Witam Wszystkich  
  Mam na imię Sebastian i chciałem wam przedstawić mojego Leona, którego nabyłem blisko 3 lata temu.
  Na początek trochę danych i historia:
  MODEL Seat Leon 1M '02 SILNIK 1.8T AUQ 180KM WERSJA Top Sport
 
  MODYFIKACJE ZEWNĘTRZNE: - pełen (zderzaki, progi, lotka, dokładka zderzaka) pakiet Cupra R - nowy lakier na całym aucie - felgi Wolfrace Blitz 8J, opona Fulda 215/35/18 - przedni znaczek i ramka grila czarny PD - tylny znaczek: czarny połysk + żebra w kolor auta - wszystkie szyby przyciemnione + pasek na przedniej - lampy przednie regeneracja + bezbarwny - lampy tylne ori czerwony plastik przyciemniony - kierunki boczne przyciemnione - brak wycieraczki + szklana zaślepka - wycieraczki przednie "banany"  - plastikowy dół zderzaka tylnego pomalowany na czarno - zaciski hamulcowe pomalowane na żółto - usunięte wszystkie emblematy
 
  ZAWIESZENIE & HAMULCE: - gwint Eibach Pro Street - drążek stabilizatora Audi TT (21mm) + ori łączniki - gumy w zawieszeniu Cupra R - hamulce przód 312mm
 
  AUDIO: - ori Seat Audio system: radio Aura + zmieniarka CD + 8 głośników + wzmacniacz, głośnik, skrzynia - Blaupunkt
  WNĘTRZE: - nakładki na pedały MOMO - wymienione wszystkie żarówki na LED (wnętrze, bagażnik, drzwi, schowek, postojówki, podświetlenie rejestracji) - dywaniki Seat Sport
 
  Auto kupiłem dość okazyjnie w 2011 r. Miało kompletnie wyblaknięty lakier (niestety to częsta przypadłość tego modelu w tym kolorze), na aucie było z 8 różnych odcieni żółtego, na dachu po niedługim czasie zaczął się łuszczyć bezbarwny... Po zakupie wymiana rozrządu, wszystkich filtrów i oleju. Poza tym wszystko było sprawne, więc została mi kwestia lakieru. Auto miało założone czarne lexusy z tyłu, blow off'a (tych obydwu rzeczy już nie ma, podobnie jak kilku innych). Poniżej kilka zdjęć z zakupu:
 
      
  W 2012 r. przyszło gwintowane zawieszenie Eibach Pro Street.
    
 
  
 
  
  Ponieważ był problem z łuszczącym się dachem i rysą tylne drzwi - błotnik, pomalowałem te 2 elementy, niestety kolor bardzo się różnił:
 
  
  Dlatego w 2013 r. zapadła decyzja o malowaniu całego auta, także wnęki, drzwi, maska, klapa, wszystko pomalowane również od wewnątrz.
 
        
 
  
 
  Po malowaniu przyszły także felgi Wolfrace'a w rozmiarze 4 x 8J 18".
 
  
  W ubiegłym roku, Leo doczekał się również pełnego przyciemniania szyb, pomalowania znaczków S i zacisków, nowa przednia szyba, przyciemnione kierunki, skromne audio w bagażniku. Udało się odwiedzić też kilka większych spotów i imprez: VW Mania, STS, Dropped Like A Bitch, Seat Racing + sesja.
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  W 2014 r. Leo zdążył się pozbyć ramek pod rejestracje, tylna S pomalowana w czarny połysk i żebra w kolor auta, regeneracja kloszy przednich + bezbarwny.
  
 
  PLANY:  - dystans na tylne koło (na przód już zakupione) - plastikowa część zderzaka tylnego w czarny tym razem połysk - odnowienie wszystkich kratek z przodu (waham się tylko między lakierem, a czarnym PD z nabłyszczaczem) - lampy tylne, przyciemnić na nowo czerwoną część lampy + bezbarwny - dokładka Cupra R (schodzi przynajmniej 1 na sezon)   - przemalowanie znaczka przedniego tak aby zgrał się z tyłem - pewnie jeszcze coś tam wyjdzie w sezonie  
 
  Zapraszam wszystkich do komentarzy        PEACE ! ! !
		
		 |