Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!
| Strona 20 z 48 [ 710 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48 Następna |
| Autor | Wiadomość | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| norbi | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004 Posty: 7849 Skąd: Głogów Gadu-Gadu: 2356976 Auto: Cupra 4x4 ???? |
|
||||||
|
|
|||||||
| rolek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005 Posty: 4682 Skąd: Międzyrzecz Gadu-Gadu: 0 Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| rolek | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005 Posty: 4682 Skąd: Międzyrzecz Gadu-Gadu: 0 Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6 |
|
||||||
|
|
|||||||
| suchy | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Nie 19 Mar, 2006 Posty: 4 |
|
||||||
|
|
|||||||
| LFM | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Sob 01 Kwi, 2006 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych |
|
|||||
|
|
||||||
| norbi | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004 Posty: 7849 Skąd: Głogów Gadu-Gadu: 2356976 Auto: Cupra 4x4 ???? |
|
||||||
|
|
|||||||
| LFM | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Sob 01 Kwi, 2006 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych |
|
|||||
|
|
||||||
| LFM | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Sob 01 Kwi, 2006 Posty: 8 Skąd: Wałbrzych |
|
|||||
|
|
||||||
| makaveli | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Śro 27 Lip, 2005 Posty: 9 Skąd: ozarow mazowiecki |
|
||||||
|
|
|||||||
| norbi | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004 Posty: 7849 Skąd: Głogów Gadu-Gadu: 2356976 Auto: Cupra 4x4 ???? |
|
||||||
|
|
|||||||
| Swap | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Pią 05 Sie, 2005 Posty: 115 Skąd: Gostyń Gadu-Gadu: 0 Auto: corrado |
|
||||||
|
|
|||||||
| norbi | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004 Posty: 7849 Skąd: Głogów Gadu-Gadu: 2356976 Auto: Cupra 4x4 ???? |
|
||||||
|
|
|||||||
| madmaxog | Temat postu: |
|||||
Rejestracja: Wto 07 Lut, 2006 Posty: 3 Skąd: chojna-zachodniopom. |
|
|||||
|
|
||||||
| norbi | Temat postu: |
||||||
Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004 Posty: 7849 Skąd: Głogów Gadu-Gadu: 2356976 Auto: Cupra 4x4 ???? |
|
||||||
|
|
|||||||
Kto jest na forum |
|---|
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 11 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum |







) ale do rzeczy podstawową jednostką napędową jest wyzej wspomniany silnik (plan głowicy 2mm + wymiana tłoków)do którego dokupione sa strumienice dolotowa wraz ze sportowym filtrem oraz strumienica zamiast środkowego tłumika która połączona będzie ze sportowym tłumikiem. Ostatnio nabyłem G60 pochodzące od VW Corado. I teraz moje pytania :


Ale do dzieła! Jako, że do wszystkiego można dojść samemu to i doszedłem. Silnik wyciągnięty, bebechy na wierzchu i pomału wszystko pooglądałem i: zaworu upustowego w turbinie T3 nie ma. Jest on plastykowy przymocowany do kolektora ssącego i ustawiony na orginalne 0.72.bara. Po dokręceniu śruby regulacyjnej (ciężko idzie, jest mosiężna i łatwo ją zniszczyć- trzeba dobry, gruby płaski wkrętak) można ciśnienie podnieść do ok. 0.95-1.0 bara. W K24 jest takowy lecz na maxa to daje sie nim ustawić ok. 0.80 bar. Jak się śrubę skręci do końca to w ogóle sie zawór nie otwiera bo jest zblokowany i dymie do ok 1.2 bar. Tak że potencjał jest w tych turbawkach a do starych diesli wystarczy. Na koniec lekko podniesiona dawka na pompie i jest miodzio przyśpieszenie. Może ktoś ztego skorzysta. Heya(h)!












