Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [BORA TDI] prawie nie jedzie :(
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Maj, 2006
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Witam!

Dorwałem BORE ale nie jest tak slodko. Silnik 1,9 TDI 110 km ASV. Nie ma sily jechac, ciezko sie rozpedza, biegi zmieniam w przedziale 2000-2200 obr. bo zanim dalej sie rozkreci to trzeba czekac a i tak ledwo przyspiesza. Kumpel podlaczykl sie pod kompa i wykazalo ze nie wykrywa przeplywomierza. I faktycznie jak go odlacze (kostke) to samochod nie jedzie ani lepiej ani gozej. Czy to moze byc przeplywomierz? A na kompie wyskoczylo jeszcze ze jest za niskie cisnienie doladowania, ale to raczej jest spowodowane nie sprawnym czyms innym np. przeplywomierzem. Co to moze byc? Czy ktos z Warszawy moglby sie ze mna ustawic na chwilowa przekladke przeplywomierza(zeby potwierdzic czy jest walniety)? Co zrobic zeby to znowu mialo 110 km i diabla pod maska a nie jakies 60 km i mulllllllll? Oleju nie bierze, od wymiany do wymiany nie dolewam.


Ostatnio edytowany przez GTI16v, Sob 25 Sie, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
BORA 1.9 TDI 110 km (ASV) 2000r.
Passat 1.9 TDI 90 km (1z) 1996r.
Moje czarne perełki...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
to raczej w ciemno mozna kupic przeplywke!



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Maj, 2006
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Ale bawic sie w zamiennik, oryginal nowy uzywany? A czy niskie cisnienie to moze byc N75 (co kolwiek to znaczy)? Wczoraj wyczesalem 130 km/h ale z trudem... Zadko uzywam 5 biegu bo z takim "odejsciem" mozna sie pohlastac....



_________________
BORA 1.9 TDI 110 km (ASV) 2000r.
Passat 1.9 TDI 90 km (1z) 1996r.
Moje czarne perełki...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
przeplywomierz :)

oryginalny [nowy/uzywany] - od zasobnosci portfela :)
zadnych zamiennikow :)

ostatnio w mk4 znajomego mielismy ten sam problem
nawet po chipie auto bylo zamulone ...

po wymianie przeplywki mialo "werwe"



p.s.
kazdy tdi "bierze" olej :)



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
GTI16v napisał(a):
Ale bawic sie w zamiennik, oryginal nowy uzywany?


nie wiem ile kosztuje nowy oryginal! kup to na co Ci stac!



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Maj, 2006
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Oryginal w VW 400 zl ale stary trzeba im oddac (nie wiem po co)

Uzywka na Słomczynie 260 zl z gwarancja rozruchową

Zamienniki ok 140 zl na allegro.

Chodzi o to ze najlepiej kupilbym nowa ale jak sie okaze ze to np jakis przewod walniety od kostki a nie przeplywka to bede w plecy... ehh Czy ktos z Warszawy bylby sklonny sprawdzic moja przeplywke w swoim aucie albo na odwrot?



_________________
BORA 1.9 TDI 110 km (ASV) 2000r.
Passat 1.9 TDI 90 km (1z) 1996r.
Moje czarne perełki...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 30 Gru, 2006
Posty: 1717
Skąd: oldschoolSUICIDE
Gadu-Gadu: 0
Auto: Karmann Giha'70 & Passat B7 Variant 2.0 TDI
Mój frend miał identyczne objawy ale w passacie 3BG i też mu wszyscy mówili ,że to przepływomierz,dodam tylko ,że ma ten sam silnik(chyba że oznaczenie może ma inne) i okazało się ,że to nie przepływomierz tylko czujnik doładowania turbiny... coooo



_________________
http://www.oldschoolsuicide.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Maj, 2006
Posty: 8
Skąd: Warszawa
a widzisz i wlasnie dlatego szukam kogos kto ma taki silnik bora/golf IV zeby sprawdzic czy to napewno przeplywka bo po co bez sensu kase wyrzucac...



_________________
BORA 1.9 TDI 110 km (ASV) 2000r.
Passat 1.9 TDI 90 km (1z) 1996r.
Moje czarne perełki...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 30 Gru, 2006
Posty: 1717
Skąd: oldschoolSUICIDE
Gadu-Gadu: 0
Auto: Karmann Giha'70 & Passat B7 Variant 2.0 TDI
No to dzida do elektromagika...On Ci powie... :)



_________________
http://www.oldschoolsuicide.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
VW Moher
VW Moher
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 18 Lis, 2006
Posty: 2616
Skąd: CT - Moherowo - TORUŃ
Gadu-Gadu: 4208008
Skype: SerwerLukasa
Auto: 2miejsce Show`n`Shine mk4/bora: VWMANIA 2009, Wyróżnienie za Najładniejsze Auto: Mrówki 04-06.09.2009
GTI16v napisz numer czesci
bo np. mk4 w 1 roq wychodzily 2 rozne przeplywomierze :)
[cos o tym wiem]



_________________
s/n:49793...i twoj stary tez!
s/n:68081...do miecza!
s/n:07281...pchaj goooo!


MK IV 1.9 TDI GTI USA Moher Edyszyn - by LukasTDI
Image
Offline
 Profil    4208008 SerwerLukasa
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no wiec ja tz cos napisze....

po pierwsze jest twoj tdi nie bierze oleju to jednak cos mu dolega... kazdy tdi bierze... zalezy tylko ile

kolejna sprawa... ni pakuj sie w zamienniki... bo jesli trafisz to twoje szczescie a jesli nie to bedzie klął i kupisz dopiero wtedy oryginał...
najelpsza jedyna metoda to podmienic... z kims na przeplywki

sprawdz tez węzyki podcisnienia... no i zdało by sie podmienic n75 na próbe... tylko tak widze to by zaoszczedzic kase..bo nie sztuką jest wymienic cos co jest sprawne

a jak turbo?? suche??



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 24 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Maj, 2006
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Z tym braniem oleju to jest tak ze przez 10 000 nie musialem dolewac bo caly czas bylo w normie. Brac olej to potrafil moj fiat tipo 1,5L/1500km. Wiem ze najlatwiej podmienic te czesci ale nie znam nikogo kto ma podobne auto. Stwierdzilem ze w zamienniki sie nie bawie. Sklaniam sie ku orginalnej uzywce. A co mam sprawdzic w turbo? skad mialoby sie niby lac? A te rurki od podcisnienie to jak leca? Jestem puki co zielony w VW wiec prosze o cierpliwosc...



_________________
BORA 1.9 TDI 110 km (ASV) 2000r.
Passat 1.9 TDI 90 km (1z) 1996r.
Moje czarne perełki...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 25 Sie, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
jasne spoko... kazdy kiedys był mały i zielony :)

a wiec... nie wiem czy chcesz sie bawić w mechanika... ja na przykład lubie...

a wiec...

1. sciagnij flansze wydechu odsun ją i odpal silnik... i niech ktoś pogazuje lekko tylko bron boze na zimnym silniku do odcięcia... tego tdiki nie nawidzą tak samo szybkie gaszenie

2. jak bedziesz miec sciagnieta flansze wydechu porusza bolcem na ktorym jest wirnik nie powinien miec zbyd duzych luzów

3. sprawdz flansze dolotu .. powinien byc w nich taki delikatny film olejowy... jesli bedzie go za duzo.. to urbo troche popuszcza...

4. jesli miałes juz podpiete auto pod vaga to juz wiesz co trzeba wymienic... ja tez prawde mówiac (choc to ciezkie na odległosc) stawiam na przepływke...
jesli masz asv a ten to tdik na jeszcze chyba rotacyjnej pompie to mozliwe (czego nie jestem pewien) masz podobna jezeli nie te sama przepływke co afn... ale to tylko moje domysły
jezeli mówisz ze auto bez przepływki jezdzi tak samo jak z nią to mysle ze to własnie jej wina...

powiem szczerze ze raz zdarzyło mi sie jechac bez przepływki podpietej... o dziwo auto jechało ale zmulone... a ja nie wiedziałem co jest
sam jestem na etapie szukania przyczyny dlaczego moja auto muli...
na szczescie mialem auto z takim samym silnikiem jak ja mam i zostawiłem zobie takie wlasnie pierdoły na przyszłosc...
zmieniłem przepływke i dalej to samo...
zaczyna mi sie wydawac ze po prostu mi zaczyna juz brakowac mocy...
lub... turbawka juz sie konczy choc jest sucha...ale nie warto sie dołowac tylko myslec...ze nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie... tak czy siak bedzie na wiosne u mnie turbina z AWXa 130pd:)
jutro na kompie wszystko i tak wyjdzie :)
ale mniejsza o to...

5. wymienic filtr paliwa i powietrza...i najlepiej robc to co 10tyś km

6. weze podcisnienia to takie cienkie węzyki . głownie sprawdz ten biegnacy do turbo do takiej gruszki wystajacej... ale to zadko ulega awarii

7. wyciąć w pizdiet katalizator :) wstawić rurke i tyle...

8. virus na 140ps

9. itp

10itp

:)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 25 Sie, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 18 Maj, 2006
Posty: 8
Skąd: Warszawa
A wiec czyscilem dzis przeplywke acetonem (znalazlem taki opis w necie) podobno pomaga ale niestety nadal nie ma zmian :( Znalazlem kolesia co ma uzywke za 120 zl BOSCH z gwarancja rozruchowa no ale ja nadal nie jestem pewien czy to wina przeplywki czy moze kostka ma jakis urabany kabelek i dlatego przeplywki nie wykrywa... Symbol mojego przeplywomierza to F 00 C 2G2 056 Bosch. Czy ktos z Warszawy ma takie cos i pomogl by mi sprawdzic? A znacie moze patent jak sprawdzic czy jest wszystko ok z instalacja ktora idzie do przeplywomierza, zeby ja wykluczyc? Moze jakos miernikiem ...



_________________
BORA 1.9 TDI 110 km (ASV) 2000r.
Passat 1.9 TDI 90 km (1z) 1996r.
Moje czarne perełki...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 26 Sie, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
miernik z funkcją tzw beep... ale to troche wyzsza szkola jazdy do zbadania czy gdzie sjest przerwa... sa takie przyrzady do badania własnie takiego czegos ale to fachowcy maja....

chłopie komp wywalił bład z przeplywka.. a ty jeszcze pytasz czy to napewno przeplywka....przeciez komputer nie powie ci ze nie masz cisnenia w kole zapasowym wywalajac bład o przepływce...
sprawdz porzadnie styki i kable...
no i ostatnia sprawa....

kupiles VW w TDI tu czesci nie naleza do tanich chco drogie jeszcze nie są... podpiałes auto pod vaga jak byk mówi ci przepływka... ty dalej sie doszukujesz i myslisz tylko jak zaoszczedzic 100-200zł... odpoiwiedz sobie na pytanie czy chcesz miec sprawne auto czy szukac dziury w całym...

120zł to nie tak duzo biorac pod uwage do czego ta czesc ma byc wiec nawet gdybys miał to wtopic to 120zł mysle to nie jest az taki wielki koszt z reszta rob co chcesz



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe