Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] VR6 przy 3000 obr. spada moc
PostWysłany: Wto 04 Maj, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 04 Maj, 2004
Posty: 2
Skąd: warszawa
cześć.potrzebuję pomocy.moja vr-ka od jakiegoś czasu traci moc od 3000 obr. trwa to ułamek sekundy, a potem wraca do normy.im szybciej jadę tym częściej ten objaw występuje.czy przyczyną takiej pracy może być nieszczelny powietrzny układ dolotowy do s-ka? połamałem ostatnio taki mały plastikowy element z membramką w środku od rury dolotowej za przepływomierzem. skleiłem go narazie bo w servisie zażyczyli sobie 430 pln za kawałek rury z tą pierdułkę.czy to może jest przyczyną? może ktoś z czytających ma ten element i może go odsprzedać? z niecierpliwością czekam na odpowiedż


Ostatnio edytowany przez gacek, Śro 12 Wrz, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
pst vr6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Maj, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 8
Skąd: BIAłYSTOK
przeważnie od 3000 obr włancza sie druga dysza to moze z tym ma coś współnego ale nie wiem do końca



_________________
POLO 6n2 - przyciemnianie szyb białystok 604125575
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Maj, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra
Jak mozesz to zrob zdjecie tego elementu.. zobacze czy mam cos takiego na stanie... :)



_________________
Image
VR6 Gold Edition [klik,klik]
______________________
www.lts.glt.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 04 Maj, 2004
Posty: 2
Skąd: warszawa
Cytuj:
Jak mozesz to zrob zdjecie tego elementu..

dzięki za odpowiedz,ale:cry: na tą chwilę nie mam takiej możliwości. :oops:.jak to rozwiązać :?:



_________________
pst vr6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 02 Wrz, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 07 Wrz, 2005
Posty: 25
Skąd: Dolnyśląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf II GTi Wolfsburg Edition
jak spada ci moc może to być przyczyna rozrządu
masz jusz wyciągniętu łańcuch
i zmienia sie kąt zapłonu
ale sprawdz czy smok w pompie oleju nie jest zapchany syfem bo możesz mieć zasłabe ciśnienie oleju i napinacze źle pracują


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe