Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 16 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Tak mówisz?? :)Dzięki. Kiedyś byłem u nich tak informacyjnie. Ale stierdziłem,że Oni mogą robić tylko Alfy itp ;]
Ja mogę podjechać gdzie kolwiek,nie ma problemu tylko problem w tym,że nie zawsze Golfem,bo może być rozgrzebany.



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Gru, 2005
Posty: 2
Skąd: TYCHY
ciekawe czy do gti 16v mozna sobie turbinke dolozyc.wie moze ktos jak turbo zachowuje sie na gazie?chodzi o insatalacje wtryskowa i sekwencyjna??? :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Cytuj:
Ja mogę podjechać gdzie kolwiek

Tomson, VTG, TomaRacing, PromotoR, Project Xs itd itd itd....
Napisz do tomsona to może ci taki wysla pocztą, bo maja juz wzór IC pasujacy idealniedo Golfa III.
IC liczony z potencjałem do jednego bara.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
No Super! To by było dobre.Bez kombinacji by wszedł.



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Gru, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
A co do boban666 to na sekwencji powinno Turo chodzić dobrze.Zwykłą instalacje też by można przedłubać żeby sobie radziła,ale to musisz chyba do evolutiona walić.



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Gru, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Cytuj:
ale to musisz chyba do evolutiona walić.

Dokładnie, evolution to w sprawie fuzji LPG i Turbo prawdziwe góru.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 27 Gru, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ml2210 napisał(a):
Cytuj:
ale to musisz chyba do evolutiona walić.

Dokładnie, evolution to w sprawie fuzji LPG i Turbo prawdziwe góru.


hehe dziekuje:)
turbo plus lpg to bardzo owocny zwiazek rzec mozna... powod jest poniekad taki ze gazik ma sto pare oktan w najgorszej opcji a stoparenascie w najlepszej yupii . hula zupelnie dobrze z tym ze musi byc jeden element w idealnym stanie.... w sumie to na benzynie tez... prawda Mariesz??? chodzi o sonde lambda. gaz spala sie w wyzszej temperaturze i jesli sonda umiera lub jest marnej jakosci zaczyna zawyzac pomiary pokazujac bogato nawet w momencie skrajnie ubogiej mieszanki. Zaczyna dzialac pewnego rodzaju mechanizm lancuchowy polegajacy na tym ze w momencie skrajnego zubazania mieszanki nastepuje gwaltowny wzrost temp w cylindrach a co za tym idzie temperatura spalin rosnie, co z kolei nasila objaw zawyzania pomiarow... i tak w kolko. pierwszy objaw jest taki ze przy przyspieszaniu auto jedzie szybciej wolniej szybciej wolniej....i atk w kolko lub po zmianie biegow dola lapie na chwile. Ponadto a propo instalacji gazowej to koniecznie musi byc wyposazona w komp gazowy i nie taki tani tylko z najwyzszej polki polecam z calym szacunkiem AUTRONIC AL700 lub jego odmiane AL800-wyposazona w emulator wtryskiwaczy. ponadto przy zastosowaniu tradycyjnej instalki przy zwyklym mikserze pojawia sie potworna turbodziura przy przechodzeniu przez cisnienie bliskie atmosferycznemu. i teraz sa dwa wyjscia. zastosowac blosa z\ kompensacja z przed intercooler'a (sam blos za intercoolerem) to rozwiazanie ma pewne wady aczkolwiek dziala calkiem poprawnie. lub wyliczyc i stworzyc mikser pod dany typ auta czyli tak jak ja mam u siebie w aucie :ok: jaksa pytania na priva prosze



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 28 Gru, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Cytuj:
musi byc jeden element w idealnym stanie.... w sumie to na benzynie tez... prawda Mariesz??? chodzi o sonde lambda.

Fakt, jak mi padła sonda to paliwo lało sie strumieniami totalnie bez tołku.
Ponad 20 litrów na 100km to była norma i to przy bardzo spokojnej jeździe.
Po wymianie sondy spalanie spadło o połowę.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Sty, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Też jestem tego zdania że LPG z Turbo będzie miało dobre ciśnienie.Tylko trzeba to dobrze zgrać :) evolution potrafi!!
Ml-w Thomsonie powiedzieli mi za IC 1000-1100zł..
Męczyć ich dalej żeby coś odpuścili?? Czy masz może jakiś inny namiar?? Z góry dzięki.Pozdro



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Sty, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Cytuj:
Ml-w Thomsonie powiedzieli mi za IC 1000-1100zł..
Męczyć ich dalej żeby coś odpuścili?? Czy masz może jakiś inny namiar?? Z góry dzięki.Pozdro

To sporo, chociaż za IC robiony na miarę to średnia krajowa.
Pewnie mi zaśpiewali za IC taką cene, bo to był tylko jeden element całej układanki.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Sty, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Pewnie tak.Napisze do nich jak dlugo trzeba czekać na niego i pewnie zamówie.



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Maj, 2005
Posty: 23
Skąd: Nisko
jest mozliwosc uturbienia silniczka 2.8 vr 6 od passata ?
jak tak to jaka turbinka



_________________
"Auto Bogiem
Prędkość nałogiem"
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Nie rozumiem, niby w pasacie jest inny VR niż w golfie? HeHe ;)
Pewnie że można uciurbić. I to dość łatwo. Właśnie powstaje kilka takich projektów.
Jak narazie sa dwa doładowane VR-y ale na kompresorach.
A turbina?
To zależy od potrzeb, widzimisie i grubości portfela.

Gdybym ja miał wybierać turbo to chyba wybrałbym tę "Garrett GT28RS".
Kosz to zaledwie 3600 i ogromny potencjał.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2006 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 17 Maj, 2005
Posty: 23
Skąd: Nisko
dzieki za odp :)
jak narazie pipcze tuning zewnetrzny
P.s cche ktos kupic silniczek 1.6 75 KM 98 r 80 000 km ?
mozliwosc zamniany na 2.8 vr6



_________________
"Auto Bogiem
Prędkość nałogiem"
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Sty, 2006 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Kwi, 2004
Posty: 310
Skąd: wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta 1 VR6, T4 Multivan
Znowu pytanie ;)
Czy konieczne jest chłodzenie cieczą turbo sprężarki w VR6?? I może ktoś ma dane jaką średnice ma Garet GT40 na wylocie ze sprężarki?? Byłbym wdzięczny



_________________
Sportowe zawieszenie i układy wydechowe. Zawieszenia Pneumatyczne AIR RIDE. Pełna oferta TA Technix/Tuning Art
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 16 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe