MODEL: Jetta A2 91 rocznik wersja CL
SILNIK: był 1.6, obecnie 2.0 16v ABF
MOC: nie mierzona
MODY POD MASKA: swap na ABF, filtr K&N.
ZAWIESZENIE: seria, potem chwilowo byl używany gwint FK, obecnie nowy gwint FK.
UKLAD HAMULCOWY: z przodu tarcze zmienione na 280mm i tylne bębny zastąpione tarczami z toledo 1.
KOLA: były schmidt th-line 15' 7.5 i 8,5cala. obecnie keskin kt1 17" 8,5 cala, oraz OZ turbo 15"
NADWOZIE: ori buda coupe z pakietem g60
WNETRZE: RECARO edition one, kierwonica od g40
AUDIO: wiekowe radio alpine na kasety + zmieniarka alpine na 6CD
Zmiany przeprowadzone:
Auto zupełnie seryjne jako pierwsze otrzymało gwint, następnie były th-line. Następnie gwint został wymieniony na nowy FK. Następnie swap podzespołów z toledo 16v (silnik ABF, sanki, heble,dołożony immo, itp) wnętrze w trakcie modernizacji.
Plany:
-sierpy g60
->zrobione-obszycie wnętrza według własnej koncepcji ->obecnie recaro Edition One
-możliwa półklatka
-> zamowiona-spryskiwacze lamp
-dołożenie halogenów w zderzak
-> zrobione-usunięcie małych wgniotków i odprysków (ogólnie bardzo zdrowy egzemplarz)
-usunięcie haka i wymiana na zderzak bez wycięcia na hak
-wymiana kolektora ssącego ze znaczkiem seata na kolektor VW
-> leży tylko wymienić-turbo bądź kompresor (kiedy i co to kwestia czyli plan odległy)
Teraz po krótce historia auta. Jetta od 91 roku do maja 2013 roku w jednych rękach. Następnie całkiem przypadkiem wylicytowałem ową jettę za cenę 601 Euro na ebayu z przebiegiem około 108tys przebiegu.

Następnie wymieniłem łączniki, łożyska w kole i pare innych części z racji, że jetta wiecej przestała u poprzedniego właściciela. Szybko wpadł gwint używany FK (tył okazał sie dojeżdżony i został zastąpiony nowym FK g2. Kupiłem schmidty th- line 15" (moja ulubiona felga). Do listopada 2013 auto przestało w w/w setupie. Miało być 2.8 24V bądź 1.8T ale życie zweryfikowało finanse i padła decyzja na 2.0 16V ABF. Wiec z szybko wpadł dawca seat toledo. Wielkie dzięki dla DANARa

który poświecił jettcie sporo czasu i dokonał wymiany silnika, hebli, skrzyni itp z toledo. Przy swapie wymienione prawie wszystkie częsci ekspolatacyjne. obecnie silnik śmiga na 10w60. W trakcie zacząłem poszukiwania wnętrza od golfa Edition One. Wnętrze znalezione w stanie średnim, strasznie usyfione i fotel kierowcy dosyc dojechany. Szukając ori maskownic głośników w drzwiach wpadła razem kierownica od g40. Wpadł też Hella front z soczewką ale nie bedzie on zamontowany tylko sprzedany dalej. Na poczatku lutego 2014 schmidty powędrowały do Dani a u mnie wylądował keskin kt1 z idealnym rozstawem 5x100. Na chwile obecnią auto ma przejechane koło 117 tys. Na koniec jeszcze raz podziękowania dla Danara, Artyma, Gadoma, Gaźnika. Każdy z nich miał swój udział przy jettcie.
a Tu jak jetta sie odpycha na 4 biegu od 120
https://www.youtube.com/watch?v=Rprp02Phtt4Jetta zastąpiła moje poprzednie dosyć już zmęczone auto:


Auto zaraz po zakupie:




lato 2013:





dawca i biorca


zwykła kiera została zastąpiona


obecny setup zimowy:







wpadły rozpórki przód Benson, tył ta-technix:


Stary dywan został zmieniony na dywan z golfa edition One (miał być czarny z toledo).



Efekt końcowy dywanu:

w poszukiwaniu niespodzianek (o dziwo nie ma):



tak wyglądało zatrolone wnętrze które nabylem od golfa edition one:




maskownice zmienione na drugie

od CL do gti


W wolnej chwil zrobie zdjęcia jak to wygląda po wypraniu i naprawie fotela kierwocy w aucie
