
MODEL: Audi A4 B5, Sedan, 5d, 1998r
SILNIK: 1.9 TDI (AHU)
MOC: Moc seryjna 90KM/210NM
MODY POD MASKĄ: Seria
ZAWIESZENIE: Kit
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
KOŁA: Alu 16"
NADWOZIE: Seria
WNĘTRZE: - el szyby z funkcją otwierania i domykania - el lusterka - podgrzewane lusterka - wspomaganie kierownicy - regulacja kierownicy - welurowa tapicerka - immobiliser - Climatronik - autoalarm - centralny zamek - ABS - podłokietnik tył - 4x AirBag - grzane spryski
AUDIO: Seria
ZMIANY PRZEPROWADZONE: - wszystko poniżej w temacie
PLANY: - kupić jakieś szersze koło oraz węższe oponki żeby zrobił się fajny naciąg - zainwestować w lepsze hamulce - wnętrze (najlepiej jakieś fotele oraz tylna kanapa z audi s4 + boczki) - w przyszłości może AR
Wcześniej przed Audi byłem posiadaczem golfa mk3 GTI, sprzedałem mojemu dobremu koledze i po sprzedaży szukałem albo jakiegoś VW albo OOOO.. Wybór padł tym razem na Audi.. Znalazłem ją na internecie.. Pewnej niedzieli pojechałem na Giełdę do Gliwic i znalazłem własnie ten samochód.. No to zaraz podbiłem, sprawdziłem, pooglądałem i dogadałem się z gościem i od tego czasu stoi u mnie w garażu i jestem z niej bardzo zadowolony.. Troszkę się z nią zżyłem od jej kupna 
3 fotki golfa, może ktoś kojarzy/pamięta:

3 fotki Audi jeszcze z ogłoszenia (taką ją kupiłem):



Na początku, zaraz po kupnie od razu zacząłem zmieniać, kupować, ulepszać itd
Rok 2013 - wtedy zaczęło się modzenie 
Napisze poniżej co w tym czasie kupowałem, zmieniałem, ulepszałem w samochodzie:
Zawieszenie - zakupiłem nowy gwint firmy MTS-Technik (mój pierwszy zakup do Audi)
Lakier - profesjonalna korekta/polerka lakieru
Mody pod maską - na końcu 2013 oraz na początku 2014 zacząłem dłubać (ale o tym na końcu)
Układ hamulcowy - pomalowałem zaciski na czarny mat
Koła - zakupiłem Dare BBS LM 18" 4x8j + dystanse 5mm, 17mm, 25mm + opony nankang 215/35/18.. Opony sprzedałem i kupiłem nówki tej samej szerokości i o tym samym profilu czyli 215/35/18.. Pomalowałem rotor na grafit oraz wypolerowałem rant na lustro.. Poniżej umieszczam kilka fotek jak koło wyglądało zaraz po zakupie, a jak finalnie:
Felgi zaraz po kupnie:

Felgi zrobione, w wersji finalnej:

Nadwozie - kupiłem grill z Audi S4, nowe lampy na soczewie z wersji poliftowej (xenon 4300K), pomalowałem kratki w zderzaku na czarny fortepian
Wnętrze- zakupiłem kierownice z Audi S4, biała tylna półka, jasne kremowe dywany
Audio- kupiłem radio Pioneer (głośniki zostały seryjne)
Parę fotek jak autko prezentowało się w roku 2013 po tych moich modyfikacjach:








Pod koniec 2013 i na początku 2014r wziąłem się za mody pod maską (większa moc), o czym wspomniałem wyżej:
- Turbo BRD - Większy IC + FMIC - Stożek SIMOTA - kolektor z passata b5 1.9 110KM - przelot całkowity 2cale + wylot z kwasiaka z plecionką - nowe wtryski BOSCH 216 (220/300) - soft zrobiony w CTR Tuning
Moc finalna 150KM i 321NM przy pompie 10 (potwierdzona wykresem), przy zmianie pompy na 11 Moc jak i Moment oczywiście jeszcze się zwiększą
Parę fotek zrobionych podczas przeprowadzonych modów:




Tym sposobem dobrnęliśmy do dnia dzisiejszego.. Postaram się informować na bieżąco jak się będzie coś zmieniać
|