Chciałem zaprezentować mojego gofra jest to Mk3 zakupiony już chyba ze 4 lata 2 właściciel w Polsce temu jako 23 łepek trochę się nim pobujałem a później zabrali prawko za punkty , wiec auto stało na podwórku w miedzy czasie był założony zestaw eibach przód i tył ale było za wysoko , w tym czasie jeden amor wylał i przyszedł czas na gwint. Tak wyglądał z grubsza po zakupie tylko tu już set up zimowy.
VW GOLF III
MODEL -VW Golf mk3 rok produkcji-1994
SILNIK - był 1.6 moc 55kw /75 habet JEST 2.0 2E
MOC -115
MODY POD MASKĄ
- Stożek simota
-rozpórka D&W
-Polerowana pokrywa zaworów
-malowane na biło alternator , zbiorniczki , sprężarka klimy przednia łapa silnika , chłodnica oleju plus jej podstawa , rozpórka też na biało
ZAWIESZENIE
-Był kit einbach jest gwint TA technixs
UKŁAD HAMULCOWY
- tył beębny swap na tarcze 229 mm
- przód swapowene 280 mm wentyle
KOŁA
ATS 7j x 4 r15 naciąg 165 na 50 przód dystans 15 mm tył dystans 22 mm przykręcany do tarczy rotor czarny mat rant polerka
NADWOZIE
- kolor- lc4t jak dla mnie śliwkowy
- zderzaki czarny mat
- lusterka czarny mat
- dołożony kompletny pakiet gti ori cały komplet
- grill GRI
- lampy h1 plus soczewa
WNĘTRZE
-stołki czerwone RECARO gti edition
-podsufitka alcantara
-ori licznik gti
-elektryczne szyby szyber
-2 razy poducha
-domykanie szyb
-radio jakieś jest plus 2 x MAGNAT w podszybiu 2x Blaupunkt gt seria w drzwiach
-mieszki obszyte czerwoną nicią
AUDIO
-radio jakieś jest plus 2 x MAGNAT w podszybiu 2x Blaupunkt gt seria w drzwiach
ZMIANY PRZEPROWADZONE
sporo tego jak kupiony to golas poza serią
2012
- wymieniony grill na BY BON RATH ( taki mały rarytasik ) -WYMIENIONY NA ORI GTI PLUS ZNACZEK
- wrzucony gwint TA-TECHNIX
- FELGI- ATS 15 7j 37et
- Opony - 195/50/15 pirelli -NÓWKI NANKANG NS2
- Radio - jvc radio 2 razy magnat w podszybiu 2 razy blaupunkt w drzwiach - WYMIENIONE NA peiying
- odnowione listwy - WYMIENIONE NA SZEROKIE ORI GTI
- zaklepane ranty
- odmalowany daszek tylnej klapy-ZDJĘTY
- odmalowane zderzaki -CZARNY MAT
- zrobiony smoked front - wymienione na h1 + soczewa
- wymieniona przednia szyba
- wymieniona tarcza dociskowa sprzęgła
- wymieniony cewka zapłonowa
- wymienione świece i paluch
- wymieniony tłumik końcowy od gti
- założony pakiet GTI - DOSZŁY NOWE ORI LISTWY WYKOŃCZENIOWE DO PROGÓW
- Wymieniona dysza tył spryskiwacz
- Bra obszyta czerwona nicią
Rok 2013
- Swap na 2.0 GTI 8V AGG 115 KUCY
- Stołki RECARO + BOCZKI
- Dołożone MFA wyjęte z GTI
- Podsufitka czarna alcantara
- Dołożony schowek + podświetlenie
- Mały naciąg + negatyw
- Wydech ORI GTI (pusty kat)
- Stożek SIMOTA + Heineken
- Stożek SIMOTA na odme
- Ori lewy błotnik
- Wygłuszona podłoga + konserwacja
- Odmalowana tylna klapa
- SWAP HEBLI TYŁ
- Porobione progi
- Założona dokładka z paska b3
-- Kratki w zderzak
- Wymienione wszelakie uszczelki w silniku
- Rozrząd kompletny napinacze pompa wody wszelkie paski
- Pluch świece kable
- Wahacze drążki końcówki
- Wszelkie gumy
- Wypłukany jeszcze raz silnik i zalany na nowo olejem
- Skrócony lewarek
- Dystanse przód 10 mm tył 20
- Mała polerka kanałów
- Większe wtryski
- Wygłuszenie maski
- Wymienione przeguby
- Mieszek lewarka alkantara + czerwona nić
- Mieszek recznego alkantara + czerwona nić
- Prezent dywaniki GTI
Plany
Konkretne koło kt1 sprzedane (nastepny sezon)
Dokończenie klimy
Zakupienie tunelu us
Tak wyglądał po zakupie


A tak wygląda teraz


A teraz kilka fotek z prac jakie nastąpiły























































długo sie nie nacieszyłęm 2.0 bo zdechły panewki wiec poszedł kolejny swap
dzisiaj dotarła mała paczuszka


MAŁY UPDATE TEMATU
dziś już w budzie siedzi została praktycznie elektryka
-skręcony półosiami na poduchach
- podłączone paliwo
- węże ciśnieniowe
- filtr
- podłączone wycieraczki
i masa innych pierdół

teraz trochę fotek mówię z góry że wszystkich nie wrzucę bo zrobił bm śmietnik
w drodze do żyraf garage (wielkie dzięki)

a tu już zrobiony czekał na odbiór


pakiet szykowany do malowania i pomalowany



tylna klapa szykowana do malowania

położony kolor

położony clar

uzbrojona klapa + nowe uszczelki i lampki

mała naprawa wlotu

wymiana termostatu od góry



klapa założona i spasowana przed polerką

wyczyszczone pare gratów
a tu pare które czeka na wyczyszczenie i pare których na zdjęciach nie ma

rozkręcony stary silnik i graty do wywiezienia za szrot


stary 2.0

PLUS DWA KRÓTKIE FILMIKI
http://www.youtube.com/watch?v=wzzb6g-j ... e=youtu.behttp://www.youtube.com/watch?v=yk7pmwEH ... e=youtu.be






mody końcówka 2013 początek 2014
jako że bogi nie dały dziś pogody więc wolne i pora zrobić konkretna listę co do zrobienia
- wymiana termostatu ZROBIONE
- wymiana dzyszy spryskiwacza ZROBIONE
- pomalować drzwi
- pomalować klapę ZROBIONE
- wymiana czujnika chłodnicy ZROBIONE
- wymiana śruby alternatora bo wczoraj ukręciłem

ZROBIONE
- skleić wlot w zderzak ZROBIONE
- podkleić recaro obicie od strony bagażnika ZROBINE
- odmalować pakiet GTI strukturą do plastików ZROBIONE
- założyć osłonę na paski ZROBIONE
- założyć masę maski ZROBIONE
- założyć osłonę pasków klinowych ZROBIONE
- założyć nadkola ZROBIONE
wymiana kostki stacyjki trochę jest z tym zabawy bo najwięcej czasu trwa odkręcanie plastików i tej śrubki co trzyma kostkę
po złożeniu ogarnę poradę ku potomności




trochę powalczyłem i takie oto efekty żeby pod maską było ciekawiej czerwień zniknie całkowicie spod maski zniknie :-)
mały poler jeszcze do dotarcia przejechane samą pasta p 100
trochę pomalowane z osprzętu tak wyszło :bigok:



plus do tego sprężarka klimy ale foty nie zrobiłem jak by co to biel i czerń problem z syczeniem rozwiązany okazało sie że wężyk co idzie do ssaka był praktycznie rozerwany sparciały od starości założony nowy i po sprawie mała ulga plus do tego założyłem inny zbiorniczek go płynu chłodniczego ori od 2e
i trochę pokręciłem gwintem już pod zimę strasznie to wygląda






taki mały fant bo poprzedni zmarł pod kołami rowerka córy




plus jedno u mechanika małe poruwnanie do innych marek serii ( po kliknięciu ful format)

takie tam małe z prac i prezent na 7 rocznice od mojej lepszej połówki dywaniki





dziś dotarły do mnie długo oczekiwane fanty prosto z niemiec






plus z szykowania do malowania




kilka fotek z prac







trochę polerki pod maską
od razu ucinam że mało dotarte czy coś w tym stylu po prostu nie przejechane pastą po montażu i zdjęcie robione patelnią trochę polerki pod maską
korkowiec pójdzie w poler albo w kolor więc taki osyfiony nie będzie

GLEBA TO NIE WSZYSTKO , ALE WSZYSTKO BEZ GLEBY ... TO NIC