Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 22 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Maj, 2006 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
mam takie moze glupie pytanko. jak mocno dmucha g-40 ?? on jest napedzany paskiem??



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Maj, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Mioo napisał(a):
mam takie moze glupie pytanko. jak mocno dmucha g-40 ?? on jest napedzany paskiem??


Tak, jest napędzany paskiem ale jakie ciśnienie wytwarza to nie powiem :$



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Maj, 2006 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
0,6 bara na 99%...



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Maj, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 14 Maj, 2006
Posty: 1
A do zwykłego dieselka 64 konnego da sie wsadzic turbine?? Ten silnik jest bez kompa!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
norbi napisał(a):
0,6 bara na 99%...


Tylko do jakiego silnika?
Do silnika o pojemności 1litra dmuchnie ze 2 bary, a do 3litrowego góra 0,4bara.
Wszystko zależy od pojemności silnika i potrzebnej dla niego masy powietrza,
czyli prościej, jego zapotrzebowania na powietrze.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Maj, 2006 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
czyli do 1.4 0.6 ja zastanawiam sie (narazie czysto eoretycznie bo puki co nie ma $$) nad tym do 1.8 powiedzcie mi czy turbo do gaznika inaczej dziala?? slyszalem ze od reno 5 mozna spasowac



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Maj, 2006 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
ml2210, wiadomo, że chodzi o serię....
Mioo, można od renówki spasować... Jest trochę zabawy, ale może podziała... Znajomy tak zrobił Clio 1.8... Silnik odprężył do 7,7:1 coooo I chodziło... Gaźnik musisz mieć podciśnieniowy... Ja bym sie w to nie bawił, tylko zmienił na PG vs KR, czyli dół z PG i góra z KR... Mieszanka wybuchowa :D Zresztą masz speca pod ręka,Evolutiona, hehe...

Pozdrawiam



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Maj, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
norbi napisał(a):
Ja bym sie w to nie bawił, tylko zmienił na PG vs KR, czyli dół z PG i góra z KR... Mieszanka wybuchowa :D Zresztą masz speca pod ręka,Evolutiona, hehe...

Pozdrawiam


Hmmm... czy aby na pewno da się to spasować? Z tego co się orientuję to nie pasują kanały. Poza tym co da takie spasowanie? :o



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
To że dół z PG masz odprężony, czyli stopień sprężania idealny pod turbo, no i głowicę z 16 zaworami, a nie 8... Pogadaj z Evolutionem z tego foruim to co pewnie powie co i jak...



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
norbi napisał(a):
To że dół z PG masz odprężony

Hmmmm, jak to dół odprężony?
Tłoki maja krótszy skok czy co i przez to zwiekszy komorę spalania w głowicy od KR-a.
Czegoś tu nie rozumiem.
norbi napisał(a):
czyli stopień sprężania idealny pod turbo

Czyli? Jaki dokładnie to "idealny"?
I czy kanały olejowe pasują?


Ostatnio edytowany przez ml2210, Czw 18 Maj, 2006, edytowano w sumie 1 raz


_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
8:1, a co do kanałów to do Evolutiona.



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
norbi napisał(a):
stopień sprężania idealny pod turbo

norbi napisał(a):
8:1

Bzdura!!!!!!!

Optymalny stopień sprężenia powinien być dobrany do ciśnienia doładowania pompowanego do silika.
Czyli maxymalny, ale nie tak duży aby ciśnienie spręzenia nie wzrosło do wartości powodujacej samozapłon mieszanki.
Przy stopniu 8:1 i soft doładowaniu np. 0,4bara silnik osiągnie znacznie mniejsza moc niż przy stopniu 10:1 czy 12:1.
Wiec raczej nie jest to wartość "idealna".

Natomiast przy harcorowym doładowaniu 2,5 bara, stopień 8:1 może być za duży i może pojawić się stuk.
Nie wiem z kąd masz takie info?
Na dobranie odpowiedniego stopnia przez dobór tłoków o krutszym skoku, czy użycie płyty pod głowicą,
ma też wpływ liczba oktanowa paliwa na którym mamy zamiar jeździć.
Nie ma czegos takiego jak idealny, uniwersalny stopień sprężenia do Turbo.
Musisz uzupełnić swoja wiedze. ;)

A poza tym z kąd wiesz że bedzie taki dokładnie stopień, przy takiej hybrydzie.
Policzyłeś stosunek pojemności cylindra silnika PG do pojemności komory spalania w głowicy KR-a?
Wydaje mi się że komora spalania w głowicy 16V ma zupełnie inny kształt od 8V, przez co zupełnie inną pojemność.
Nie wspominając już że tłoki też napewno maja inną główkę.

A spasowanie kanałów olejowych to główny wyznacznik powodzenia takiego małżeństwa.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
W takim razie trzeba do VW napisac mejla, że dupny silnik zrobili...
ml2210 napisał(a):
Przy stopniu 8:1 i soft doładowaniu np. 0,4ba..

Gratuluje pomysłu... uturbianie przy takim stopniu....
ml2210 napisał(a):
Natomiast przy harcorowym doładowaniu 2,5 bara 8:1 mo....

aaaaaaaaaa 2,5bara przy seryjnym dole, nice...
ml2210 napisał(a):
A spasowanie kanałów olejowych to główny wyznacznik powodzenia takiego małżeństwa.

Z tym do Evolutiona, już napisałem! U niego to jeździ, Pomorze też tak jeździ i to pewnie nie koniec...

PS. Proszę Cię, pisz odrazu a nie edytuj postów.... A co do tego idealnego stopnia sprężania - to chyba najlepsza hybryda cena/moc w VW według mnie... Idealne, czytaj to z przymróżeniem oczu jeśli wiesz o co chodzi.......



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Hey chłopie to były przykłady tylko.
Napisałeś coż głupiego i nic tego nie zmieni.
Postaraj się chociaż zrozumieć co napisałem w poprzednim poście.
I zamiast odsyać cały czas do Jacka, to weź się lepiej czegoś naucz.

Piszerz o na temat na który masz małe pojęcie.
A jak ktoś podważy twoje wywody i zada bardziej skaplikowane pytanie do się migasz i odsyłasz do Jacka.
Wydaje mi się to troszkę dziecinne.

A na pytania, należy odpowiadać. Taki jest główny kanon kultury osobistej.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 18 Maj, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
norbi napisał(a):
Z tym do Evolutiona, już napisałem! U niego to jeździ, Pomorze też tak jeździ i to pewnie nie koniec...


Czy aby napewno Evolution ma dół od PG? - Nie wydaje mi się. Poza tym na 99% nie pasują kanały olejowe.

[ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ]
norbi napisał(a):
Ja bym sie w to nie bawił, tylko zmienił na PG vs KR, czyli dół z PG i góra z KR... Mieszanka wybuchowa


To jeśli nie masz pojęcia czy kanały olejowe pasują to dlaczego w ogóle napisałeś ten tekst? :o



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 22 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe