MODEL: Audi A6 C5 1999 rok SILNIK: 2,8 30V +tiptronic
MOC: ok 193KM
ZAWIESZENIE: przód gwintowane HR tył obecnie jakieś sprężyny obniżające
UK?AD HAMULCOWY: seryjny 288 na nowych częściach
KOLA: zima 205/55/16 na felgach i kołpakach z passata lato narazie AEZ ICON 8,5x18 et40
NADWOZIE: seryjne narazie
WNETRZE: beżowe seryjne
AUDIO: jakieś radio pioneer+ seryjne głośniki
WYPOSAŻENIE -raczej ubogie jak na audi
Witam.Chcę przedstawić wam nasz pojad do wygodnego przemieszczania się z punktu A do punkt B. W zasadzie zawsze byłem wrogiem nowszych aut i bujałem się starymi VW albo audi b3 po ślubie stwierdziłem ze trzeba by coś bardziej komfortowego,bezpiecznego i nowszego kupić do poruszania się,i tak namówiłem żonkę zebyśmy nabyli nowy pojazd.Tradycyjnie padło na Passata b5(nie koniecznie w dieslu).Po obejrzeniu kilku egzemplarzy w stanie mocno odbiegającym od opisu z aukcji pojechaliśmy obejrzeć A6 C5 2,5 tdi.Po jezdzie próbnej stwierdziłem ze leje na passata i chcę audi,ale nie wziąłem bo cięzko paliłło.Obejrzałem chyba jeszcze z 6szt 2,5tdi i kiedy w końcu się zdecydowałem miałem wypadek w pracy i po auto nie pojechałem.Po powrocie ze szpitala było dużo czasu żeby kopać w ogłoszeniach i wykopałem jedno jedyne 2,8 z gazem(najbardziej mi to pasowało) w cenie niższej niż 11k i nie dalej jak 100km od domu.Pojechaliśmy,stargowaliżmy 2k i staliśmy się posiadaczami tego oto dość ładnego audi.
ZMIANY PRZEPROWADZONE -gwint z przodu,koła,radio-od poprzednego właściciela ja zająłem się kosmetyką i sprawami technicznymi: -pranie foteli -ogarnięcie przednich lamp -wymiana świec i przewodów WN -wymiana reduktora i wtrysków LPG -wymiana listew drzwiowych -nawiercenie puszki filtra powietrza i kilka innych drobnych rzeczy które wymagały jakiejś naprawy
PLANY -zmiana koła na RS6 lub S-line,jeśli obene koła się nie sprzedadzą to ich renowacja -wymiana opon z 245/40 na 225/40 -jakiś gwint na tył -doły zderzaków lakierowane w kolor budy albo na czarno strukturą -dystanse 10-15mm -tylne lampy poliftowe -relingi chromowane -ramki na zegary -wymiana tylnego zderzaka na poliftowy -znalezienie bezowej rolety w dobrej monecie. -coś z wydechem trzeba by pokombinować -może skóra do wnętrza -blenda tylna poliftowa -jakiś detailing zeby lakier wyprowadzić na prostą. -dołożenie tempomatu -wymiana kierownicy na 3 ramienną plany ambitne,ale wszystko zależy od $$$
fotki auta.narazie takie robione domofonem ale bądą lepsze z czasem.






a tak lezy koło,tylko nie zwracajcie uwagi na te baloniaste opony

a tak spędziłem minioną sobotę:
termostat czujnik temp cieczy wymiana cieczy chłodzącej wyczyszczenie silnika z pozostałości po wyciekach wymiana gum na przegubach wymiana gum na maglownicy skręcenie gwintu z przodu do końca pomalowanie dołu przedniego zderzaka w czarny mat wraz z kratkami.
fotkę mam tylko jedną bo nie było czasu

no i w końcu felgi doczekały się przygotowania pod lakier. w poniedziałek poszły w podklad a dziś je pomalowałem.miały być czarne ale decyzja zapadła ze będą srebrne.opony niestety balony bo 245 i 235/40/18, przynajmniej narazie
|