Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 25 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 07 Lip, 2006 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Mioo napisał(a):
dobra przedstawie ci ktotko

po pierwsze musisz zdecydowac jak chesz to zrobic. najlepiej bylo by dla twojego silnika (ale nie dla twojej kieszeni) oddac auto do grabowskiego albo innego zakladu ktory sie tym zajmoje zaplacic ok 7-9 tys i cieszyc sie autkiem oraz solidna robota (cena jest orietacyjna ale trzeba sie liczyc mniej wiecej z takimi kosztami) mozesz tez znalesc specow ktorzy zajmuja sie tym w malych warsztatach. czesta jest to wielka lipa
wiesz Mioo ja mam stosunkowo maly warsztat i to robie,,, i staram sie starnannie wykonywac powierzona prace,
Mioo napisał(a):
ale mozna tez trafic na prawdziwego magika ktory zna sie na tm co robi i bedziesz zadowolony 10 razy bardziej niz z uslugi renomowanego zakladu. mozesz byc tez zlota roczka sam dla siebie zmajstrowac cos ciekawego ale potrzebna ci duza wiedza duzy zapsa gotownki duzo czasu i duzo samozaparcia

czy chesz zalorzyc turbo soft czy interesuje cie full wypas?

soft turbo to zestaw gdzie turbina tloczy powietrze pod stosunkowo malym cisnieiem. nie trzeba obnizac stopnia sprezania w silniku, stosowac colera. silnik zyskuje na elastycznosci i mocy.

turbo z pelnym wypasem to powazna inwestycja
po pierwsze trzeba odprzyc silnk (to juz powazna robota)
trzeba wzmocnic samo serce silnika (kosztowana sprawa)
zapewnic mu dobre chlodzenie

w obu przypadkach trzeba zapewnic turbinie naped to znaczy wyspawac koloktor wydechowy
tu bym sie nie zgodzil bo ja na przyklad odlewam kolektory
Mioo napisał(a):
....i zakupic sama turbine. pozostaje jeszcze wysterowanie tego tak zeby wszystko mialo rece i nogi.

podsumowujac turbo to fajna sprawa ale skomplikowana. gdyby to bylo proste i taie to wszyscy smigalibysmy sturbionymi autami. ale zycze ci powodzenia.

nic dodac nic ujac:)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Lip, 2006
Posty: 5
Skąd: Gorzyczki
czesc. mam mkII 1.8 syncro. silnik jest na pelnym elektoniku ale 8v.moc seria 98KM. no i pytanko; czy lepiej zrobic swapa g60 czy pogrzebac z tym silnikiem i mu kompresor dolozyc? o koszty roboty sie nie boje bo mam u siebie fachowcow wyprobowanych no a czesci tez sa dostepne. z gory dzieki i pozdro :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Hmmm... myślę że łatwiej będzie zrobić SWAPA na G60.

Ale jeśli masz pod ręką fachowców, dostęp do niedrogih części i nie przerażają Cię koszty to zrób SWAPA na KRa, przerób go na digifanta jedynkę i wtedy pokombinuj z kompresorkiem lub turbinką ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Lip, 2006
Posty: 5
Skąd: Gorzyczki
tez nad tym myslalem ale nie mam pojecia co z elektryka. jak sie robi swapa to zakladasz cala ele z dawcy a przy tej drugiej kombinacji to juz zonk. jak masz jakies pojecie o elektryce to moze bys mi cos podpowiedzial? aktualnie jestem w wojsku:( wiec moge kombinowac bo i tak czesto nie smigam autkiem. pozdro



_________________
4x4 POWER
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Dokładnie to Ci tego wszystkiego nie opiszę ale zwróć się z prośbą do kolegi Borysa z tego forum - on robił dokładnie takie coś wraz z kolegami w baiałostockim Scirocco. Wyszedł im niezły masakrator z tego :-D Najlepszym dowodem są puchary przywiezione w tym roku z majóVWki ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Lip, 2006
Posty: 5
Skąd: Gorzyczki
ok. napewno skozystam. a nie wiesz moze ile ps-kow z teko wyciagli?



_________________
4x4 POWER
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Kiedyś nawet Borys pokazywał mi wydruki z hamowni ale nie pamiętam :$ Powiem tylko że objechali nim 250-konnego Golfa mk3 VR6 z kompresorem i napędęm syncro ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Hey! Było jeden do jednego. ;)

A Sciro nie bez powodu ma ksywę Masakrator :D



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Lip, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 12 Lip, 2006
Posty: 5
Skąd: Gorzyczki
no to spoko. dzieki za porade pozdro



_________________
4x4 POWER
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Lip, 2006 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
gdZie w mk4 1.8 turbo znajduje sie cos takiego jak zawor regulacji cisnienia bo podobno to sie zacina i raz mam cisnienie 0.5 a raz 1.5bara/ i podobno to cos podobnego jak w turbodieslu?? kto wie niech pomoze pilnie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 04 Wrz, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 15 Maj, 2006
Posty: 1
witam ja mam 1.9 td i przy ksiazkowym tesie pokazuje 0.8 bara a jak cine go na 2 3 i 4 to cisnienie skacze az do 1.4 bara oco chodzi bo niemam pojecia slyszalem ze zawor bezpieczenstwa moe nie dzialac i przez to nie otwierac sie przy pewnym cisnieniu


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 13 Wrz, 2006 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
tak ma byc i bedzie w kazdym doladowanym silniku, przy spokojnej jezdzie jest mniejsze doladowanie, bo mniejsza dynamika spalin



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 17 Gru, 2006
Posty: 29
Skąd: Kraków
witam ! mam pytanko.. mam MKIII z silnikiem 1.8Litra i mam pytanie czy do tego wlasnie silnika jest sens zakladac jakas turbine.. jesli tak to moze ktos orientuje sie jaka i jak sie to przelozy na ewentualny przyrost mocy?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Gru, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
gibek1987 napisał(a):
witam ! mam pytanko.. mam MKIII z silnikiem 1.8Litra i mam pytanie czy do tego wlasnie silnika jest sens zakladac jakas turbine.. jesli tak to moze ktos orientuje sie jaka i jak sie to przelozy na ewentualny przyrost mocy?


Hmmm... ja bym chyba wolał SWAPa zrobić i 1,8T wpakować.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Gru, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 17 Gru, 2006
Posty: 29
Skąd: Kraków
hm jesli swap to przypadkiem mi skrzynia tez nie bedzie potrzebna do zmiany ?


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 25 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe