Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 23 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
B_O_N_K napisał(a):
norbi napisał(a):
Ja bym sie w to nie bawił, tylko zmienił na PG vs KR, czyli dół z PG i góra z KR... Mieszanka wybuchowa


To jeśli nie masz pojęcia czy kanały olejowe pasują to dlaczego w ogóle napisałeś ten tekst? :o

norbi napisał(a):
czytaj to z przymróżeniem oczu

:ok: :ok: :ok:



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Tzn. on nie ma ale składał takie silniki.... ml2210, naprawdę mi Cię szkoda... Sytuacja się powatrza sprzed kilku stron... Brakuje mi do Ciebie słów...

A co do Jacka - swego czasu z nim sobie pogadałem i mnie zainspirował, hehe... Pokazał, że naprawdę nie trzeba dużych nakładów, żeby zbudować dobrą maszynę... Trzeba mieć trochę oleju w głowie a na pewno coś z tego wyjdzie! On ma tej wiedzy moim zdaniem aż nadtto :)

(W związku z tym, że Ml2210 uważa, że się kompletnie nie znam - przestaje pisać w tym temacie, heee)



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
norbi napisał(a):
Sytuacja się powatrza sprzed kilku stron...

norbi napisał(a):
przestaje pisać w tym temacie


Tak to się niestety kończy jak ktoś nie ma ani wiedzy ani doświadczenia i próbuje coś udowadniać.
Z pewnością traz dyskusja nereszcie zacznie być poprawna merytorycznie, konkretna i na temat.

Norbi zamiast się denerwować, obrażać mnie, zachowywać się jak niedojrzały emocjonalnie dzieciak,
uzupełnij swoją wiedzę i naucz się kultury.
Obrażając swoich rozmówców przedstawiasz się w mało kożystnym świetle.
Czytający twoje wypowiedzi z pewnością wyrabiają sobie zdanie na twój temat.
Zamiast pisać : czego to ty byś nie zrobił (co bezprzerwy powtarzasz) to weź i coś w końcu zrób.
Zamaist pisać rzeczy gdzieś zasłyszne, pisz konkrety, potwierdzone fakty.
Zamiast powoływać się bezprzerwy na Evo, sam coś udowodnij.
Wtedy rozmowa napewno będzie miła, sympatyczna i przyjemna.
Zrozum, bardzo cieżko rozmawia się z kimś kto nie ma pojecia o czym mówisz,
a do tego udaje że zjadł wszystkie rozumy.
Każdemu puściłyby nerwy.

Z przyjemością powitamy cie spowrotem w temacie o Turbodołądowaniu, ale dopiero po spełnieniu powyższych warunków.

No offence for all. Pozdro.

[ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ]
Wracając do tematu.
Jestem niezwykle ciekawy postępów Mati-ego.

Czy silnik już dotarty? Moj, cały poprzedni tydzień przepracował na wolnych.
Mati prosze napisz co i jak. Pisałeś ze pompujesz 1 bar, kiedy hamujesz auto?
Wprost nie mogę sie doczekać efektów.
Prosze zapodaj wydruk.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Już pisze co się dzieje na bieżąco:
Autko jeździ i już dotarte. Były problemy ze strojeniem bo nikt się nie chciał tego podjąć, aż w końcu w Warszawie niejaki KIWI z Realy Projectu stanął na wysokości zadania i napisał mapę wtrysku taką jak trzeba.Jak to już było gotowe, okazało się że seryjne wtryski nie pociągną więcej jak 0,5bara.Wstawiłem wtryskiwacze z G60 i już gra.Następnym problemem były spadające węże z rur przy ciśnieniu większym jak 0,6. Też już się z tym uporałem. Jeździłem już na 0,8 ale dalej problem bo chyba przepływomierz nawalił i w pewnym zakresie obrotów przy obciążeniu gubi sygnał do komputera. Raz jedzie a raz nie, zależy jak mu się spodoba. Jutro założę inną przepływkę i jak będzie ok to ustawiam na 1bar i zobaczę co się dzieje. Jak narazie jestem zadowolony z efektów a to co wychodzi to drobiazgi, które na bieżąco staram się usunąć



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Mati napisał(a):
seryjne wtryski nie pociągną więcej jak 0,5bara.Wstawiłem wtryskiwacze z G60 i już gra

To było nieuniknione. Ja odrazu wstawiłem 340-stki
Mati napisał(a):
przepływomierz nawalił

Jest strasznie wrażliwy. Ja mam już chyba trzeci.
Mati napisał(a):
ustawiam na 1bar

Uuuuuu panie, to będzie konkret.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 19 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
To nie przepływka, założyłem drugą i dalej jest tak samo..... Auto czasem tylko jedzie bez przerywania. Sondę też już wyeliminowałem. Na VAGu pokazuje mi jeszcze błąd czujnika prędkości własnej pojazdu. Jeszcze to muszę sprawdzić... Cały czas jakieś kłopoty



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 19 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Mati napisał(a):
Cały czas jakieś kłopoty

HeHe. Witaj w klubie.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Mar, 2005
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
Witam !!!
Nie mam zbyt dużej wiedzy w temacie o doładowaniu silników ale wciąż sie ucze...
Mam pytanko do takich ludzi jak ml2210 mati czy evolution czyli ludzi którzy się znają na tym ... chciałbym zwikszyc moc w silniku 2,0 16 V 9A .. myslałem nad kompresorem G60 ewentualnie turbina ale to ostatecznosc poniewaz musialbym zbyt dlugo na to czekac ... wiec Panowie czy da sie wstawic G60 do takiego silnika ?? jezeli nie to może mialibyście jakis inny sposób na zwikszenie mocy w tym silniczku ... co prawda na takie autko (mk I ) moc seryjnego silnika jest wystarczająca ale jak sie bawic to sie bawić....... POZDRAWIAM no i czekam na odpowiedzi


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
lolek napisał(a):
Panowie czy da sie wstawic G60 do takiego silnika ??

Moim zdaniem wszystko sie da.
Nie wiem jak by było z mocowaniem dmuchawy do silnika, pewnie trzebaby troszkę pogłówkować.
Do tego wtryski, sterowanie, cały dolot z rurek wraz z IC i w drogę.

Ogólnie montaż kompresora jest troszkę mniej skąplikowany niż turbo.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Ja też myślę, że bylo by to do zrobienia bez większych klopotów. Nawet z Twoim seryjnym ukladem wtryskowym KE-Jetronic powinno to dzialać. Rozdielacz wtrysku powinien znajdować się przed kompresorem. Czyli G powinno zasysać powietrze już z nad klapy i wtedy dawka paliwa byla by latwo dozowana. Nie wiem tylko na ile wtryski i sam rozdczielacz daly by radę z wydajnością. Do 0,5 bara pewnie pociągną bez większych problemów



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 23 Maj, 2006 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
sory ze zawracam [-----] wam. ale chcialbym podniesc lekko moc w moim malym zabijace po wakacjach. juz teraz powoli chce miec jakas koncepcje wypracowana. mam 1.8 na gazniku pierburga i zastanawiam sie co z tym faktem dalej zrobic. mocno astanawiam sie nad jakims soft turbo tak 0,4 zeby dmuchnelo. tylko nie wiem jakij turbiny szukac. podobno z kompresorem jest duzo mniej zabawy ale jak to wyglada z technicznego punktu widzenia.



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 23 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Może zaczniemy od pytania, czy zostawisz silnik na gaźniku, czy w planie masz zamontowanie układu wtryskowego?? Jak narzaie jydyny silnik gaźnikowy jaki znam, który jest doładowany to motor z Renault 5 Turbo. Tam jest tzw, hermetyczny gaźnik. Na Twoim gaźniku nie będzie to grało. Chyba, że wstawisz ukł. wtryskowy co się wiąże z wymianą kolektora lub głowicy. Wtedy już coś można dalej myśleć:)



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 23 Maj, 2006 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
wlasnie rozmawialem z jednym czlowiekiem i wspominal o reno 5. niedaleko koles na szrocie ma lekko stukniete mk2 gti 1.8 8V. w somie moc pewie podobna jak u mnie ale jak by co to material na szczepa jest. jak jest napedzana turbina w reno 5 ? wydaje mi sie ze gaznik jest prostrzy do skonfigurowania jesli chodzi o T niz uklad wtryskowy. ale moze sie myle.



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 24 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Mar, 2005
Posty: 4
Skąd: Olsztyn
A gdyby cos pokombinowac i wstawic gaznik od Reno 5T ???pewnie jak sie poglowkuje to jest to mozliwe ........ ;) Mati a dlaczego gażniki nie nadaja sie do turbo ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 24 Maj, 2006 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
hej cop to qrwa mna byc...???? uspokoic sie i przeprosic publicznie ml'a bo ma chlop racje. jakby zlozyc dol z pg a gore z kr to pompowac trzeba ze 3 bary zeby jechalo bo stopien sprezania oscylowalby w granicach 6,5 do 1. kanaly pasuja bo blok w zasadzie identyczny, po drugie w 8v i 16v uszczelki sa identyczne, z pg rozni sie tylko tym ze stalowa. zamiast pi****c trzy po trzy to co niektorzy pomysleli by troche... ML daj se spokój z oszolomami..............

[ Dodano: Sro 24 Maj, 2006 ]
lolek napisał(a):
Witam !!!
Nie mam zbyt dużej wiedzy w temacie o doładowaniu silników ale wciąż sie ucze...
Mam pytanko do takich ludzi jak ml2210 mati czy evolution czyli ludzi którzy się znają na tym ... chciałbym zwikszyc moc w silniku 2,0 16 V 9A .. myslałem nad kompresorem G60 ewentualnie turbina ale to ostatecznosc poniewaz musialbym zbyt dlugo na to czekac ... wiec Panowie czy da sie wstawic G60 do takiego silnika ?? jezeli nie to może mialibyście jakis inny sposób na zwikszenie mocy w tym silniczku ... co prawda na takie autko (mk I ) moc seryjnego silnika jest wystarczająca ale jak sie bawic to sie bawić....... POZDRAWIAM no i czekam na odpowiedzi

da rade wstawic G60 tyle ze ryzyko pogiecia korbowodow zaczyna sie przy cisnieniu 0,8 bara koszta dosyc spore


A i jeszcze jedno ... co to ma byc za pisanie rozmawialem z evolution i on tak powiedzial, skoro nie powiedzial nic. z czego mam zlozony teraz motor jest tylko i wylacznie moja wiedza, niestety jest tak potwornie proste ze az ciezko wpasc na to:D:D EVOLUTION NIE MOWIL NIKOMU JAK SKLADAC 16V NA TURBO

[ Dodano: Nie 28 Maj, 2006 ]
benefaktor napisał(a):
Witam,posiadam Golfa 3 Syncro z silnikiem 1,8 -90 ps,chciałbym dodać mu turbinę-i moje pytanie jest następujące-czy tak owe wogóle istnieją,czy sa problemy w dopasowaniu turbiny czy np. pasuje od innego modelu-prosze o szybką odpowiedź

zamiast dokladac kup caly silnik lub cale auto moje:D:D:D... gotowe ztestowane i mocne

[ Dodano: Pią 02 Cze, 2006 ]
Widze że temat nagle zamarł.... Czyżby koledzy udzielajacy sie w temacie nagle o nim zapomnieli??? zastanawiajace



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 23 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe