie wyobrazić... Ja na twoim miejscu chyba bym szukał właśnie 1.8t nawet w wersji 150Ps na masę mk1 wystarczy a zawsze będziesz mógł jak ci braknie mocy wykrzesać z tego silnika dużo więcej. VR6 bym sobie chyba odpuścił za ciężki silnik na mk1 a jeśli chodzi o KR raczej nie obędzie bez generalnej kapitalki choć nie powiem mi się charakterystyka tego silnika podobała tzn ten ciąg od 3.5tyś :)

blueeeeehehehhehe
z ta trakcja w mk2 to przesadziels i to na trzecim biegu
chyba bylo mokro,jechales w koleinie i miales lyse opony


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 09 Kwi, 2005
Posty: 117
Skąd: ŁÓDŹ
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi A4 B5 44 tyś przebieg od nowości:)
Classic napisał(a):
Szerszeń napisał(a):
Miałem mk2 z KR pod maską i były problemy z trakcją czasem i na 3 biegu :) kolega ma 1.8t od Audi TT w mk1 tylko mocno zdłubany grubo ponad 200 koni z tego co wiem ma jakieś problemy ze skrzynią ale jak to jeździ chyba nie muszę pisać bo można to sobie wyobrazić... Ja na twoim miejscu chyba bym szukał właśnie 1.8t nawet w wersji 150Ps na masę mk1 wystarczy a zawsze będziesz mógł jak ci braknie mocy wykrzesać z tego silnika dużo więcej. VR6 bym sobie chyba odpuścił za ciężki silnik na mk1 a jeśli chodzi o KR raczej nie obędzie bez generalnej kapitalki choć nie powiem mi się charakterystyka tego silnika podobała tzn ten ciąg od 3.5tyś :)

blueeeeehehehhehe
z ta trakcja w mk2 to przesadziels i to na trzecim biegu
chyba bylo mokro,jechales w koleinie i miales lyse opony


Jak widać napisałem z uśmiechem to jeśli chodzi o 3 bieg :) a opony z przodu coś się szybko wycierały :) Sorry za Ot



_________________
Było: MK2 GTI 1.8 16v, Polo 6n
Jest: Audi A4 B5 i VW Polo 9n
OlD sChOoL
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Mar, 2005
Posty: 23
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1824196
Auto: scirocco 1.8T 20V
Ja do siebie wsadziłem 1.8T i jestem zadowolony ale taki swap trzeba liczyc na około 10tyś jezeli robisz go sam :((


ps: kolege z trakcja troszkę faktcznie poniosło



_________________
Scirocco MKII 1.8T 20V 251KM 345NM
Offline
 Profil    1824196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Wrz, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
dobra. sprawa wygląda tak ze swapa chce zrobić w mk1 82 rok w którym jest silni k 1.3
i nabyłem silnik 1.8 8v z golfa mk1 cabrio za tanie pieniądze więc już się swapuje. skrzynie 5tki mam leżeć od wyboru do kolory więc decyzja była w kilka minut-zakładam. narazie wystarczy. dłubnie sie kanały,kółko,głowice i może zaworki:) W zwykłej mk1 będzie robiło robote. z resztą kolega classic chyba może coś na ten temat powiedzieć.
z tego co piszecie...
-wybrał bym 1.8T bo mam takie w mk4 (230ps przywiezione z US) i tu już jest klopot z trakcją
-ale też VR6 by mi przypasowało. Jezdziłem w mk3 i była chyba z tego wszystkiego najlepsza zabawa. bez turbo dziury,no i prosty silnik.Tych redukcji nie zapomnę:) czy ciężki? może to i lepiej że trochę dociąży mk1


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Mar, 2005
Posty: 23
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1824196
Auto: scirocco 1.8T 20V
wiesz otym że musisz przespawywac uchwyty na podłuznicach ??



_________________
Scirocco MKII 1.8T 20V 251KM 345NM
Offline
 Profil    1824196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
tomek_vw napisał(a):
wiesz otym że musisz przespawywac uchwyty na podłuznicach ??

jak juz to na podluznicy

Speed,dobrze zrobiles
nie pakuj sie w turbo itp
wolnossace silniki krecace sie do ponad 8 tys naprawde daja rade i frajde z jazdy
wiem cos o tym :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Wrz, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 07 Cze, 2006
Posty: 461
Skąd: Oświęcim
a co powiecie na temat G60 warto cos takiego wsadzic do MKI czy lepiej wsadzic KR lub ABF ??



_________________
moje MKI viewtopic.php?t=16857&postdays=0&postorder=asc&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
z tych tzrech ktore wymieniles czyli KR,ABF oraz PG g60 zakladal bym PG


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Wrz, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 07 Cze, 2006
Posty: 461
Skąd: Oświęcim
pod jakim wzgledem on jest lepszy niz reszta?? jesli sie dba o kompresor to dlugo bedzie pracowal?? G60 to jest 8v tak? czy mozna do tego wsadzic zawo upustowy by było psssss jak w turbo? i z czego pasuje skrzynia



_________________
moje MKI viewtopic.php?t=16857&postdays=0&postorder=asc&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Wrz, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Paweł VW MKI napisał(a):
pod jakim wzgledem on jest lepszy niz reszta?? jesli sie dba o kompresor to dlugo bedzie pracowal?? G60 to jest 8v tak? czy mozna do tego wsadzic zawo upustowy by było psssss jak w turbo? i z czego pasuje skrzynia

ciagnie od samego dolu,jesli dbasz o kompresor to posluzy bardzo dlugo i zawsze mozna zmienic na turbo,jest to silnik 8v,z tym zaworem to nie bardzo dyz tam jest kompresor ale mzoan zrobic takie psssst ale nie bedzie to jak w turbo,najlepej szukaj silnika ze skrzynia


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe